В. Бєлий: школа - карантин - класний журнал: як бути?

Для чого поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати?

В. Бєлий: школа - карантин - класний журнал: як бути?

Автор: Володимир Бєлий, заступник директора з НВР, фізико-технічний ліцей м. Херсона.

Школа - карантин - класний журнал: як бути?

А, наприклад, знаю наживо - у Франції та Алжирі взагалі такої проблеми не буває.

Ніколи.

Бо там класних журналів нашого штибу з відображенням поточної роботи взагалі немає. Для чого ту поточну роботу після її реального здійснення, у чому не має ніяких сумнів, ще записувати? Адже заклад працює за встановленим розкладом. Працює, а не робить вигляд, що працює, а тому НІХТО нічого з поточного не перевіряє, бо є дирекція, яка все те весь час тримає у стані дії.

Натомість всі письмові планові ТЕМАТИЧНІ атестації учнів, що ними виконуються на окремих папірцях, є документами суворої звітності і зберігаються у вигляді підшитих пакетів в адміністрації, а не у підсобках вчителів чи у них вдома.

Є класний «гросбух» з підсумковими оцінками учнів за триместр та рік, де кожна оцінка супроводжується словесним коментарем учителя відповідного предмета плюс загальний коментар від педагогічної ради з підсумків учнівської освітньої діяльності за триместр та рік.

Витяг з нього робиться для батьків кожного учня як його триместровий/річний табель.

Оригінал

Освіта.ua
23.03.2020

Популярні блоги
І. Лікарчук: карантин у системі освіти в совковому стилі Карантин все-таки - це додаткові витрати для кожного, хоча б на оплату доступу до Інтернету
Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Нонyа
Ага, давайте змусимо вчителя ще й кожну оцінку у письмовому вигляді коментувати. Нехай тоді директор один у школі працює.
Вчитель
Для Нонyа: У них зовсім інший підхід до оцінювання, поточного немає, лише підсумкове, кожна тема оцінюється і про ці оцінки говорить цей пан. І, до вашої уваги, вчителі коментують не стільки оцінки, як динаміку успішності учня з даної теми. У них накопичувальна система оцінювання, приблизно як у наших 1-2 класах.
Владимир Белый
Дякую, Вчителю, більше того - коментується не тематична, а підсумкова оцінка за триместр. У тематичних роботах іноді ставлять спецфразу, яка відображає випадок унікально гарної роботи.
Коментувати
впрочем как всегда
Я уж подумала, что п. Белый решил нам урок физики на ю туб показать, а он опять ни о чем.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!