Потрібно змінити форму проходження вчителями курсової перепідготовки, лекції нічого нового, нічого корисного не дають, марна втрата часу. Замість написання чергової нікому не потрібної курсової потрібно показувати на прикладі, як оті компетенції (компетентності) формувати . У вчитель поч. класів і так робочий день до нескінченності: 6 годин у школі,+ підготовка до уроків вдома (щоб підготовуватись до одного уроку і почувати себе "людиною" на уроці , потрібно не менше однієї години, а уроків 5-6,+перевірка зошитів не менше двох годин)+після уроків хочеться допомогти деяким діткам, які позбавлені батьківської уваги,+++... Так чи повинні вчителі вчити дітей, чи думати і нервувати, як вмовити батьків і провести відеозйомки?.. Краще б подбали про забезпечення у школах, щоб учитель міг показати свою профкомпетентність. Проектор 1 на початкову школу, ноутбук учителя і т.д... А майже всі перевіряючі далекі від школи...
11.12.2018 в 10:00
Відповісти