Результати освітніх досліджень можуть бути невтішними

Результати PISA-2022 можуть виявитися невтішними для української системи освіти

Результати освітніх досліджень можуть бути невтішними

Результати міжнародного дослідження PISA-2022, національна частина якого була проведена в Україні з 3 по 26 жовтня, можуть виявитися невтішними.

Про це повідомили в Українському центрі оцінюванні якості освіти, коментуючи завершення тестування 3 500 українських учнів та студентів закладів освіти, що відбулося у рамках дослідження.

У ході дослідження п’ятнадцятирічні підлітки пройшли тестування з трьох ключових галузей дослідження – математики, читання, природничо-наукових та інноваційної для циклу 2022 року галузі – креативного мислення.

«Варто вже зараз розуміти, що ця інформація може виявитися для України зовсім не втішною, зважаючи на те, що наші учні / студенти, які взяли участь в основному етапі PISA-2022, значну частину свого часу вчилися дистанційно – то через пандемію COVID-19, то через військову агресію росії», – наголошують в УЦОЯО.

Водночас у Центрі звертають увагу на те, що ця інформація стане критично важливою складовою для ефективної стратегії повоєнної відбудови.

«Поза всяким сумнівом, ця інформація стане для нас критично важливою, адже після нашої перемоги над рашизмом саме ці об’єктивні освітні відомості, хай, можливо, і не радісні, допоможуть нам вибудувати правильну й ефективну стратегію відбудови й розвитку нашої освіти як важливого складника повоєнної відбудови й розвитку нашої країни загалом», – підкреслили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Міжнародний звіт за підсумками оброблення багатоетапного аналізу даних дослідження буде оприлюдненний у грудні 2023 року. 

В УЦОЯО висловили сподівання, що всі дані, які були зібрані в складних умовах, будуть враховані у звіті й Україна отримає надзвичайно цінну інформацію про стан базової середньої освіти.

Освіта.ua
27.10.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Hrom
Навчаюсь в одинадцятому класі, і пишу кожного дня есе або міні твір, найбільш упоротий «Ми українці чи малороси ». Сенсу писати есе на таку тему я не бачу, тим паче що це займає 2 години, я ледве встигаю приділяти час підготовці до ЗНО, кожного дня я вимушений спати 5-6 годин щоб встигнути писати всі уроки, і встигати готуватися до ЗНО, я готовий подивитися відео на тему будь якого уроку, але домашні завдання скопійовані на 100% з інтернету, не мають мати відповідь взяту з інтернету, вчителі некоректно виконують свою роботу. Взявши роботу іншої людини з інтернету ніколи не зазначають звідки взята інформація, в той час якщо учень використав цитату, то учень вимушений зазначити автора. Я обурений кількістю домашніх завдань, якби хоча 10-20% замінити відеоуроками без обов’язково скидання роботи, то у дітей був би час переглядати матеріал, а не одразу ж виконувати вправу
Аня
І швець і жнець, і на дудці гравець. Ось підхід нашої освіти. І результат-нічого по-толку. У 9 класі 18 предметів, у 6 класі 16 предметів. Ну з таким підходом звичайно і якість освіти низька. Сама програма "галопом по Європі" нова тема майже кожного уроку, подача матеріалу "каша" набір термінів, який відволікає від суті. Односкладне, двоскладне речення, смислові зв’язки в складносурядних реченнях і т.д.-це мова. А в результаті не знають де ставити коми. І так по всіх предметах. Дітям товчуть академічні знання, а практичні, елементарні знання не засвоюються. "Колорит" нашої освіти предмет трудове навчання. Рукоділля на яке треба все купить,а потім МАМІ пошити чи зв’язати.
Тарас
переводьте на дистанційне навчання. Бо кожен день пропадає купа уроків - діти в темряві сидять у підвалі
Леонід
Програми та підручники надзвичайно складні,учні не можуть опанувати програмовий матеріал.
Олена
Дуже інформативні дослідження, особливо зважаючи на те, що діти були змушені двічі спускатися до укриття через повітряні тривоги!
Мама
Дистанційне навчання вбиває освіту,не дає достатньо знань,а також вбиває мотивацію, бажання вчитися.Після двох тижнів дистанційного навчання оцінки дитини різко знизилися на 2-4 бали по усіх предметах без винятку.Я про дитину,яка хоче вчитися.А що відбувається,коли це триває місяцями??Дитина не взмозі опрацювати матеріал самостійно,,як у більшості випадків відбувається на дистанційному навчанні,відповідно відстає.Це має накопичувальний ефект,бо нерозуміння одного тягне за собою незнання іншого...Сумно спостерігати за тим,як наші діти втрачають свій шанс досягти успіхів....
так у цивілізованому світі
1. Заборонити повне використання учнями телефонів у школі. 2. Не перетягувати за вуха "двійочників" із класу в клас ...а потім видача документа....довідку! 3. ... 4...
Вчитель- практик з великим досвідом
Для так у цивілізованому світі: Абсолютно згодна. Ми "перетягуємо" невстигаючих, починаючи з початкових класів, де закладається основа. Потім "тягнемо" їх до 9 класу за принципом міністерства, що " не травмувати психіку дитини". Як результат- такі дослідження. Потрібно ще з початкових класів готувати в першу чергу батьків до того, що повторний курс навчання - це не покарання. А можливість для дитини опанувати матеріал. Адже є діти, яким за своїм розвитком потрібно більше часу для роботи над матеріалом. Якщо ми хочемо ,щоб нас оточували освічені люди, то потрібно дослухатися до вчителів - практиків, а не тих, хто сидячі в міністерстві ніколи базову школу і в очі не бачив.
так у цивілізованому світі
Це я, ...також 30 років стажу...телефон - гальмо розвитку та освіти дитини... А ці перетягування за вуха з класу в клас - "НАЙКРАЩА ВИХОВНА ...." дітей та батьків МИ САМІ привчили. Ми то розуміємо ЦЮ ГОЛВНУ проблему, лише ніхто (чінуші) не хоче розпочати....
Куропатка
А що робити якщо дитина наприклад в 4 класі і його не будуть "тягнути за вуха" в 5, але на наступний рік він знову не дотягнув. Знову залишати в 4 класі? Чи одразу в "дитдом"?
Коментувати