Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Лілія Гриневич: багато людей втрачають орієнтири реформи
Лілія Гриневич: багато людей втрачають орієнтири реформи

Міністр освіти наголошує, що багато людей не зовсім розуміють інструменти реформи

Лілія Гриневич: багато людей втрачають орієнтири реформи

Міністр освіти Лілія Гриневич наголошує, що багато людей, навіть глибоко залучених в освіту, втрачають орієнтири реформи або не зовсім розуміють ті інструменти, які використовуються. Про це міністр сказала в ході Форуму «Освітні вимірювання в контексті Нової української школи».

У зв'язку з цим, Лілія Гриневич презентувала український переклад книги розробника і куратора дослідження Pisa Андреаса Шляйхера «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття».

«Раджу почитати цю книгу всім, хто тією чи іншою мірою залучений або зацікавлений в освітній реформі. Я зараз відчуваю, що багато людей, навіть глибоко залучених в освітню сферу, втрачають орієнтири реформи або не зовсім розуміють ті інструменти, які використовуються. Ця книга – подарунок долі для нас, адже вона показує широку картину необхідності змін, при цьому усі її висновки реально підтверджені дослідженнями, що тривали близько 20 років, а не взяті зі стелі», – додала Лілія Гриневич.

Електронна версія книги

Освіта.ua
13.12.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Поки Лілія Михайлівна не прочитає Постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів», толку в освіті не буде! Геть контролерів!
Марія Павлівна
Про які орієнтири реформ можна говорити, міністре ? У м. Дрогобичі Львівської області не виплачують зарплату педагогам уже протягом 1,5 місяця. При чому не обіцяють її виплатити до кінця поточного року.
Павло Іванович
Для Марія Павлівна: А Ви запитали де ваші гроші у Сушка Петі ?
Коментувати
О-хо-хо
А, може, сама б щось написала ( не з плагіату) чи хтось з продвинутих реформаторів та так, щоб і фіни, і німці, і піза повчилась у нас, і нам щоб зрозумілим було, і дітей з батьками зацікавило, а не викликакло тільки протистояння....
Witalina
Які орієнтири??? Де реформи??? Одна імітація реформ!!!! Найгостріша проблема в освіті - НЕ БАЖАННЯ учнів вчитися і кадрова проблема. Якість знань ,умінь і навичок залежить від бажання і НАПОЛЕГЛИВОСТІ здовувачів освіти. В переважної більшості учнів вони ВІДСУТНІ! І ТИ,ВЧИТЕЛЬ,хоч танцюй,хоч,що хоч роби,на голові стій - НІЧОГО не зробиш !!!! НЕ МАЄ суспільного запиту на знання!!! -" Чого Ви паритесь? Чого нервуєтеся? Навчання - наша справа"- відповідають.Точно , орієнтири відсутні у МОН
Лара Ф.
Орієнтири загубило МОН. В школах не хватає вчителів. Молодь не йде. Адміністрації чекають руський мір.
Василь  Шминдрук
Тепер МОН почне розробляти «Положення про орієнтири», а потім «Положення про виконання положень». Бо дуже бажають бути променями світла над неораною освітянською нивою. А після почнеться перша передвиборча компанія, за нею друга, яка може завершитися розчаруванням. І восени від нового кабміну, для мешканців бюрократичних контор, прозвучить команда : «Беріть шинель і йдіть додому».
Cirius
Для В.Логвін. Те, що освіта у нас перетворена у своєрідну корпорацію з Вами можна погодитися. Це видно на прикладі перетворення одних структур у кілька інших( два інститути таких-то наук замість бувшого одного на 700). Краще від того система не функціонує, а теплі містечка збережені. Найгірше в цій ситуації те, що чиновники МОНУ наївно вірять, ніби вони впливають на якість освіти. А насправді усе йде по накатаній десятиліттями колії, ну десь хіба шпали поміняють, щоб поїзд зовсім не зійшов з рейок. От ліквідуйте метод.кабінети при управліннях освіти, чи хоч один НЗ припинить свою роботу? І таких прикладів можна привести чимало. Хотілось би, аби нас не сприймали як опортуністів чи ворогів нашої системи освіти, а зняли свої сині окуляри і подивилися чесно на стан справ. Коли вперто не хочуть ставити правильний діагноз ніколи хвороба не буде подолана.
Віктор Логвін
в ногу чи не в ногу - все одно це біг по колу, оскільки одна нога завжди прив’язана до обслуговування інтересів МОН і освітньої корпорації в цілому. Не може освіту створювати і реформувати сама освіта, як і не може людина з освіти бути міністром освіти. Наша освіта була неформально приватизована у 90х і перетворилася на корпорацію що слугує лише своїм корпоративним інтересам, та надає передвиборчо-виборчі послуги владі. Л.Гриневіч її використовує ще й для того щоби помандрувати світом за бюджетні кошти.
Правдоруб
Сорос, забери цю свою кишенькову ідіотку до себе в Ізраїль! Дивився на ютюбі відео "Бидло - це найкращий електорат". В ньому дуже добре показано, що відбувається в нашій державі і пояснюється, чому так відбувається. Рекомендую подивитися!
цежтреба
Ну не поталанило Вам, пані Міністерко, з електоратом. Це ж треба: усі йдуть не в ногу, одна Ви в ногу! І орієнтири втратили-ідуть не "в ту степь". Одна Ви в ту!
Юрий Сухарников
Реформы МОН напоминают эпизод из сказки Льюиса Кэролла «Алиса в зазеркалье»: «…ты сейчас стоишь как раз на второй линии. Доберешься до восьмой, станешь Королевой… Тут почему-то Алиса и Королева бросились бежать. Самое удивительное было то, что деревья не бежали, как следовало ожидать, им навстречу; как ни стремительно неслись Алиса и Королева, они не оставляли их позади. …когда Алиса совсем уже выбилась из сил, они внезапно не остановились, и Алиса увидела, что сидит на земле и никак не может отдышаться. … Неужели мы не стронулись с места ни на шаг? - Ну, конечно, нет, - ответила Королева. - А ты чего хотела?... - Ах, нет, я никуда не хочу попасть! - сказала Алиса. - Мне и здесь хорошо. Очень хорошо! Только ужасно жарко и пить хочется! - Этому горю помочь нетрудно, - сказала Королева и вынула из кармана небольшую коробку. - Хочешь сухарик? Алиса подумала, что отказаться будет невежливо, хотя сухарь ей был совсем ни к чему. Она взяла сухарь и стала его жевать; сухарь был страшно сухой, и она чуть не подавилась.» Вот так и с ВАШИМИ реформами! Как следствие: «Настоящее есть следствие прошедшего, а потому непрестанно обращай взор свой на зады, чем сбережешь себя от знатных ошибок.» Козьма Прутков. Плоды раздумья – мысли и афоризмы
Василь  Шминдрук
Все вірно. Які реформи, такі у них і орієнтири. Особливо коли провайдери цих реформ живуть в паралельній реальності. Але після 31 березня 2019 року може змінитись усе і орієнтири не виключення.
Павлович
Для Василь Шминдрук: А якщо,31 березня нічого не змінить,з’їсте свій капелюх?
Iванко
Краше носок.
Коментувати
N
Це вона про себе написала?
Юрий Сухарников
Якщо Міністр освіти Лілія Гриневич «радить почитати» книгу Андреаса Шляйхера «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття» всім, то, со своей стороны возьму на себя смелость порекомендовать Министру прочитать статью американских исследователей Роберта Б. Барра и Джона Тагга «От обучения к учению – новая парадигма высшего образования» (источник БГУ: http://charko.narod.ru/tekst/sb_ref_2001/01_Bar_Tag.pdf, или первоисточник на английском: From teaching to learning--a new paradigm for undergraduate education., By: Barr, Robert B., Tagg, John, Change, 00091383, Nov/Dec95, Vol. 27, Issue 6 Database: Academic Search Premier http://www.iub.edu/~tchsotl/part%201/barr%20and%20tagg.htm )
Наталя
Для Юрий Сухарников: Перечитала. Їх парадигма вчень нагадала марксистсько-ленінську теорію і лозунг радянських часів: Учиться, учиться и еще раз учиться как завещал великий Ленин. Я ще застала ті часи, коли викладачі ходили до двієчників додому "підтягувати" їм знання, коли комсорг групи брав на поруки відстаючого студента. Орієнтація на результат - все це вже було. Але було не матеріальне заохочення, а тому що партія наказала. І треба визнати, що це було дієво. У космос літали, кораблі будували. Зараз? Зараз торгуємо. Спочатку оцінками і дипломами, а потім чим прийдеться. Згодна з тим, щоб фінансувати результат, а не години. І це можливо, якщо взяти до прикладу реформу Супрун. Але у неї дохід лікаря залежить від кількості пацієнтів, а в освіті дохід має залежити від кількості учнів, які успішно складають незалежне тестування. Намальовані оцінки викладачем, який сам читає і сам оцінює - марна справа. Але починати це треба не у вищій освіті, а у школі.
Коментувати
Пустозвонам
" Ориентиры реальности " потеряны работниками МОН. Одно пустословие,причём заимствовано иностранными словами. Напишите адекватные программы,учебники,обеспечьте современной материальной базой школы,стимулируйте зарплатой учителя. Сколько можно " умничать"- то перенимаем опыт Польши, то Финляндии...и что имеем? Полную деградацию?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!