Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Типові помилки при реєстрації електронного кабінету
Типові помилки при реєстрації електронного кабінету

Як діяти у випадку виникнення помилок при реєстрації електронного кабінету вступника

Типові помилки при реєстрації електронного кабінету

Помилка П1.1. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1». До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

Помилка П1.2. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2».

У реєстрі документів про освіту не знайдено атестата з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діючий атестат.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2». До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.

Помилка П1.3. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: вказано анульований атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3».

У реєстрі документів про освіту атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що саме в нього діючий атестат.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3». До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.

Помилка П2.1. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний атестат, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Помилка П2.2. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інший діючий атестат. Вступник наполягає, що саме в нього діючий атестат.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.

Помилка П3.1. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Помилка П3.2. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного атестата про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.

Помилка П3.3. Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.

Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

При виникненні інших помилок звертайтесь до ДП Інфоресурс, що адмініструє роботу електронних кабінетів за електронною поштою ez@inforesurs.gov.ua або за контактними телефонами служби підтримки.

Рейтингові списки вступників дивіться на сайті Вступ.ОСВІТА.UA.

Освіта.ua
19.07.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Дарія
Шановні абітурієнти, не втрачайте час та нерви! ВСТУП БЕЗ ЗНО! ДЗП ПТО "Вище професійне училище №55 м. Дніпро" запрошує на навчання за кошти держбюджету на базі 9 та 11 класів за професіями:_ ✏ Кравець ✏ Закрійник_ Наша адреса: м. Дніпро вул. Любарського, 2 Е-mail: http://vpu55.dp.ua/ Сайт: http://vpu55.dp.ua/teatr-mod/ Тел. (питання щодо вступу, цілодобово): _ +38(066) 037 38 89 +38(096) 213 29 78 _ P.S. : ???? Документи для вступу: ✔Заява на вступ (пишете в училищі під час подання документів) ✔Атестат для навчання за професією: - кравець - на базі 9 класів, - закрійник - на базі 11 класів; ✔Копія ідентифікаційного коду; ✔6 фото 3×4 см; ✔Копія паспорта (1, 2, 11 ст.) або свідоцтва про народження ✔Меддовідка абітурієнта (форма 0-86 О).
Дмитрук Л.
якщо вуз скасував заяву,чи можна подати нову(відредаговану),на ту ж спеціальність?
Влад
Що робити, коли телефон введений не правильно? Чи можливо його змінити?
Наталія
Для Влад: якщо Ви подали хоч одну заяву, то неможливо. Пробуйте дзвонити у приймальну комісію, щоб вони змінили, якщо можуть
Коментувати
Діана
Скажіть будь ласка ,якщо я проживаю в сільській місцевості проте не подала заяву про реєстрацію місця проживання .Чи можна подати цей документ якщо вже допущено до спеціальності .
Наталія
Для Діана: може допущено до конкурсу? Бо щось не зрозуміло що Ви маєте на увазі
Діана
Так . Допущено до конкурсу.
Наталія
Треба дзвонити в приймальню кожного вузу і висилати ім цей документ, щоб внесли
Коментувати
Захар
Привіт, хто знає, що означає " Зареєстровано у навчальному закладі" ?
I
Для Захар: ВНЗ зареєстрував заяву. Далі треба чекати, щоб статус змінився на "допущено до конкурсу".
Коментувати
Олексій
Привіт, чи є діючим електронний кабінет 2017 року? Документи всі правильно завантажені, але у кабінеті зникла опція реєстрації у ВНЗ.
Наталія
Для Олексій: вони видалені
Коментувати
Анна
При регистрации электронного кабинета выдает ошибку о том,что Ваш атестат не відповідає умові "виданий закладом освіти,що знаходиться на території сіл,у рік вступу".Ви не можете претендувати на застосування сільського коефієнта при розрахунку конкурсного балу. И нужно загрузить Довідку про реєстрацію.Обучение начинали в сельской школе,но 11 класс в городской и получали аттестат в городе,но прописаны в селе.Вопрос:нужно ли справка о регистрации,откуда ее брать по месту проживания или прописки,и что будет если ее не загрузить в эл.кабинет
Галина
Для Анна: якщо Ви закінчували міську школу, то не має значення де Ви вчились до того. Ви не маєте права на СК
Коментувати
Захар
Привіт, підскажіть будь ласка, якщо я скасую заяву (наприклад під 2 пріоритетом), то чи зможу її знову подати тільки під іншим пріоритетом (наприклад 5)? І ще таке питання, якщо заява вже допущена до конкурсу я зможу з нею зробити те саме?
Коментатор
Для Захар: можете скасувати цю заяву (навіть зі статусом «допущена до конкурсу») і подати з п’ятим, але другого пріоритету у вас вже не буде, і відповідно загальна кількість тільки шість заяв на бюджет.
Коментувати
Данило
Добрый день я в своему кабинетI загрузив не ту фотографию, що робити як загрузити нову
Наталія
Для Данило: там є кнопочка нажміть на видалення
Коментувати
heleniuknastia06@gmail.com
Добрий день. Вас турбують із Центру подачі електронних заяв Хмельницького національного університету. Проблема реєстрації кабінету "помилка х.3" Дані абітурієнтів: Сертифікат ЗНО: Хеленюк Анастасія Олександрівна Паспорт id: 000996128 Сертифікат ЗНО: Хеленюк Анастасія Олександрівна №0236480 pin:5626 Атестат: ХМ 50135807 Паспорт id: 000996128
іра
Якщо я подала 4 заяви,а потім виникла помилка, як її можна змінити?Я подала неправильну довідку про місце проживання.
Наталія
Для іра: якщо вуз ще не прийняв заяви то видаліть іх і виправте помилку, якщо вже прийняв, дзвоніть у приймальну комісію
Коментувати
Артур
При реєстраціі електронного кабінету замість сканкопії додатка до атестату було завантажено фото абітурієнта. Як виправити?
Наталія
Для Артур: справа є кнопки і там є на видалення
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!