У МОН планують осучаснити шкільні уроки музики

Міністерство освіти і науки спільно з Mastercard розпочинає проект «Безцінні уроки музики»

У МОН планують осучаснити шкільні уроки музики

Міністерство освіти і науки спільно з Mastercard розпочинає проект «Безцінні уроки музики», метою якого зробити шкільні уроки музики сучасними та цікавими для дітей.

Обличчям проекту став відомий співак та саунд-продюсер популярних хітів MONATIK.

За словами заступника міністра освіти Любомира Мандзій, у межах проекту буде створено сайт, на якому вчителі музичного мистецтва зможуть знайти цікаві ідеї та практичні матеріали для своїх уроків.

«Всебічний розвиток дітей та застосування набутих навичок у повсякденному житті – головне завдання Нової української школи. Мета цього проекту – вдихнути нове життя в предмет музичного мистецтва, зробити його сучасним, а головне – цікавим для учнів», – зазначила Любомира Мандзій.

Також у Міністерстві освіти наголошують, що закордонний досвід, зокрема Нідерландів та Великої Британії, свідчить про те, що музичне мистецтво вкрай важливе.

Дослідження показують, що уроки музики у школі сприяють кращим успіхам учнів і з інших предметів (підвищують показники успішності на 10-18% з математики, читання, іноземних мов), допомагають швидше соціалізуватися, підвищують рівень комунікації у класі, а також покращують ставлення учнів до своєї школи.

Своєю чергою, директор із маркетингу Mastercard в Україні Наталя Байдала повідомила, що на початку 2020 року компанія Mastercard провела дослідження серед школярів 2-7 класів України. Воно показало, що лише 45% учнів подобаються уроки музичного мистецтва в школі, 43% вважають їх сучасними та модними. І лише 26% сприймають уроки музики як важливі у порівнянні з іншими дисциплінами.

«Ми хочемо змінити таке ставлення не тільки в учнів, але й у суспільства в цілому, адже, не нашу думку, музика вкрай важлива для українців», – додає Наталя Байдала.

Наразі стартує перший етап проекту – збір цікавих ідей та матеріалів від педагогів, методистів, музикантів та всіх охочих популяризувати музичне мистецтво серед школярів. Він триватиме до 30 листопада 2020 року. Поділитися своїми напрацюваннями можна, зареєструвавшись на сайті проекту.

Всі матеріали, що надійдуть на проект, пройдуть експертизу досвідчених педагогів та методистів із практичним досвідом роботи у школі. Найкращі конспекти, методики та вправи будуть опубліковані на сайті проекту.

Скористатися досвідом колег викладачі музики по всій Україні зможуть вже у новому навчальному році. Восени 2020 року МОН та Mastercard планують провести презентацію сайту з готовими матеріалами. Усі конспекти будуть адаптованими як для дистанційного викладання, так і для звичайного формату роботи у школі.

Освіта.ua
28.07.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Анонім-музикант
Дайте сучасне обладнання, гарне навантаження - будуть такі уроки! У мене 7 годин і без гуртків, а в деяких школах непрофільні вчителі захоплюють уроки музики . Це теж хороший предмет і уявіть(хто ще не знає), що на вчителів музики спеціально навчаються.
Музика
Для Olena: пані Олено! А чи не могли б Ви, якщо маєте такі тісні і багатообіцяючі контакти з МОН, донести до нашого міністерства іі допомогти вирішити для нас, вчителів музичного мистецтва, одну з найголовніших проблем? Чи знають вони про те, що вчителі музики ось уже третій рік підряд не можуть викладати музичне мистецтво в НУШ? Проблема в тому, тому, що вчителі НУШ забирають предмет музичне мистецтво з інтегрованого курсу Мистецтво у нас, дипломованих, творчих, креативних вчителів музики!!! Ну не знають вони методику цього предмету, не знають, а годину цю не віддають! Невже це наболіле питання ніяк не вирішити? Чому діти повинні не мати уроку музики? Посприяйте, будь ласка, у вирішенні цього плачевного питання. Думаю, мене підтримають всі вчителі музичного мистецтва, які працюють в школі і не викладають музичне мистецтво в НУШ . Дякую за відповідь.
Olena
Для Музика: Уточнюю. Я ее частиною команди розробників і не будую багатообіцяючі контакти з МОН - наше завдання в іншому - своїми силами покращити стан сприйняття уроків музики та хоч трішки допомогти вчителям музики. Щодо проблем вчителів музичного мистецтва - там все всім відомо, але скоріш за все, погляд на їх важливість чи то приорітизація/необхідність їх реального вирішення у тих хто приймає рішення та людей на місцях у школах - різний. Якщо говорити про особисту складену думку, то поспілкувавшись із вчителями практиками, дослідивши результати інших досліджень, розумію, що якщо самі вчителі музичного мистецтва жорстко не об’єднаються і не працюватимуть програмно/системно та цілеспрямовано над виборенням власних прав/іміджем свого предмету, то в нашій державі навряд що зміниться. Що має на увазі, наприклад, розробку спільних публічних творчих акцій, які будуть не просто про вимогу, а про таланти наших вчителів та дітей, тобто такі активації, які точно привертатимуть увагу суспільства масштабно і тоді верхівка просто буде змушена щось робити хоча б для задовільнення інтересу суспільства. А поки хтось десь має проблеми, які не заважають керівництву на їх місцях, то вони лишатимуться невирішеними. На жаль, реалії такі.
Коментувати
Марина
Ще треба спочатку осучаснити вчителів, а то вчителі не дуже спішать проводити сучасні упоки
Домрист
Для Марина: Нельзя так, Марина, всех учителей вот так... 1. Давайте пройдёте тест от домриста-преподавателя? Чем отличается лад Мессиана от «симметричного» джазового лада? 2. Чем отличается Фанк от Соула? Что роднит Танго и Босса Нову? 3. Кто написал Cantaloupe Island? 4. Какой смысл, кроме коммерческого, в «вокалах» Монатика и Потапа? 5. Чем отличается Cubase 4 от Cubase 10?
Коментувати
Виктор Соломин
Вот, предположим, есть у преподавателя актуальные, проверенные на учениках наработки на тему этой публикации. Человек потратил много сил илет для для формирования и проверки методики. (Следим за ходом мысли?) Что государство предлагает специалисту за такую программу? Сколько сотен тысяч? Или - какое жильё? Ничего Министерство не предлагает. Кроме публикации и «проверки специалистами»...
К
Для Виктор Соломин: нічого ви розробили,а вони премії собі.
Прохожий
Для Виктор Соломин: совершенно верно! Есть ещё у нас творческие педагоги с интересными наработками,но раз государство материально это не поддерживает,а во многих случаях многие госинституты ещё и присваивают это( сколько таких наработок " дарится" на курсах), то " маємо те,що маємо".
Коментувати
Olena
Люди, заспокойтесь! Ви даєте гнівні коментарі про ідею проєкту навіть не розібравшись із нею! У викладачів музичного мистецтва є дійсно вагомі та значущі проблеми, які безпосередньо впливають на сприйняття уроків дітьми та саме викладання, але проєкт трішки не всі зрозуміли. 1. Монатік нікого вчити не буде! Він є амбасадором проєкту для привернення уваги суспільства, так як має велику аудиторію прихильників. Він приймає участь у проєкті лиш ось у такій ролі. ВСЕ! 2. Це проєкт який підтримує МОН, а не реалізує. Тобто ніхто не буде знову міняти програму, забирати години і т.д. Ніхто ніякі кошти на цьому не буде відмивати, бо проєкт реалізується не за кошти держави. 3. Ідея проєкту та фактична реалізація - це добровільна ініціатива компанії Мастеркард, бо в рамках їх бренд-стратегії музика посідає одне із головних місць. Вони реалізують та підтримують багато муз.проєктів, а от для школярів нічого не було ще. Дослідивши цю аудиторію, була виявлена от така реакція дітей на предмет і саме тому було вирішено щось створити для змін. Ідея проєкту - трішки допомогти вчителям, об’єднавши їх досвід для загальної підтримки один одного на 1й платформі. Комерційної основи тут нема - все на добровільній ініціативі самих учасників проєкту - ВСЕ. 4. Змінити систему такий проєкт не зможе, але він може трішки покращити ситуацію розкривши суспільству трішки більше правди про проблеми вчителів - навіть у формі негативних відгуків під статтями в медіа.
Виктор Соломин
Для Olena: Пани Олена, сам факт привлечения некоего Монатика в качестве «амбассадора» МОН Украины, демонстрирует непрофессионализм министерства. Вы не находите?
Учитель
Для Olena: Тоді підготуйте нам презентації. відео до уроків згідно програми: цікаві. осучаснені, допоможіть з обладнанням кабінетів і з тим, щоб з першого класу музичне мистецтво вели вчителі музики. а не вчителі початкових класів. от тоді ми подякуємо за допомогу
Tatiana
Пані OLena, скажіть, ви є одним з кураторів цього проєкту чи це ваша особиста позиція?
Коментувати
Прохожий
Прохожий Для Учитель: нравится Стравинский,и Станкович тоже. Вопрос в том,что тот,кто составлял нынешнюю программу,не понимал,что чтобы слушать и понимать такие произведения,нужна спец подготовка,( Стравинского учат в музучилищах на 3 курсе,и то не все понимают). А сонатная форма- это вообще!Возьмите учебник " Мистецтво" Масол,8 класс,страница135-136.( пояснение сонатной формы) ( тоже изучают на 1 курсе музучилища)Это для детей общеобразовательной школы?? Неудивительно,что после такого у них отпадает интерес к предмету.
Учитель
Для Прохожий: Замечательно. Но сонатную форму объяснить очень просто, даже по аналогии с литературой. ( Экспозиция. разработка. реприза. Может быть вступление. кода. Точно так же и в литературе). Тем более, что соната Бетховена №14 ( ч 1)( 6 класс) не в сонатной форме, а Соната как фантазия. Стравинский и Станкович тоже идут " на ура"
Мед
Років три тому,біологія, в програмі було,як вчили то вже інше питання,кісточки фалангів кисть верхніх кінцівок(по простому ці всі кісточки що є на пальцях а їх не легко вивчити)-це вчили в мед інституті на 3 курсі,топографічна анатомія і то не всі знали і ці кісточки потрібно знати травмотологам ...Так,що програми складені не знаю для кого,мені цікаво що потім в інституті вчать?За мого навчання в школі такого як зараз не було,діти знали,було доступно і скорочено.Математика в школі,вчителька говорила вони це вчили на 2 курсі.Для чого майбутньому програмісту-кісточки,їх вчуть в мед кому потрібно то й і вивчить!Навіщо майбутньому мед,математика яку вчать в школі і на 2 курсі пед університету,математика лікар’ю взагалі не потрібна(корінь синус і т.д.) Хто ці програми складає майте розум,не забивайте дітям лишнім голови.В дітей епілепсій побільшало,подивіться статистику а ще скільки не офіційно дітей з епілепсіями.Здоров’я дітей найголовніше!
Мед
Для Учитель:те що ви говорити всім потрібно?тим більше якщо це вчать як пише коментар"Прихожий" на 3 курсі!?Те,що ви пишете,ви вчитель музики вам це потрібно-це ваш заробіток-хліб,а те,що я написала про кісточки вам потрібно їх знати?Не йде мова чи легко пояснити чи ні,йде мова що не всім воно потрібно і не всі хочуть чути про сонатну форму!,є для того музичні училища,консерваторії(правильно сказала ?),вас дуже цікавлять ті кісточки і як вони складені?Для кожної справи є спеціально вивчені люди!
Коментувати
Mariya Demkiv
Окрім цього - ваше опитування серед учнів є, м’яко кажучи, недосконалим. Ви спитайте, чи всі люблять уроки математики? фізики? чи всім цікаво вчити теореми? навряд. Але ж це не означає, що ці предмети не потрібно вчити. Навчання ніколи не є легким, і ми маємо піднімати культурний рівень дітей, а не опускати до рівня плінтуса. Учні повинні вчити світову класику (і, повірте моєму досвіду та інших вчителів, це можна робити цікаво і сучасно!). А за вашим уявленням - то зробити з уроку дискотеку - буде сучасно. Ні, шановні! ЦЕ ПРИМІТИВ!!!! та діти танцюють на дискотеках і без школи! десь вони ж мають РОЗВИВАТИСЯ!!!! ДІЗНАВАТИСЯ ЩОСЬ НОВЕ ДЛЯ СЕБЕ!!!! Тому я ОБУРЕНА цим промороликом вашого проекту. ВИ ПОКАЗУЄТЕ , НАСАМПЕРЕД, СВІЙ НИЗЬКИЙ КУЛЬТУРНИЙ РІВЕНЬ. Хочете переймати закордонний досвід - почніть з головного: дайте вчителю навантаження, інструменти, комп’ютер, озвучення, кабінет і СВОБОДУ ДІЙ. Все решту він зробить сам.
Віктор Логвін
Для Mariya Demkiv: Для Mariya Demkiv: Йдіть працювати у позашкільний заклад, куди діти приходять ДОБРОВІЛЬНО. Система ж середньої освіти це фактично в’язниця, де немає жодного вибору і свободи а є тільки примушення. Вас не засмучує відбирати здоров’я і час у дітей, що могли б використати цей час значно корисніше? Багато років, долаючи шалений супротив освітньої корпорації і вчителів мистецтва, просувається очевидна очевидність щоби хоча б учні позашкільних мистецьких закладів мали право не гаяти час на шкільних уроках "мистецтво", вже є і закони щодо цього, та на місцях саботується.
Віктор Логвін
Для Mariya Demkiv: Учнів позашкільних мистецьких закладів примушували і до сих пір примушують відвідувати шкільне "мистецтво", що і є моментом істини, наочним прикладом брехливості освітянської демагогії, того що не за "всебічний розвиток дітей" ратують освітяни, а за СЕБЕ коханих, за свої посади, свою роботу, свої "години". Чхати хотіли вони на дітей. За 7 років шкільні вчителі мистецтва, знаючи що діти лауреати міжнародних конкурсів, не запропонували їм зіграти на інструменті, і більше того - присікали подібні спроби. Саме з мистецтва багаторічним відмінникам були поставлені перші і єдині "9" (у якості помсти за кілька пропусків цього предмету, незважаючи на поважні причини і довідки щодо цього). Кількість шкільних уроків на тиждень на три години більше санітарних обмежень. Це досягнуто незаконною вказівкою "не рахувати фізкультуру" у підрахунку максимального навантаження. Заради чого освітяни пішли на це шахрайство, на те щоби відбирати у дітей здоров’я, заради дітей?
Учитель
Віктор Логвін. Та що ви все про позашкільні та позашкільні! Там інша програма. Там дитина навчається грати на інструменті або співати. І, чесно кажечи, не розвива ється так, як у загальноосвітній школі. Ви би прислухалися до пані Маріі, а не відправляли її у позашкільні заклади. Кожна людина повинна знати пам`ятки мистецтва, музичного мистецтва, ходити до філармонії, до музеїв. І якщо вам це незрозуміло, в зв`язку з низьким рівнем освіти, дуже жаль вас.
Коментувати
Mariya Demkiv
Я особисто володію технологіями, пишу вірші, музику, комп’ютером користуватися вмію краще багатьох вчителів інформатики, впроваджую ці технології в життя. АЛЕ!!!! ДАЙТЕ МОЖЛИВІСТЬ!!! Говорити, що ми, вчителі, нічого не робимо, а ось прийде такий крутий монатік - і вам покаже, як працювати - це ще більше знущання над вчителем і його приниження. Про важливість мистецтва писав ще Піфагор (він навіть лікував музикою), тут ви нікому не відкриєте Америку - так виділіть кошти, купіть в кожну школу техніку, дайте навантаження ( більшість вчителів ставки ніколи не мала, люди ідуть зі школи і за копійки не хочуть працювати). ХОЧЕТЕ ЩОСЬ ЗМІНИТИ - ТО ПИТАЙТЕ ВЧИТЕЛІВ-ПРАКТИКІВ, навіть в Києві є дуже багато творчих вчителів, що можуть вам розповісти це професійно, але ж!! люди добрі - не монатік!!!
К
Для Mariya Demkiv: де ваші вірші можна прочитати? яку саме музику пишите?,де це можна послухати,було дистаційне навчання ,ваші уроки є в інтернеті,дайте силку!Буде цікаво послухати.Станете відомі як Монатік!Чи ви вже відомі?,я особисто про вас не чула.А то одні пишуть нейрохірург,черга до нього, практику з-за границею проходили,ще й репетиторством займаються.
Воспоминания.
Пані Марія! Погоджуюся з вами повністю. Яке порівняння професіоналізму з безграмотним в музиці монатіком. який гріється в промінях слави завдяки неосвідченим людям з низьким рівнем знань. Завтра про нього забудуть усі. Скільки таких " зірок" вже було!
К
Для того хто не згідний:ви читали вірші Марії Демків чули музику написану нею?,з нами не хочите поділитися враженням від прочитаного,прослуханого.
Коментувати
Mariya Demkiv
Ви сповідуєте подвійні стандарти. це САМЕ ВИ, МОН, планомірно роками знищували викладання мистецтва в школі. 90% шкіл НЕ МАЮТЬ КАБІНЕТІВ, НЕ МАЮТЬ ІНСТРУМЕНТІВ (а якщо мають, то свої власні, куплені за свій рахунок). Саме ВИ забрали години мистецтва і дали дозвіл вести уроки мистецтва НЕ СПЕЦІАЛІСТАМ!!!! ЦЕ ВАШЕ ВІДНОШЕННЯ вплинуло на те, що учні, дирекція, батьки та інші вчителі ставляться до предмету мистецтво зверхньо. В Україні є тисячі прекрасних, творчих вчителів, які не просто готові працювати творчо, а які ПРАЦЮЮТЬ, їх уроки сучасні і цікаві. ДАЙТЕ ВЧИТЕЛЮ МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ШКОЛИ І ГОДИНИ, і все решту він зробить сам. БЕЗ МОНАТІКА (це взагалі знущання над мистецтвом! хто такий монатік? у вашому розумінні сучасний урок- це зрівняти його з дискотекою? ви ж самі пишете про досвід іноземців: за кордоном на уроках учні сидять на килимочках, грають на інструментах, вивчають класичну музику (ТАК, КЛАСИЧНУ, САМЕ ВОНА МАЄ ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ДІТЕЙ, а не скакалки монатіків, це доведено вченими. Всі чули про ефект Моцарта, а про ефект монатіка - ніколи не чули, половина дітей навіть не знає, хто це такий, це не фігура рівня Моцарта).
Вчителька
Для Mariya Demkiv: Шановна Марія, дякую, що підтримали вчителів музичного мистецтва. Уроки "мистецтво" потрібні в наших школах. Повинні вони викладатися професійно і цікаво, використовуючи світовий досвід музичної педагогіки. Прагнення зробити їх необов’язковими _ це спроба обікрасти наших дітей, зекономити на вчителях, щоб потім отримати квіточки духовної деградації. Адже мистецтво дає поштовх розвитку цивілізацій! Не дамо відібрати уроки музики у нашій співучій Україні!
tatian
Спасибо Вам, Мария, за пост. Действительно, всё должны делать профессионалы, а не полутанцоры- полувокалисты. И нельзя превращать уроки великого Музыкального искусства в ночные клубы и дискотеки!
Да
Для tatian:в школі-уроки великого Музикального искусства-ну ви загнали!
Коментувати
Mariya Demkiv
Ви сповідуєте подвійні стандарти. це САМЕ ВИ, МОН, планомірно роками знищували викладання мистецтва в школі. 90% шкіл НЕ МАЮТЬ КАБІНЕТІВ, НЕ МАЮТЬ ІНСТРУМЕНТІВ (а якщо мають, то свої власні, куплені за свій рахунок). Саме ВИ забрали години мистецтва і дали дозвіл вести уроки мистецтва НЕ СПЕЦІАЛІСТАМ!!!! ЦЕ ВАШЕ ВІДНОШЕННЯ вплинуло на те, що учні, дирекція, батьки та інші вчителі ставляться до предмету мистецтво зверхньо. В Україні є тисячі прекрасних, творчих вчителів, які не просто готові працювати творчо, а які ПРАЦЮЮТЬ, їх уроки сучасні і цікаві. ДАЙТЕ ВЧИТЕЛЮ МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ШКОЛИ І ГОДИНИ, і все решту він зробить сам. БЕЗ МОНАТІКА (це взагалі знущання над мистецтвом! хто такий монатік? у вашому розумінні сучасний урок- це зрівняти його з дискотекою? ви ж самі пишете про досвід іноземців: за кордоном на уроках учні сидять на килимочках, грають на інструментах, вивчають класичну музику (ТАК, КЛАСИЧНУ, САМЕ ВОНА МАЄ ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ДІТЕЙ, а не скакалки монатіків, це доведено вч?...
Вчителька
Для Mariya Demkiv: Молодчина, давно так ніхто не підтримував вчителів музики. Розпатякування про те, що предмет "мистецтво" в школі не потрібен, що він, мовляв, застарів та нудний _ це рівень наших "реформаторів". Їхня ціль _ викинути вчителів музики зі школи, а про дітей уже ніхто не думає.
Мед
Для Марія Демків і вчителька:підтримаємо,одна одну ми так "переживаємо",що діти виростуть не культурними,ви переживаєте за свої години.І якщо ви такі (Марія Демків)пишите вірші маєте напрацювання чому ви до того часу в школі сидите?а Монатік на сцені гроші заробляє.
Вчителька
Вчителі музичного мистецтва багато уваги приділяють обдарованим дітям у позаурочний час, безкоштовно! Бо гуртки у них вже забрали. От і "сидимо", як Ви висловились, _виключно заради любові до музики.
Коментувати
Правда
Перш за все предмет музичне мистецтво повинен викладати у початковій школі вчитель музики, а не вчитель початкової школи!!! Чому у НУШ вчителі початкової школи дозволили собі забрати у спеціалістів цей урок? Поняття хочу і вмію - різні речі!!! Так, це інтегрований урок Мистецтва, але ж надайте право вчителю музики вести цей урок! І не розказуйте мені, що вони мають право не віддавати цей урок, а забирати у дітей право на повноцінний урок музики, а не малювати і дивитися мультики вчителі НУШ мають право? А потім батьки розповідатимуть, що цей предмет не потрібен? Урок музичного мистецтва це не співи, як було колись! Читайте програму! Державний стандарт, де є галузь Мистецтво, слава Богу, ніхто не скасував! Тому з нетерпінням чекаю осучаснення!
Єлизавета
Для Правда: я б із задоволенням віддала цю годину вчителю музики, але в нас у школі немає вчителя музики, тому примушують вчителів початкових класів самим проводити цей урок.
Коментувати
Воспоминания.
Скільки можна змінювати програми, підручники! Дайте працювати з дітьми!. Не чіпайте уроки Музичного мистецтва і не дозволяйте учителям початкової школи їх вести!
гость
на шарка хотят сделать програму. вопрос на№уя нам академbя педагогbчних наук, куча педуниверситетов и т.д. все выезжают на простых учителях. %уки за%бали
Віктор Логвін
для Учитель музыки: Ваша "різнобічність" завадила вам уважно прочитати (мої діти з 6 років займаються мистецтвом у позашкільному закладі), та помітити що години шкільної повинності давно перетнули навіть формальні санітарні обмеження, і якщо дитина забажає таки ж реалізувати своє Конституційне право на освіту (а право не можна підміняти шкільним обов’язком), то найбільшою перешкодою цьому постає саме шкільна повинність, бо відвідувати школу і одночасно один позашкільний заклад/курси/спорт можливо, хоч і ціною очевидного перевантаження і браку часу, два ж позашкільних заклади (наприклад музику і спорт) вже надзвичайно складно, а більше взагалі неможливо. Освітній корпорації "чим більше - тим краще", чиновникам повноважень, влади, фінансування, посад, вакансій, вчителям ставок і "годин", комусь у міністерстві просто нічим зайнятися і кортить відчути себе креативним реформатором, а "всебічний розвиток дітей" це лише одна з порожніх красивих фраз - головної продукції освітньої системи.
Музика
Для Віктор Логвін: Є державний стандарт освіти, який, до речі, був на обговоренні. Хочемо ми чи не хочемо, а ми його виконуємо. І окрім інших галузей, є мистецька. От її і потрібно осучаснити: матеріально - технічна база, креативний підхід ( при цьому програму ніхто не скасовує), а насамперед, віддати уроки музики спеціалістам!!! Навчання дітей поза межами школи - це інше. Там своя програма і плани, але зараз, в новому Законі про освіту, вчителі музики можуть враховувати навчання дітей у мистецьких школах. Навчати свою дитину можна і на дистанційному навчанні за заявою.
Віктор Логвін
В тому що освіта сама себе реформує (не для результату, а заради самого процесу), в тому що освітня корпорація обслуговує більшою частиною свої власні корпоративні інтереси, а не інтереси держави і суспільства, великою мірою винні сама держава і саме суспільство, але це факт і не треба ховатися за красивою фразою, випускати чорнильну бомбу брехливої демагогії, не треба брехати. Маємо сміливість подивитися правді у очі - на дітей усім начхати, "обговорення" - бутафорія, формальність, як радянські вибори, можливість вплинути на цей стандарт батькам і учням майже нульова, у освітньої корпорації є усі можливості і права продовжувати примушувати вчити не те і як потрібно державі і суспільству, а тому і як бажається і відповідає інтересам освітній корпорації, на що є відповідні потужності і кадри, ігноруючи протести громадян і ступінь шкоди якої завдає це безглузде насильство здоров’ю дітей і майбутньому країни. "Є державний стандарт" - " є святе письмо і ми повинні уповати на Його милість".
К
Для Музика:якщо є діти у яких немає слуху?,їм потрібно стільки часу сидіти на уроці музики,якщо в нього є нахил до іншого придмету,чому цей свій час не може витратити на цей придмет.
Коментувати
Нотка
Осучаснити потрібно матеріально - технічну базу муз кабінету школи (проектор, комп, муз.центр). - це по перше! По друге - віддати уроки музики спеціалістам - вчителям музики. вчителі НУШ НЕ ВМІЮТЬ викладати цей урок! Осучаснити накази і постанови, де написано, що цей предмет повинні читати вчителі музики, а не всі, кому заманеться!!! - це третє. Не ґвалтуйте вчителів НУШ цим предметом, говорячи про те, що у них немає повної ставки! А про дітей хто думав ці два роки НУШ, коли вони не мали повноцінного уроку музики. І у третьому класі, схоже, знову діти без уроку музики! Віддайте уроки музики спеціалістам, а потім осучаснюйте! Ех, наш співучий народе...
Олег
Для Нотка: Золоті слова!!!Слова МАЙСТРА свого діла!!!
Вчителька
Для Нотка. Сім років музичної школи по кл. ф_но, музучилище, АККіМ _і як тепер дивитись, що години "мистецтва" віддають математику, бо молода і гарно співає.(Ну звичайно, це ж моя учениця.) А взагалі принцип: подумаєш, музика_ да "любой дурак" під фонограму справиться. От звідси і профанація та зневажливе відношення батьків, що дуже вболівають за "змарнований час". Віддайте музичне мистецтво професійним вчителям!
Учитель
Віддайте уроки музики спеціалістам!!!
Коментувати
Учитель
Орієнтуємося на Нідерланди? На геїв та квартал червоних фонарів. Чи наркотики? Не принижуйте дітей, вчителів. Ніяких монатікомизик не треба
Illya Olefir
Для Учитель: У вас одне на думці: попи та повії - більше ніяких проблем. Прикро. Дуже.
Учитель
У мене на думці наші діти та те. що уроки хотять перетворити у балаган. Чому не подивитися на рівень музичного виховання в Угорщтні, у Китаї( найкращі показники в китайців з усіх предметів0? Навіщо нам гейські Нідерланди?Там поряд з жінками легкої поведінки дитячий садочок. і церква. Коли я там була, львівяни знайомі були у такому розпачі від йього! Ви хочете монетікодебілізм ?
Учитель
Згідно останніх досліджень. найкраща освіта у Китаї та Кореї Давайте навчатися в них. Давайте запозичимо у тій же Фінляндії найкраще( це стосується музики та гри на інструментах). Я вже не кажу про Угорщину, де уроки музики кожен день. Чому брати найгірше?
Коментувати
Учитель
Навчати нас буде людина( Монатік) без освіти( професійної та будь- якої) Сьогодні він танцює та підспівує, а завтра ніхто не буде знати, хто це такий. А от про те, хто такий Бетховен пам`ятатимуть завжди. Не перетворюйте музичне мистецтво у чорти- що, у дискотеку чи нічний клуб
Учитель музыки
Для Віктор Логвін: Похоже,вы ,ограниченный человек.Вы просто почитайте,как музыка влияет на всестороннее развитие личности учеников.Это научно доказано.Поэтому за рубежом очень серьезно относятся к этому предмету, там проводят 2 урока музыки в неделю в начальных классах.Очевидно,что для создания общества из закомплексованных и безчувственных людей,которые даже понятия не будут иметь,что такое творчество,что такое прекрасное,которые не смогут полноценно и гармонично развиваться,нужно забрать изучение культуры и музыки своего народа.Убить культуру- это убить собственный народ. Виктор,моим словам есть подтверждение:вы такой злой и агрессивный, потому что в садике и в школе вам плохо преподавали музыку.Просто уроки музыки должны вести профессионалы, а не учителя других специальностей.
М
У МОН планують усучаснити,вистачить планувати-усучаснюйте!Ті всі охочі які будуть надсилати ідеї хоча б якісь премії для заохочення будуть мати,чи тільки тим нарахують що так "добре"попрацювали,через яких матеріали пройдуть експертизу(досвідчені педагоги та методисти із досвідом роботи у школі).Як вони такі досвідчені нехай самі і роблять,при тому що мають практичний досвід у школі,та вони спец у своїй справі!Те,що написав в коментарі Віктор Логвін-це все правда і яке може бути у вчителів-музики напрацювання?,Може одиниці по цілій Україні!Якщо вчитель музики приходить в клас ставить баян діти тихо сидіть,я прийду і так до кінця уроку.Ще в молодших класах щось намагаються дітям,якусь пісеньку якщо є виступ,а купують готові зошити і діти їх замальовують 20 хвилин,так діти хочуть співати.Одного року виступу не було на Миколая бо один добрий чоловік,який йшов в депутати не дав подарунків і виступ відмінили і уроків музики не було забирали на математику.Запамятайте якщо дитина хоче вчитися то буде і якщо їй цей придмет подобається.А в нас є предмети що діти ходять в школу час даром пропадає потім на репетиторство.Впершу чергу,що МОН має зробити відмінити 12 річну систему,добра в ній немає.І в старших класах відмінити:музику(щоб вчили як в музичній,якщо це село я музична далеко),малювання,трудове зробити гурток,для бажаючих!Діти в 9 класі на 6-7 уроці вишивали хрестиком,кому це потрібно.Хто хоче до того часу вже вишивав,діти втікали з уроків на автобус не встигали,або йшли пішки.Де ті ваші реформи в освіті?Зараз по 12 будуть в 10 класі вишивати?,майте розум!,на книжки подивіться як вони написані!,дітей скільки в класі, їх вчитель може встигнути опитати,пояснити нормально?,кожен по слову і пів уроку немає!
Зневіра
Для М: У вчмтелів музики можуть і є напрацювання за однієї умови: якщо вони професіонали тає матеріально- технічна база. А якщо години музики віддають кому завгодно,але не спеціалісту,- тоді і уроки такі - " сидіть тихенько".
М
Для Зневіра:я з вами не згідна в тому,що деякі вчителі не є відповідальні їм би до обіда і додому.В нас є база і вчитель музики(музичне училище закінчив).Але є ще одна проблема,що діти в старших класах кому цікаво йдуть в музичну,а кому ні ,їм і в школі не потрібно і вони не хочуть слухати!Тому має бути музика по типу музичної в школі,для дітей які хочуть вчитися і до музичної далеко.
Учитель
Що значить" не хочуть слухати , йдуть!? З математики йдуть? Чому таке похабницьке відношення до предмету? Куди дивиться адміністрація? Це такий же предмет. як усі. Може, важливіший. Тому що в музиці повинні розбиратися усі: програмісти й математики, менеджери й депутати.
Коментувати
Родитель
Для Елена:Конечно,так не должно быть!МОН ерунду,как всегда городят! А уроки музыки позабирали у учителей музыки и отдали учителям 1- 4 классов,у которых слуха нет,которые не владеют инструментом, которые забирают уроки музыки на математику.Они просто обкрадывают детей,забирают у них право на изучение прекрасного.И МОН еще имеет право говорить о качественных интересных уроках музыки? Верните уроки профессионалам!
Учитель
Для Родитель:Це просто ганебне явище у наших школах!
Коментувати