Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія МОН: реєстрація електронних кабінетів працює без збоїв
МОН: реєстрація електронних кабінетів працює без збоїв

У перший день реєстрації електронних кабінетів ЄДЕБО працювала у штатному режимі

МОН: реєстрація електронних кабінетів працює без збоїв

У перший день реєстрації електронних кабінетів вступників до вишів Єдина державна електронна база з питань освіти працювала у штатному режимі. Про це під час прес-брифінгу повідомила директор Державного підприємства «Інфоресурс» Оксана Бєлік.

За її словами, у перший день реєстрації електронних кабінетів вступників кількість зареєстрованих сягнула понад 15 тисяч.

«З них вступники активували вже 14 тисяч 230, тобто майже 95%. Хочу підкреслити, що активувати кабінет потрібно впродовж доби – якщо цього не буде зроблено, то вступникові потрібно буде реєструвати кабінет заново. Якщо ж ви вже зареєстрували, активували та зазначили всі потрібні дані в кабінеті, будь ласка, виходьте з нього, щоб не перевантажувати систему», – зазначила Оксана Бєлік.

Також вона попросила вступників відповідально поставитись до запам’ятовування свого логіну та паролю, адже якщо зазначити їх неправильно кілька разів поспіль, то кабінет буде заблоковано на кілька годин.

Торік вступники загалом зареєстрували більше ніж 160 тисяч електронних кабінетів і орієнтовно така ж їх кількість очікується цього року.

У свою чергу, директор директорату вищої освіти МОН Олег Шаров нагадав, що реєстрація кабінетів триватиме до 25 липня, а подавати через них заяви можна буде з 12 до 26 липня.

«Часу вистачить в усіх вступників, ми просимо працювати спокійно і дуже уважно зазначати інформацію. Бо, наприклад, до нас уже були поодинокі звернення, що щось не вдається зареєструвати в кабінеті. І в усіх цих випадках виникала одна й та ж ситуація – неправильно зазначена цифра під час введення номерів атестату чи сертифікату. Водночас за ту частину дня, що пройшла, до нас не надходила інформація про якісь серйозні проблеми, що стосуються роботи ЄДЕБО чи подання документів. Всі служби МОН, зокрема, наші гарячі телефонні лінії, електронні пошти та приймальня громадян працюють в звичайному режимі, на запитання надаються відповіді», – підкреслив Шаров.

Одним з найпоширеніших запитань на гарячих лініях нині є необхідність завантаження скан-копії атестата. Вступники цікавляться, які саме сторінки потрібно завантажувати в кабінет. У Міносвіти зазначають, що достатньо завантажити лише одну сторінку, на якій вказано перелік предметів та оцінки. Разом з тим, важливо, щоб розмір файлу не перевищував 1 Мб.

Освіта.ua
03.07.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Михайло
Що робити якщо зробив помилку в реєстрації. І вже подав першу заяву на вступ. Як звернутися до технічного адміністратора?
Дарина
Не можу зареєструватися вже 2 добу. Видає помилку, що сайт зайнятий і не працює. Що робити? Чи є телефон гарячої лінії?
Лина
якщо я відправила свої дані їм на почту, вони присилають пароль чи як?/
Александра
Сразу ли приходит письмо для активации на почту ? Сколько необходимо ждать ? Адрес почты проверяла несколько раз , всё верно ? Кто-то сталкивался с подобной проблемой ?
Рома
Що за брехня? З 2 липня і до сьогодні не можу зареєструватися ( через помилку 3.3.) І такими коментаріями рясніє інтернет, а гаряча лінія справді гаряча від кількості дзвінків абітурієнтів. Вже й листа до "інфоресурсу" писали, а результату нуль.
Віталій
Для Рома: та ж сама проблема, не знаю як вирішити, відчуваю що так можу прогавити вступ до інститута. Ви вирішили проблему якось, чи так і залишилось?
Коментувати
Ірина
Електронний кабінет зареєструвати не вдалося протягом трьох діб. Видається помилка в розбіжності данних сертифіката чи атестата( хоча перевірялося вдома декількома людьми і все правильно внесли). Далі діяли по зазначеному алгоритму (ez@inforesurs.gov.ua), чекаємо відповіді вже досить довгий час - безрезультатно. На дзвінки оператори дають відповідь про неможливість помилки, хоча зареєструватись далі так і не вдається. У даному випадку вважаю, що МОН не володіє інформацією щодо реального стану роботи системи і повинно не просто розібратися з ситуацією, що виникла, але й притягти винних до відповідальності.
Андрій
Електронний кабінет зареєструвати не вдалося протягом трьох діб. Видається помилка в розбіжності данних сертифіката чи атестата( хоча перевірялося вдома декількома людьми і все правильно внесли). Далі діяли по зазначеному алгоритму (ez@inforesurs.gov.ua), чекаємо відповіді вже досить довгий час безрезультатно. На дзвінки оператори дають відповідь про неможливість помилки, хоча зареєструватись далі так і не вдається. Дайте пораду,що робити далі.
Сергій
Зареєструвати кабінет не можу четвертий день. Відправив необхідні сканкопії на ez@inforesurs.gov.ua, чекаю на відповідь другий день. На дзвінки гроші більше витрачати немає бажання і немає зайвих грошей. Сподіваюсь усе-таки отримати відповідь від техпідтримки.
DOCENT
П3.3Текст помилки:«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3». Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані. Порядок дій:Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3».  До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою  видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа,  що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з  помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
вася
Для DOCENT: скільки часу чекати на відповідь?
Коментувати
Юрий
Дополнение (Решение ошибки Х3.3...). В теме письма указать номер или название ошибки. Я приложил также скриншот экрана.
Юрий
Решение ошибки X3.3 и "помилки при реєстрації" заключается в ручной корректировке (исправлении) данных в базе службой техподдержки. По телефону поддержки, если дозвонитесь, вам скажут следующее: выслать на электронный адрес следующую полную информацию именно в таком виде: ФИО, дату рождения, номер свидетельства о рождении, номер и пин сертификата, номер аттестата, телефон для связи. Мне помогло, все заработало Техподдержка по результату исправлений отписалась по эл.почте. Заняло пол дня.
Наталья
Два дня с разных компов, с разной электронкой регистрировалась, фигня то х3.3 то не соответствие баз данных. Позвонила с стационарного телефона на 044 - 290-18-13 оператора ждала минут 10-15, трубку взяли спросили ФИО и дату рождения данные видят но в данный момент программа не подтягивает базу сертификатов зно. Оператор ввела со слов и все зарегистрировалось сразу. Звоните, пробуйте. Всем удачи!!!
Mihajlo Kohut
чому не має відповіді на запитання користувачів? Чому лінії перезавантажені? Не має звітів про кількість зареєстрованих.
Антон
Подали заявку на регистрацию в электронный кабинет, но письмо с подтверждением до сих пор где то летит или ползет, уже 2 суток.
Назік
3 дні мені била помилка х3.3, а теперь ОСЬ ТЕ ХЕРНЯ! "Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3". У мене усе правильно...
Наталья
Для Назік Два дня с разных компов, с разной электронкой регистрировалась, фигня то х3.3 то не соответствие баз данных. Позвонила с стационарного телефона на 044 - 290-18-13 оператора ждала минут 10-15, трубку взяли спросили ФИО и дату рождения данные видят но в данный момент программа не подтягивает базу сертификатов зно. Оператор ввела со слов и все зарегистрировалось сразу. Звоните, пробуйте. Всем удачи!!!
Коментувати
Сергій
Вже третій день "система працює в штатному режимі - без збоїв", правда мені так і не вдається зареєструвати кабінет. Сьогодні ця система вже викидає іншу помилку "Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3". До цього разів 40 бачив повідомлення ""Х3.3. Перевірте правильність введених даних. В разі їх коректності дійте у відповідності до інструкції". Насправді немає ніяких помилок ні в атестаті, ні в сертифікаті, а усі дані вводяться правильно. Надалі, я так розумію, ця система викидатиме замість помилок вже одразу дипломи "європейського зразка". Сподіваюсь хтось підкаже, що робити.
Со
Були готові на довгий процес. Але, дякувати Богу, все вирішили за декілька хвилин. Всім вдачі і терпіння!)
Людмила
Такая же проблема. Не можем зарегистрироваться.и дозвониться тоже. Все как всегда во время вступительной компании. И ни одного ответа на комментарии.
Правдоруб
Ги-ги, лілька гриневич по гей-парадам бігає, їй ніколи вашими електронними кабінетами займатися.
Ирина
Третьи сутки не можем зарегистрироваться, ошибка Х3.3. Вчера сидела ждала в очереди на телефоне ровно час. Когда наконец сказали, что я первая в очереди, ваш сервер сбросил звонок. С телефона у меня сняло 130 грн за час ожидания! Вы издеваетесь что ли там все вообще? Сегодня еще полчаса на телефоне, деньги в трубу. Телефоны операторов мобильной связи вы сегодня с сайта удалили.
Chempa
Для Ирина: Сьогодні дозвонився 044-290-18-13, чекав в черзі пів години. Відразу після дзвінка зареєстувався.
DOCENT
П3.3 Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є  розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у  відповідності до пункту інструкції П3.3».  Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним  вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах  дійсні дані. Порядок дій: Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи  (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3».  До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою  видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа,  що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з  помилкою.  За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання  дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!