Міністр назвала Львівщину флагманом у автономії шкіл

За словами Новосад, у Львові влада робить для шкіл значно більше, ніж в інших регіонах

Міністр назвала Львівщину флагманом у автономії шкіл

Львівщина є флагманом у фінансовій автономії закладів освіти. Про це сказала міністр освіти і науки Ганна Новосад, під час відвідання ліцею ім. Пулюя у Львові.

У ході візиту міністр оглянула простір розвитку ліцею, кабінет партнерства, шахову академію, скеледром, бібліотеку, кабінети хімії та захисту Вітчизни.

За словами Ганни Новосад, Міністерство освіти зараз переймає досвід Львівщини у запровадженні автономії шкіл у всіх регіонах України.

«У Львові влада робить значно більше, ніж в інших регіонах України. Хотілося б, щоб всі мали такий позитивний досвід підтримки шкіл. Тут є один з тих позитивних прикладів, де не чекають кроку з центру, а працюють на випередження. Це і є запорукою успіху львівських учнів», — сказала міністр освіти.

У львівському ліцеї ім. Пулюя навчається 683 учня. У період 2016−2019 років для ліцею придбано обладнання та проведено ремонтні роботи на суму 6 млн 220 тисяч грн.

Освіта.ua
07.02.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Батьки
Дуже багато чого у школі залежить від дирекцї та учителів. Ми не будемо перераховувати всі гадості котрі відбувалися у Драчинській школі, що на Буковині. Але на декотрих речах мусимо зупинитися. Беремо на себе велику відповідальність звернутися до Служби Безпеки України. Ми не знали що у Драчинській школі працюють учителиці агенти. Котрі вербують дітей до лав СБУ. Але ця вербовка передбачає різні послуги. Дуже часто непристойні та незаконні послуги. Раніше ми зверталися до СБУ Буковини. Мабуть наші звернення врахували. Але поки вони будуть збирати матеріали, діло заходить дуже далеко. Ці люди представляються від імені спеціальних служб і обманом втягують дітей не знати куди. Знаємо наші слова не лишуться без уваги. Більше нам не має на кого надіятися. Це дуже страшні люди, котрі перед собою не бачуть жодних законів. Пишемо анонімно, але брехні у наших словах не має.
Павло Іванович
Пропрацював у школі значно більше років ніж зараз Новосад. Але ні до чого не доробився. Не тому, що пропивав гроші чи прокурював, ходив по ресторанах чи програвав у гральних закладах. Все життя жив скромно. Від зарплати до зарплати. Економив на всьому. Живу у квартирі, яку залишив дружині її покійний батько. Може Новосад поділиться досвідом як заробити на квартиру за мільйон? Можу залишити свої координату.Порадьте, пані Новосад!!!
Правда
Для Павло Іванович: вы просто не умеете и никогда не научитесь так виртуозно у Сороса сосать грант)
Коментувати
Мати учениці
Флагман автономіі?? Навіщо мені атономія, мені потрібна гарна освіта дочки. А як , на яких засадах працює львівська школа - це другоряна річ. Унікальна здатність говорити про всяку єресь. Хай скаже Новосад, за що бідна купила квартиру за мільйон в Києві?
Віктор
Полтавська область. Отримали заробітну плату за січень 2020 і знову маємо надбавку за престижність 5%, як і у попередні роки. Але ж існує обіцянка міністра http://osvita.ua/school/66563/. Не розумію, кому ми вже маємо вірити? Якщо вже і міністр говорить неправду, ну це вже, вибачте, ні в які ворота.
Владимир Белый
Для Віктор: Просто на місцях поки у державі така "субординація", що місцевий очільник фінуправління без жодного страху на санкції може гроші надіслані з центру на 30% надбавки учителям скорегувати на свій розсуд, щоб іншу частину використати на "більш нагальні потреби" шкіл. І не ця владна команда впровадила таку практику. Їй ці "практики" розгрібати як ті "авгієві конюшні". Вчителям не треба вестися і спрямувати вимоги не до міністра, а до свого мера чи губернатора. Щоправда на останнє наважитися страшнувато, бо ж українські вчителі справжньої профспілки на кшталт закордонної практики ще ніколи не мали. Як і місцевої влади, у подібному до тамтешньої своєму посадовому функціоналі.
Frodi
Для Владимир Белый: а для чего нам контролирующие органы? Просто зарплату получать? Да,на местах творят с финансами,что хотят. Но проверок мерий, ОТГ,- никаких! Учитель,по- Вашему,должен отработать на работе на все 100, а потом ещё продолжать тратитьь нервы доказывать свою правоту всяким финуправлениям? Знали бы Вы, кто сидит в ОТГ... Таких бестолковых свет не видывал! Им говоришь одно,показываешь закон,а они- своё! Местные феодалы! После таких " доказательств" учителей выгоняют с работы, а профсоюзов не слышно и не видно!
Журналист
Для Віктор: звоните на канал 112 и NewsOne и поднимите тему, что министр врет, копию своей квитанции, привлекайте ее к ответственности за брехливость.
Коментувати
Анатолій Котенко
Головне що стримує директорів в переході на фін. автономію- відсутність знань та страх перед перевірками.Знайти курси по цій темі мені не вдалося за 3 роки. Куди тільки не звертався. окрім "Взлёт-посадка" ніхто нічого не пропонує.Мій заклад отримав автономію в липні 2018 , а запитань все більше.
Владимир Белый
Для Анатолій Котенко: А за кордоном кожен директор - це директор, який очолює у закладі його різні ради,котрі діють задля колегіальної, а не ручної, процедури прийняття рішень, зокрема тих фінансових, що виходять за рамки затвердженого річного кошторису. А на прийняті тими радами рішеннями потрібні фінансові операції здійснює інтендант закладу як профільний у цьому плані заступник директора. У директора ще є один профільний заступник - для сегменту навчальної та культурно-масової роботи. У директора - одна секретарка, у заступника директора - від 5 до 7 помічників, у інтенданта - бухгалтерія.
В и л е н
A ми працюємо в умовах автономії з 1988 року. І це в Києві. Але ж Київ від МОНУ так далеко, що за досвідом потрібно їхати до Львова.
К
Пані Новосад:Запорука успіху львівських учнів-це батьки на заробітках,а учні бігають по репетиторах(мат.анг.м,хімія,укр.м.-ви,в міністерстві,постійно її міняєте,що потрібно наймати репетитора,щоб вивчити -рідну мову,...),одиницям-шкільного навчання вистачає,але хто поступає у ВНЗ,хоча б з одного предмету -репетитор. І ще одне-ви не маєте переймати досвід Львівщини-Ви в міністерстві на посаді міністра,вже з досвідом маєте працювати і свій досвід передавати іншим.А-ті,що можуть,хоча щось кращого зробити для освіти,повинні працювати в міністерстві,а не ті,що зараз в міністерстві працюють.
Коментувати