Osvita.ua Вища освіта МОН планує мотивувати педагогів закладів профосвіти
МОН планує мотивувати педагогів закладів профосвіти

Майстри виробничого навчання в училищах зможуть отримувати додаткові премії

МОН планує мотивувати педагогів закладів профосвіти

Майстри виробничого навчання та педагоги професійного навчання зможуть отримувати додаткові премії за підготовку учнів до стажування. Відповідне рішення ухвалено Кабінетом Міністрів.

Додаткові премії зможуть виплачуватись за рахунок коштів, отриманих від оплати навчальної практики учнів.

«Зараз, беручи учня на стажування або практику, підприємство зобов'язане виплачувати йому заробітну плату. До 50% цих коштів надходять на рахунок закладу. Зазвичай їх використовують для покращення матеріально-технічної бази, закупівлі витратних матеріалів чи організації активностей для учнів. Документ дозволяє спрямовувати 15% від цих коштів на виплату премій педагогам закладу, які відповідають за організацію виробничого навчання та стажування учнів», - зазначає міністр освіти Лілія Гриневич.

Вона підкреслила, що підхід до оплати праці майстрів та викладачів теоретичних дисциплін у закладах професійної освіти вже давно потребує перегляду.

«Ми розуміємо, що майстер - це людина, яка формує в учня уявлення про професію, розкриває її переваги та мотивує працювати за фахом. Тому важливо, щоб педагог був зацікавлений виконувати свою роботу якісно і сумлінно. Зроблених нами кроків ще замало, однак ми мусимо рухатися в цьому напрямі», - додала Лілія Гриневич.

У МОН розраховують, що премія має заохочувати майстрів проводити навчання на більш якіснішому рівні.

Окрім того, МОН зазначають, що у педагогів має з’явитись мотивація співпрацювати з роботодавцями та стимулювати їх брати якнайбільшу кількість учнів на виробничу практику.

Освіта.ua
03.04.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Допомога
А у нас у Київі, взагалі нонсенс кожна нарада починається з того, що директор починає стращати начальником управління ПТНЗ. А нам яка справа до начальника, я не розумію! Я розумію тільки одне, що на місці директора не можна бути більше двох строків! Шановні управлінці наведіть порядок з директорами пенсіонерами неможливо молодим педагогам взагалі працювати.
Masters
А, що робити з адміністрацією ПТНЗ де одні пенсіонери? Вони молодим спеціалістам взагалі постійно «рот» закривають коли говорять про премії, а коли буде підвищення по роботі ви ще молоді почекайте! Так це що треба мати 50 років щоб стати адміністратором!У нас в училищі з 4-х адміністраторів 3-и пенсіонери і по прибирали приставку з навчальної роботи щоб залишитися на місцях а місцеві органи управління професійної освіти дозволяють це, а саме столиця! Премії собі виписують постійно по два три оклади, а майстри бігають по підприємствам і шукають місця практики, а вони розказують що це не їхня робота, і постає питання навіщо заступники директора? Для того щоб усіх педагогічних працівників тримати у страху і все!
Цікавий
Майстри ПТНЗ та викладачі спецпредметів, які є основою підготовки кваліфікованого робітника, ще з 01 січня 2018 року мають ставки заробітної плати на 10% менші, ніж викладачі загальноосвітніх предметів. Це породжує нездорову атмосферу в середині навчального закладу. Преміювання передбачено в колективному договорі і дирекція, по-можливості, виплачує % від доходів з виробничої практики. Писати на це окремі закони на рівні держави не має потреби. Дайти нормальні ставки майстрам в/н!
Cirius
Перші кроки щодо підвищення зацікавленості педагога у закладах ПТО місцева влада вже зробила. У відповідь на заборону МОНУ оптимізувати мережу ПТУ урізали держзамовлення і відповідно скоротили фінансування. Керівники училищ відповідно, поурізали викладачам та майстрам ВН усе, що тільки піддавалося. А про премії давно уже всі забули, бо немає економії фонду зарплати. Закладам профосвіти місцева влада сказала:"Заробляйте більше самостійно". І це ми маємо робити з 15-17р. неповнолітніми, яких на підприємствах бояться підпускати до приладів, щоб потім не відповідати за травматизм. А щоб узяли на практику учня майстру доводиться лебезити мало не перед кожним власником підприємства і не включати в угоду пункт про оплату, бо взагалі не візьмуть. Тепер учням власник платить в конверті(якщо захоче і скільки йому заманеться), а майстер випрошує учня, щоб через банк перерахував училищу хоч якісь гроші. В результаті усі в лайні, бо виживають завдяки порушенням і коли по кому це вдарить ніхто не знає. Може пронесе, авось?
Vladimir
Основний мотиватор це закон Про освіту. Почитайте і порівняйте. Там все сказано про оплату праці. Головне не обирати гицелів до влади. Відкриваю курси ерудитів. Кого називали гицелями. Тільки не шукати в інтернеті. Час пішов.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!