Випускники склали тест ЗНО з математики

Правильні відповіді на завдання тесту ЗНО з математики будуть опубліковані у четвер 12 травня

Випускники склали тест ЗНО з математики

У середу 11 травня відбулось проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація шкільного курсу з математики, а також як вступний тест для бажаючих вступати до вищих навчальних закладів у цьому році.

Результат виконання завдань №1-28 та №31-32 буде зарахований як державна підсумкова атестація з математики. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.

Максимальна кількість тестових балів, яку зможе отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання державної підсумкової атестації, дорівнює 52 балам. Максимальна кількість балів яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 62 бала.

З метою інформування учасників зовнішнього незалежного оцінювання у четвер 12 травня будуть опубліковані правильні відповіді на завдання тесту. Див. розділ Відповіді на тести ЗНО.

Обробка сертифікаційних робіт учасників зовнішнього незалежного оцінювання, встановлення порогу «склав/не склав» та визначення результатів ЗНО з математики відбудеться не пізніше 26 травня 2016 року. Учасники ЗНО, які не подолають визначений експертами пороговий бал, вважатимуться такими, хто тест не склав.

Відомості результатів державної підсумкової атестації випускників школи отримають не пізніше 31 травня.

Результати тих учасників, хто подолає пороговий бал, будуть визначатись за рейтинговою шкалою від 100 до 200 балів. Відповідно, рейтингова оцінка за шкалою 100–200 балів буде відображати місце результату учасника серед результатів інших учасників.

При оголошенні результатів ЗНО з математики будуть оприлюднені таблиці за шкалою 100 - 200 балів і таблиці за шкалою 1 - 12 балів.

Про конкретну дату оголошення результатів зовнішнього оцінювання буде повідомлено додатково.

Учасники тестування, які не змогли взяти участь в зовнішньому оцінюванні через об'єктивні причини, можуть до 17 травня подати до регіонального центру оцінювання якості освіти заяву про участь у додатковій сесії. Додаткова сесія ЗНО з математики відбудеться 16 червня.

як розрахувати бал зно з математики

Освіта.ua
11.05.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
глафира
У кого есть решение задачи про туристов?Дайте пожайлуста развернутое решение
глафира
Подскажите где есть развернутое решение зно по математике
Вчитель
Хочу відволікти Вас від ЗНО, а повернутися в 5 клас. Скажіть будь ласка, в якому страшному сні приснилося таке завдання для учнів 5-го класу: знайти добуток чисел (у стовпчик) 3 412 025 025 і 85 602. (підручник Тарасенкова)У відповіді буде число з 15 розрядів. Я розумію, що вчитель вибирає завдання, але..... А Ви говорите про авторів запитань.
Андрей Козак
Для Вчитель: а чем плохо? Хорошее задание. Требующее кропотливой работы, да, но не сложное абсолютно. В принципе в науке часто бывают вещи, которые требуют кропотливой работы.
Коментувати
Задача 32 содержит ошибки и неправильно составлена
Внимание!!! Вопрос составителю задания 32!!! Если известная диагональ ромба равна 30, то вторая (малая) диагональ ромба никак не может равняться 10корень из 3-х (приблизительно 17,5). Она больше, чем на 10%. А раз так, учитывая высоту пирамиды 5, вы никак не сможете провести высоту в основании (ромба) так, чтобы она оказалась в середине равнобедренного треугольника и треугольник не может быть равносторонним. И, в таком случае, невозможно найти финальный катет треугольника, по которому должны найти неизвестный угол (ответ задачи). Задача составлена неправильно и с ошибками. Если кто-то мне не верит, отрежьте на простой бумаге 2 фигуры, ромб с указанными размерами (уже найденными в ходе решения) и равнобедренный треугольник, далее, приложите под углом 90 градусов и увидите сами всё. Невозможно даже построить такую пирамиду с таким ромбом в основании. В таком случае, задание должно быть АННУЛИРОВАНО.
liudas9
https://secure.avaaz.org/ru/petition/Ukrayinskiy_Centr_Ocinyuvannya_Yakosti_Osviti_UCOYaO_Ne_vrahovuvannya_zavdannya_32_z_ZNO_testu_z_matematiki_u_DPA_ocinyu/?cdMcIkb Люди!!! Підписуйте петицію!!! Потрібно набрати якомога більше голосів. Подібну петицію про ЗНО з історії уже підписали тисячі, а ми тільки ділимося розв’язками і обмінюємося думками. Потрібно діяти!!!
Владислав
Я возмущен уровнем сложности последних заданий (особенно 32), такие задания не должны входить в оценку по ДПА
Андрей Козак
Для Владислав:А почему собственно? Стереометрия вполне есть в уровне стандарта.
Задача 32 содержит ошибки и неправильно составлена
Для Андрей Козак: Внимание!!! Вопрос составителю задания 32!!! Если известная диагональ ромба равна 30, то вторая (малая) диагональ ромба никак не может равняться 10корень из 3-х (приблизительно 17,5). Она больше, чем на 10%. А раз так, учитывая высоту пирамиды 5, вы никак не сможете провести высоту в основании (ромба) так, чтобы она оказалась в середине равнобедренного треугольника и треугольник не может быть равносторонним. И, в таком случае, невозможно найти финальный катет треугольника, по которому должны найти неизвестный угол (ответ задачи). Задача составлена неправильно и с ошибками. Если кто-то мне не верит, отрежьте на простой бумаге 2 фигуры, ромб с указанными размерами (уже найденными в ходе решения) и равнобедренный треугольник, далее, приложите под углом 90 градусов и увидите сами всё. Невозможно даже построить такую пирамиду с таким ромбом в основании. В таком случае, задание должно быть АННУЛИРОВАНО.
Андрей Козак
Для Задача 32 содержит ошибки и неправильно составлена: хотите координаты вершин пирамиды?
Коментувати
Анастасія
тест нормальної складності. Єдине, що справді було важким - 33, але на 200, на мою думку, мусять здавати не всі, а просто генії. І не так як було в минулому році - буквально усні задачі. Щодо вивчення математики погодинно у школах можу сказати одне: якщо не розумієте математику - не здавайте її. І не говоріть про "ми не вчили/мене не було". Особисто я пропустила в школі комбінаторику і не тільки. Сама сіла і розібрала матеріал. До того ж, комбінаторика (говорю про 30 завдання) була і на пробному, що змушувало задуматися і чекати подібних завдань. Для розв’язання 31 теж не слід було дуже "паритися" - розглянути два випадки, як це робиться у завданнях з модулями 32 - просторову уяву ніхто не відміняв. Та й не дуже вона тут була потрібна - робиш малюнок і все видно. Та й 33 було уже не таким і складним (мені не вистачило часу лише на те, щоб зіставити корені і ОДЗ). Для параметрів немає такого стандартного підходу - кожне завдання по своєму унікальне і потребує індивідуального підходу
Владимир Белый
ВСІ в однакових умовах РОКУ, а тому конкурсна ситуація для вступу цього року не може мати будь-яких підстав для критики у її некоректності, ЧОГО ніяк не зможемо мати наступного року ...!!!
Аня
Для Владимир Белый: однакові умови Року? Поясніть , що ви взагалі хотіли цим сказати?
Андрей Козак
имелось в виду, что все пишут одинаковый тест, и простой он или сложный с точки зрения конкретного ученика не важно. Если тест простой - у него будет больше балов, но и у всех остальных будет больше, а оценка по шкале 100-200 не изменится.
Маринка Зима
Для Андрей Козак: Прочитавши ваші коментарі приходиш до висновку, що порівнювати знання учнів звичайних шкіл та учнів ,які закінчили школу з математичним нахилом - це правильно? Одна дитина вивчала математику 3 години на тиждень і поверхнево , а інша 10 годин на тиждень і поглиблено , то вибачте де тут логіка , це ви вважаєте учні знаходяться в рівних умовах?
Коментувати
Аня
Тести з 1-30 були достойного рівня не легенькі звісно але й не надзвичайно важкі ,але описові це просто нема слів особливо 33 не всі вчителі його б розв’язали ,зокрема "знавці" своїх дисциплін. Та ображає те що порівняно з минулим роком цей тест здається непідйомним , якщо за минулорічної шкалою я з своїми двома помилками могла б мати 197 то зараз я можу надіятись на милість перевіряючого і слабеньке 183 в найкращому випадку. Можливо спочатку варто удосконалити шкільну програму, а потім вимагати такий високий рівень. Або хоча б зробити дворівневі тести .
Андрей Козак
Для Аня: все тесты по школьной программе.
Наталія
Да шо ви гааарітє, Андрію. Тестова частина, може й так. А решта - не меліть дурниць.
учитель
Для Андрей Козак: если не ошибаюсь, то Вы физик, какакая школьная программа? Еще скажите что такое учится в уровне Стандарт!
Коментувати
Math
Вперше за останні роки нарешті дійсно непоганий тест, так почались розмови про складність. Проте минулого року, коли завдання були просто усними ніхто незадоволення не висловлював. Маю надію, що подібний рівень завдань збережеться і покращиться.
Влад
Для Math: Завдання дійсно хороші були, тільки мені не вистачило трохи часу на 33(ОДЗ довго знаходив). Мені б ще хвилин 15, і все б зробив. Хоча, напевно, це все через те, що довго перевіряв завдання 1-32.
Коментувати
Мама
Сын сдавал сегодня. Тоже возмущены уровнем тестов!
Іра
Цікаво, скільки вчителів зі школи за 3 години все б розв’язали, ще й правильно. Репетитор теж сказав, що завдання явно не для середньостатистичного учня.
Math
Для Іра: просто репетитор не відпрацював вкладених коштів от і все. Єдине завдання, яке було дійсно достойним високого рівня це останнє. Все.
Андрей Козак
Тесты реально ОЧЕНЬ легкие. У меня бы минут 20 ушло от силы. И я учитель физики а не математики.
Osvita_1454065428
Так козак і є)
Коментувати
Вчитель
А я викладаю в школі, де 3 уроки математики.... 31,32,33 да і 30 в рівні стандарт точно не вивчається. На комбінаторні задачі 3 уроки! Зараз наші міністри завалять медалістів, а потім будуть знущатися з вчителів.... Деякі скажуть: навіщо тоді здавати математику, але у нас немає профільних класів і навіть з академічним рівнем немає.....
Андрей Козак
Для Вчитель: а где вы задания смотрите?
Вчитель
у своих детей.
Андрей Козак
Нашел. Правда там только до 30го. http://dpa-i-zno.blogspot.com/2016/05/2016.html
Коментувати
Володимир
31 32 33 завдання точно не рівня простих загальноосвітніх навчальних закладів.Навчаюсь у 11 класі ,3 уроки математики на тиждень ,перед ЗНО почав ходити на репетиторство і хочу вам сказати ці 3 завдання просто нереально написати учням простих шкіл!!!
Роман
Для Володимир: Я вчився в математичному класі, де 10 уроків математики на тиждень( останній місяць їх взагалі було по 20 штук на тиждень) і це ніяк не вплинуло на результат і рівень знань учнів нашого класу, про що свідчить рівень вчителя. Особисто я вважаю, що репетитор, дійсно хороший, здатен підняти рівень знань учня на розв’язання будь-яких завдань.
Емма
але наші міністри повинні обєктивно перевіряти рівень знань всіх учні... що робити тим дітям батьки яких не мають можливості оплачувати репетиторів, курси і так далі? я не згодна з рівнем завдань. звісно багато залежить і від вчителя, наприклад у нашій школі вчитель мате матики не намагався докласти жодних зусиль для кращої здачі. це обурює!!!! а своїм результатов завдячую лише репетитору!!!!
Юрій
Володимир, ну 31 завдання не таке й вже важке. 32 і особливо 33, так, згоден, все інше підємне
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!