Старшокласники зможуть обирати предмети, - міністр

Після формування в Україні профільної школи учні зможуть вибирати навчальні предмети

Старшокласники зможуть обирати предмети, - міністр

Після формування в Україні профільної старшої школи учні зможуть обирати предмети, які хочуть вивчати.

Про це в інтерв'ю Страна.ua сказав міністр освіти Сергій Шкарлет.

За його словами, наразі Міністерство освіти формує старшу профільну школу.

«І не тільки в школі, але і в профтехучилищах буде профілізація, вони будуть існувати як професійні ліцеї. Якщо ми хочемо, щоб з нашою освітою рахувалися в світі, щоб наша освіта була зрозумілою, ми не повинні відставати від загальносвітової концепції. І будуть акценти за предметами з 10 по 12 клас», - сказав міністр.

Він також повідомив, що обов'язковим предметом в профільній школі буде українська мова та література. Інші предмети школярі зможуть обирати самостійно, в залежності від власних здібностей.

«Українська мова та література - те, що формує національний етнос, має бути обов'язковим у будь-якій країні. Це елемент самовизначення нас як українців. Я б і математику залишив як обов'язковий предмет — вона систематизує мислення, формує логіку. А далі вже все залежить від здібностей. Хоча є люди, які не схильні до математики, але можна програму побудувати так, щоб і таким учням було комфортно. Рахувати й писати все одно всім потрібно вміти. Хоча б для того, щоб калорії підраховувати», - сказав Сергій Шкарлет.

Освіта.ua
29.12.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
А як же стандарти середньої освіти? Обере старшокласник чотири предмета, і що буде написано у свідоцтві про середню освіту?
Andrew Brown
Отакої! Виявляється, є якась "загальносвітова концепція"? Мабуть, ми всі відстали від життя, бо нічого не чули про такий дивогляд...
Владимир Белый
Для Andrew Brown: Та такого весь світ не знає і не збирається практикувати у сегменті старшої ланки, бо не має грошей, щоб їх "кидати на вітер", тобто на псевдоосвіту. У нас поки в основному (щодо старшої ланки та вищої освіти) діє саме така практика - панування псевдоосвітніх процесів задля приосвітніх "контор" та осередків неофеодалізму.
Коментувати