Osvita.ua Вища освіта Вступна кампанія Порядок подання електронних заяв про вступ
Порядок подання електронних заяв про вступ

Процедура подання заяви про вступ до вищих навчальних закладів в електронній формі у 2018 році

Порядок подання електронних заяв про вступ

Процедура подання заяв про вступ в електронній формі регулюється «Порядком подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів України в 2018 році».

Зазначений порядок визначає механізм подання вступником заяви в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів та її розгляду вищим навчальним закладом.

Заява в електронній формі (електронна заява) - це запис, що вноситься вступником в особистому електронному кабінеті до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі - Єдина база) шляхом заповнення ним у режимі он-лайн електронної форми.

У 2018 році для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за електронною адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua (Реєстрація електронних кабінетів вступників та завантаження до електронних кабінетів додатків до документів про повну загальну середню освіту починається 2 липня та закінчується о 18 год. 00 хв. 25 липня 2018 року).

Під час реєстрації на сайті електронного вступу вступник має зазначити такі дані:

  • адресу електронної пошти, до якої має доступ;
  • номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • серію та номер атестата про повну загальну середню освіту;
  • середній бал додатка до вказаного атестата, обчислений за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала.

Крім того, вступник завантажує скановані копії (фотокопії) додатка до атестата про повну загальну середню освіту та кольорової фотокартки розміром 3х4 см, що буде подаватись до вищого навчального закладу.

Після заповнення зазначеної інформації проводиться перевірка даних вступника та у разі збігу даних у документах вступник отримує на вказану ним адресу електронної пошти повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника.

Строк для активації вступником особистого електронного кабінету – одна доба з моменту отримання відповідного повідомлення.

Після реєстрації на сайті в особистому електронному кабінеті вступник вносить такі дані про себе: стать, громадянство, номери телефонів (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів. Для подання заяви вступник обирає вищий навчальний заклад, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним замовленням.

Після подання електронної заяви, подана вступником електронна заява відразу відображається у вищому навчальному закладі, обраному вступником. У цей момент електронна заява отримує статус «Зареєстровано в Єдиній базі».

Подану електронну заяву може бути скасовано вступником в особистому електронному кабінеті. При цьому електронній заяві встановлюється один із статусів:

  • «Скасовано вступником» - якщо заяву не зареєстровано у вищих навчальних закладах;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою ж пріоритетністю)» - якщо заяву зареєстровано або допущено до конкурсу у вищих навчальних закладах.

Електронна заява із статусом «Зареєстровано в Єдиній базі» розглядається приймальною комісією вищого навчального закладу не пізніше закінчення наступного робочого дня з дати встановлення їй відповідного статусу.

За результатами розгляду уповноважена особа приймальної комісії надає електронній заяві один з таких статусів, що відображаються в особистому кабінеті вступника: «Зареєстровано у вищому навчальному закладі» або «Потребує уточнення вступником».

При встановленні електронній заяві статусу «Потребує уточнення вступником» уповноважена особа невідкладно вносить до відповідного розділу Єдиної бази вичерпний перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх необхідно подати. Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на «Зареєстровано у вищому навчальному закладі».

На підставі рішення приймальної комісії вищого навчального закладу про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі для вступу до вищого навчального закладу уповноважена особа встановлює електронній заяві вступника статуси «Допущено до конкурсу» або «Відмовлено вищим навчальним закладом» (із зазначенням причини відмови).

При виявленні навчальним закладом технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, за рішенням приймальної комісії вищого навчального закладу електронну заяву може бути анульовано до моменту встановлення статусу «Рекомендовано до зарахування», що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. При цьому електронній заяві встановлюється статус «Скасовано навчальним закладом» з обов’язковим зазначенням причини скасування. Така заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі.

Приймальна комісія повідомляє вступника про своє рішення у день його прийняття, після чого вступник може подати нову заяву на цю саму спеціальність до цього самого вищого навчального закладу.

Виправлення технічних помилок відбувається не пізніше наступного дня після завершення прийому документів.

Якщо вступника рекомендовано до зарахування за державним замовленням, статус електронної заяви змінюється зі статусу «Допущено до конкурсу» на статус «Рекомендовано до зарахування».

Надання рекомендацій до зарахування для навчання за кошти фізичних або юридичних осіб здійснюється після зарахування вступників на місця за державним або регіональним замовленням. Уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника, який пройшов конкурсний відбір та щодо якого приймальною комісією прийнято рішення про рекомендування до зарахування на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб, зі статусу «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)» на статус «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)».

Зміна статусу електронної заяви вступника на «Рекомендовано до зарахування» здійснюється у строки, визначені умовами прийому до вищих навчальних закладів.

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як «Рекомендовано до зарахування», зобов'язаний виконати вимоги Умов прийому.

Під час виконання вимог до зарахування вступник зобов’язаний подати особисто наступні документи:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • оригінал документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додаток до нього;
  • оригінал військового квитка або приписного свідоцтва (для військовозобов’язаних), крім передбачених законодавством випадків;
  • сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 або 2018 року (крім сертифікатів з англійської, французької, німецької та іспанської мов. Сертифікати ЗНО з англійської, французької, німецької та іспанської мов приймаються лише за 2018 рік);
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • інші документи, якщо це передбачено правилами прийому вищого навчального закладу.

Після виконання вступником вимог до зарахування, керівник вищого навчального закладу на підставі рішення приймальної комісії про рекомендування до зарахування на навчання видає наказ про зарахування на навчання такого вступника, на підставі якого уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на «Включено до наказу».

У разі невиконання вступником вимог до зарахування рішення про рекомендування його до зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу. На підставі цього уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на статус «Виключено зі списку рекомендованих» або «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)».

Відображення рейтингових списків вступників відбувається на сайті «Вступ.ОСВІТА.UA».

ПОДАТИ ЕЛЕКТРОННУ ЗАЯВУ

Освіта.ua
19.02.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Просто
Скажіть будь-ласка який строк подачі оригінальних документів. До якого числа потрібно подати оригінали документів?
Слава
Скажіть, будь ласка, коли має змінитись статус електронної заяви з "Рекомендовано до зарахування" на "Включено до наказу"? Оригінали документів на бюджет я вже подала.
!
Для Слава: вже змінився сьогодні.
Коментувати
Світлана
Що робити якщо я сьогодні не можу увійти в електронний кабінет? Тільки у мене так?Коли відправляються запит на "Забув пароль" то взагалі пише що такого логіну не існує.
Марина
Якщо вступати на контракт присутність батьків обовязкова (якщо вони закардоном)чи можна піти з будь ким якщо паспорт мами вдома
Анна
Для Марина: Якщо Вам є 18, то присутність батьків взагалі не обов*язково. Якщо ж немає, то хтось з дорослих, щоб підписав контракт. Паспорт питати не будуть)
Анна
Для Марина: Але дані з паспорту вам будуть потрібні, тому беріть з собою, і свій, і дорослого.
Коментувати
Дарія
Скажіть, будь ласка, коли саме треба везти документи на «бюджет» та на «контракт»? Чи можу я сама везти документи без батьків? Чи їх присутність обов‘язкова?
Галина
Для Дарія: батьків якраз тут взагалі можуть не впустити. В КПІ в приймальну комісію пропускають лише вступників, а батьки якщо приїхали, чекають під входом. Везти документи на бюджет з 1.08 до 6.08, а на контракт після 6.08
Коментатор
Для Дарія: батьки, при подачі оригіналів документів, потрібні тільки для укладання договору, якщо ви неповнолітня.
Коментувати
Власенко Катерина
Підскажіть будь ласка 4 кольорові фотокартки повинні бути однаковими з фото в особистому кабінеті вступника?)
Коментатор
Для Власенко Катерина: ні, не повинні. Це фото буде в заліковій книжці тощо
Коментувати
артир
якщо я не проходжу на бюджет то мене перекидають на контракт автоматично чи треба подавати на контракт?
Анна
Для артир: Автоматично перекидають.
Коментувати
Алла
Якщо при подачі електронних заяв вказано М-магістр , а потрібно Б (бакалавр) заява дійсна чи скасується
Галина
Для Алла: якщо ви не вірно подали заяву (не на ту кваліфікацію), виш відмовив би Вам
Коментувати
Sergej
Добрий день! Підскажіть будь ласка, якщо я вже подав документи до вузу на контракт, а пройшов на бюджет по пріоритету, то чи є можливвсть забрати документи у вузі , щоб подати їх на бюджетне місце? Дякую за відповідь.
Іван
Для Sergej: Немає. Вам їх вуз, куди ви віддали їх на контракт, не віддасть, щоб не втратити гроші. Тому ви будете змушені сплачувати контракт й втратите бюджетне місце. Це плата за поспіх.
Коментувати
Степан
Добрий день. До мене вже дзвонили з універів і казали щоб я подавав документи на контракт що я прийнятий які гарантії що я поступлю тому що рейтингові списки ще не оприлюднені.
I
Для Степан: Зачекайте до 1 серпня. Телефонують здебільшого ті, хто очікує недобір. І гарантій жодних. База не пустить Вас зареєструвати на контракт до бюджетників.
Коментувати
Anton
ще можна відмовитись від якогось з обраних приорітетів чи вже пізно щось міняти
Віта
Скажіть, будь ласка, заяви в коледжі, яким пріорітетність не надавалася, також анульовуються, якщо поступив по пріорітетності?
juehxbr
Підскажіть такому несчастячку як я,що робити якщо випадково написала не свій номер при реєстрації електронного к.,ну перший не свій, а додатковий-свій.Це має велике значення?
Оксана
Допоможіть, хочу скасувати заяву, так як змінилися пріорітети, але система не дає можливості. Що робити???
студент
Для Оксана: «пізно пити Боржомі, якщо нирки відвалились». У вас було 2 тижні з 12 по 26 липня, щоб думати за пріоритети, подавати та скасовувати заяви. Тепер все.
Коментувати
Марина
Доброго дня)якщо я вступлю на державне але не віднесу документи,то чи можу я брати участь у конкурсі на бюджет у коледжі чи моя заява аналюється?
Павло
Для Марина: Якщо ви вступити на бюджет в якийсь заклад то всі ваші заяви з нижчим пріоритетом автоматично анулюються
Коментувати
Максим
Одне питання , підскажіть будь-ласка. Якщо в мене 5 пріорітетів на бюджет на перші 3 не проходжу. На 4 проходжу на бюджет та на 5 проходжу , якщо система буде проводити відбір то 5 просто пропаде?? Просто вишло так що тепер хочу більше на спеціальність по 5 пріорітету. А 4 заяву вже не можливо скасувати...
студент
Для Максим: точно, вже не можливо скасувати
Коментувати
Олександр
Якщо я подавав на контракт, але за результатами творчого конкурсу прохожу на бюджет, чи можливо мене зарахувати на бюджет?
Айрін
Для Олександр: Ні, Ви не берете участь в конкурсі на бюджет. Однак, якщо хтось с бюджетників не подасть документи - Вам можуть запропонувати бюджет.
Коментувати
Світлана
ПІДКАЖІТЬ будь ласка. Я подала 7 заяв , всі на бюджет , але 7 заяву вчора вирішила скасувати , замість неї нічого подавати не буду, мене влаштовує мої 6 заяв, так от, з ними нічого не станеться ? Я все так же маю змогу вступити туди на бюджет? Видалення 7 пріоритету ніяк не впливає на це ?
Павло
Для Світлана: Це ніяк не впливає на ваше зарахування на бюджет. Не переживайте
Коментувати
Тетяна
Якщо дитина в понеділок подала заяву з пріоритетом 1 і до четверга в заяві статус" рекомендовано", що це означає?
Коментатор
Для Тетяна: що дитина подала заяву на контракт, бо бюджетні ще не можуть бути рекомендовані.
Коментувати
Оксана
Доброго дня ,якщо я ліквідую заявку з пріоритетом 4,то пріоритет 5,6 залишаються ,правда ???
Павло
Для Оксана: Залишиться, просто система читатиме їх як 4 і 5 відповідно
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!