Дітей у початковій школі оцінюватимуть вербально

МОН пропонує оцінювати результати надбань учнів у 1-4 класах вербальною оцінкою

Дітей у початковій школі оцінюватимуть вербально

Міністерство освіти і науки пропонує учителям початкової школи оцінювати результати особистісних надбань учнів у 1-4 класах вербальною оцінкою.

Про це йдеться у нових методичних рекомендаціях щодо оцінювання учнів, затверджених відомством.

Методичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів.

Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. Зокрема, на заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу Міністерством освіти запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).

«Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В)», – зазначають у Міністерстві освіти.

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.

Рекомендації також містять Орієнтовну рамку оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання і покликана допомогти формувати оцінювальні судження та  визначати рівень результату навчання.

Водночас заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

Оцінка учня є конфіденційною інформацією, що має бути доступною лише для учня та його батьків.

Рекомендації щодо оцінювання навчання в 1-4-х класах

Освіта.ua
26.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Оксана
ЯКИЙ ЖАХ.. НИНІШНІ РЕФОРМИ - ЦЕ ПРОСТО ЗНИЩЕННЯ ОСВІТИ. вербальне оцінювання, конфіденційність... А навіщо тоді писати ДПА в 4 класі? А як діти, перейшовши до 5 класу, будуть реагувати на оцінки за 12-ти бальною шкалою? А що робити учителям 5-11 класів, коли до них прийдуть діти після вербального оцінювання? Тоді знову скарги на вчителів, що вони доводять дітей до сліз через оцінки? І знову будуть цькувати педагогів за так званий булінг??? До чого ми дожилися? Скоро взагалі нікому буде працювати в школах з такими реформами і ставленням до вчителів... Певно, ті, хто придумують такі "чудові новації", зовсім не працювали в школі...
Виктория
Когда училась в 1 классе в 1998 году, тоже использовали первые полгода не оценки а знаки солнышко луна звёздочка и тучка вроде. Я за такую инициативу для начальных классов. Тем более сейчас должен каждый ребёнок индивидуально оцениваться. Не со всеми учениками, а именно со своими достижениями. Ведь все дети разные. Кто-то быстрее учится, а кто-то... первые классы это получение основных навыков и знаний школьника, а в средней школе уже добавляются предметы и тут нужно оценивать как дети научились осваивать новые знания.
Злий вчитель
А ті, хто мінуси ставить, у звичайній загальноосвітній школі уроки проводити пробували?
Іван
Для Злий вчитель: та навіщо?) Вони вчилися в Америці, зразу пішли в міністерство... вони ж здобули якісну освіту, в Америці(!!!), і добре знають, як правильно реформувати нашу освіту...
Іван
Для Злий вчитель: І, нарешті, - УРАААА!!! Скоро реформуватимуть старшу школу!!! Оцінок ніяких, усі молодці (завтра буде краще....), програми всі "спростити", як уже було ( в 5-й клас увести матеріал 10-го))), та все рівно - МОЛОДЦІ ж усі!!! То вчителі неуки, вчити не вміють, дітей не люблять...
Коментувати
вчитель
Навіщо? Задля чого? То колір ручки змінити,то оцінки не використовувати, то на другий рік не оставлти та й у 10 усіх переводити. А далі що?
Іван
Це просто жах, а не рекомендації...Цікаво, під впливом чого вони були написані...)))
Іван
Оцінку не ставити! Ніколи не казати, що "погано", "не знаєш". Червону ручку не використовувати! Дитина завжди права!.... І чому погані результати ЗНО?...
Злий вчитель
Для Іван: Бо вчителі "ключика" не змогли знайти до розумних діток із ГДЗ і смартфончиками :-)
Коментувати
ТТ
Вже, памятається, була чотирьохрівнева система оцінювання - Н,З,Д,В (незадовільно, задовільно, добре та відмінно). Знову повертаються до неї?! Оце реформи! Заміна букв і витрачені мільйони.
вчитель
Для ТТ: Робити МОн нічого! Якщо погана оцінка- то погана. І нехай дитина старається. А то на 2 рік не оставляємо, у 10 клас усіх переводимо, бережемо психіку дитини. А потім незадовільне ЗНО
Коментувати
Злий вчитель
Рекомендації МОН довели освіту до ручки. Цьогорічні результати з математики - яскравий приклад. (Якщо хто не знає — 31 % учнів не подолав пороговий бал). З такими темпами їм прийдеться ЗНО з математики для випускників НУШ "попустити" до рівня 1 класу і оцінювати "вербально". Інакше фіг вони його здадуть :-)