Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Міністр: учителі мають відійти від авторитарної педагогіки
Міністр: учителі мають відійти від авторитарної педагогіки

Найважливішим є здатність переключитись з авторитарної педагогіки на педагогіку партнерства

Міністр: учителі мають відійти від авторитарної педагогіки

Основним у реформуванні шкільної освіти є якісне підвищення кваліфікації вчителів. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час спілкування з учителями та учнями Хотянівської загальноосвітньої школи.

«Серцем змін є вчитель. І найважливіше – це підвищення кваліфікації вчителів і їхня здатність переключитися з авторитарної педагогіки на педагогіку партнерства», - зазначила міністр.

За її словами, вже сьогодні є педагоги, які так працюють і не чекають особливих вказівок згори.

«Але для нас важливо, аби кожна дитина відчула на собі правильне природо-відповідне навчання. Тому у нас більше 20 тисяч учителів пройдуть підвищення кваліфікації в першому півріччі 2018 року, щоб озброєними новими методиками заходити до дітей до першого класу», - повідомила Гриневич.

Освіта.ua
19.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Викладач
Вчителі зможуть спробувати відійти від авторитарної педагогіки тільки коли МОН відійде від авторитарної політики. Але ж цього ніколи не буде ...
Віктор
Для шановників азіатів (японців та інших)! МИ-ЕВРОПЕЙЦІ! ГОЛОВНА ЦІННІСТЬ - СВОБОДА ТА ПЕРСОНАЛЬНА (не КОЛЕКТИВНА!) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ! Не хочете вчити люмпен-учнів----мітінгуйте, вимагайте цього від АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ,МОН,УРЯДУ,ДЕПУТАТІВ,--ІНІЦІЮЙТЕ ЗМІНИ! Але РАБИ-ВЧИТЕЛІ можуть тільки паплюжити інших рабів - БАТЬКІВ, та ламати психіку дітей. Прийміть НОРМАЛЬНІ правила у Статуті школи і узгодьте це з Батьками, скільки ж проблем вирішиться одразу! Але РАБИ-вчителі хочуть і далі ПРАВИТИ ПЕРСОНАЛЬНИМ НАКАЗОМ! АВТОРИТЕТ ВЧИТЕЛЯ вимірюється тільки БАЖАННЯМ ЙТИ ДО ШКОЛИ його учнів, а з люмпенами та девіантами має працювати АДМІНІСТРАЦІЯ ШКОЛИ!
св.павло
Для Віктор: є така легенда: якщо сказати 100 разів "Ми - європейці, Ми - європейці, то станемо європейцями ." Це як їсти лайно і подумки намагатись думати, що їси морозиво. Є такі телефони, які не реально пере-прошити, це так для роздумів.
Коментувати
Віктор
Для Зоя: А на сайтах РайВО практично нема вакансій!Де ж правду шукати?
Witalina
Для Віктор: Не має тому,що вакансії заміщені.Роздали години КОМУ МОЖНА.Програма повинна виконуватися !
Коментувати
Зоя
А учителей все меньше и меньше.Скоро некому будет уходить от авторитарной педагогики. В городских школах нет учителей.Нет в школе второй год географа. А про сельские , вообще, молчу.Из двадцати моих практикантов ни один не пойдет работать в школу.Вот вам и арифметика.
Віктор
Для Зоя: А на сайтах РайВО практично нема вакансій!Де ж правду шукати?
зоя
Для Віктор: В школах.
Коментувати
Вчителька
Які партнерські відносини можуть бути між алкашиком і хорошим спортсменом? Так і в сучасній школі між учнями (нехай вибачать мені ті одиниці адекватних діток, що ще є в класах) і вчителем ? Про відношення більшості батьків не хочеться і згадувати. Це як футбол в одні ворота! У тому, що дитина хамить, не вчить і заважає іншим-винний, бачите, вчитель, бо не зміг підібрати "ключа" до того ідіота! А таких "ключів", як виявляється треба мати цілу в’язку, бо там є ще батьки, бабусі... і всі вчать своє "чадо" на свій "мудрий" розсуд!
св.павло
все правильно, як кажуть діти віддзеркалення батьків, бувають винятки, але все-таки всі заручники моделі поведінки яку переймають від батьків. Якщо тато каже дитині що школа то хе*ня, вибачте на слові, то дитину складно переконати.
Коментувати
OLEH
Партнерські стосунки між сучасними 50-річними вчителями і баттками не-мож-ли-ві! Учитель в пілотному класі, якого навчають, який відвідує міжнародні семінари, тренінги б’є дітей, залякує, не проводить уроків фізкультури, замінюючи їх математикою. Перелік можна продовжувати. І за 30 тисяч зарплати нічого не зміниться. Нам, батькам поскаржитись нема куди. Бо у школі чуємо: нас ніхто контролювати не має права, забудьте про місьво.
Олекса Позняк
Для OLEH: де ви бачили 30 000 зарплати у вчителя? 6-7 тисяч і то не у кожного.Думаю і все інше брехня
OLEH
про зарплату - скільки б не дав, не допоможе. а все інше - правда про мого сина
Коментувати
Євген
А краще було б: Міністр: у загальноосвітніх школах мають навчатись ті діти, які готові до навчання, хочуть і можуть вчитись. Діти, які не хочуть, або, в силу якихось причин, не можуть навчатись разом (і на рівні) зі своїми однолітками, мають навчатись у спеціальних школах, де з ними додатково будуть працювати психологи, вихователі і т.і., і прийняття рішення про таке навчання не буде залежати від батьків. Чи дуже жорстоко? P.S. Обов’язкова ПЗСО в новому законі - помилка. Не всі можуть її отримати і не всім вона потрібна, а для "галочки" - не варто тратити час і гроші.
св.павло
гарно сказано. От в Германії відбір по здібностям - і нічого. Кожен займе ту нішу, до якої має нахил. Не йде дитині математика, то дайте більше трудового навчання (фізкультура чи ін.) із неї буде спеціаліст в майбутньому, спортсмен, швачка. Це нормальна практика в Європі. А в нааааас, боже борони, дитина в 9 класі не вміє нормально читати-писати, та то нічого, зробимо вигляд, що так має бути. І сидить та дитина на уроці, рахує горобців за вікном, а в цей час могла б займатись корисною справою. Я за профільне навчання (справжнє ;)) з 5 класу. Одні вчать математику, інші навчаються трудовому навчанню фізкультурі, малюванню, музиці. Тільки не треба розказувати, що дитина повинна гармонійно розвиватись.
Коментувати
Ігор Зущик
Партнерство - це коли батьки, діти і вчителі знають свої обов’язки і їх виконують, в першу чергу, і мають певні права і однакові цілі.
Игорь Соломонов
До "підвищення кваліфікації вчителів" ще потрібно законодавчо затвердити обов’язки батьків і учнів, а також методи покарання (за недбале виховання своїх дітей)
Witalina
Я за партнерство вчителя, батьків та учнів !!!! ВСІ ВЧИТЕЛІ ЗА!!!! Але чи хочуть і можуть бути нашими партнерами батьки,які войовничо налаштовані проти школи,вчителів,учні з девіантною поведінкою,яких зовсім не цікавить навчання ???? А таких багато!! ДО ТИХ ПІР,поки не буде справжньої оцінки ситуації в середній школі,до тих пір і НЕ БУДЕ НУШ !!!! НІЧОГО нагинати вчителів і говорити про їх професіоналізм! ПОТРІБНІ реальні важелі впливу на учнів,які не хочуть вчитися і не зважають на зауваження вчителя,А ДЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ за вчинки,поведінку,виховання???? МОН мовчить,ніби це НЕ ПРОБЛЕМА!!!! А це ,на мою думку , чи не найголовніша проблема школи.
Віктор
Для Witalina: А в чому проблема? Ну не хоче дитина вчитися, батькам до лампи. Багато ж дітей хоче, і батьки це підтримують. Вчіть таких дітей!
Віктор
Для Witalina: А які важелі впливу Вам потрібні? Скажіть ясно
Witalina
Для Віктор: Вчитель не має права кричати, обізвати, вигнати з уроку,і т.д.Школа не може відрахувати,звільнити від відвідування школи на якийсь термін, накласти штраф на батьків за негідну поведінку,виховання,відсутність контролю, просто ЗАХИСТИТИ вчителя від неадекватної поведінки учня. А ТАКИХ хто хоче ВЧИТИСЯ - ОДИНИЦІ !!!!
Коментувати
Санич
Яка там педагогіка партнерства? Учні мають права, а вчителі - обовязки! Батьки "здали" учня до школи і всю відповідальність за навчання і виховання дітей переклали на вчителів: "Вам за це гроші платять!" Вчитель зовсім не захищений - заручник ситуації та законодавства про освіту. Щоб учень не зробив, а винуватим завжди буде вчитель!!! Отаке ось партнерство!!!
Олекса Позняк
Для Санич: А ви думаєте у МОНі і НАПНУ усі поголовно дебіли? Вони не розуміють проблеми з люмпмен-учнями?Вони не розуміють що 1 біснуватий учень не дає учитись 34 іншим? Знають. Це добре організоване шкідництво проти освіти в Україні
Коментувати
Ludmula
Нова освіта ,як і новий дім має будуватися на фундаменті.А фундамент будь-якої суспільної одиниці,як і сім ї,будується на довірі та повазі.Інакше не буде справжньої сім ї.А чи готові всі учасники НУШ поважати і довіряти один одному...?
св.павло
Авторитарна педагогіка дає свої плюси, це ми можемо побачити на прикладі азіатських країн, які економічно, вже давно, випереджають нас із вами. Але, то таке. Демагогію розводити, то не роботу робити. Тиняється наша освіта від одного берега до другого. "Педагогіка партнерства" доб’є залишки нашої освіти.
вчитель
Сучасна педагогіка,сучасна школа.Це коли керує школою директор проти якого поліцією відкрито 4 кримінальні справи.Керує.... тому,що має захист і відділі освіти,прокуратурі.До чого ми докотилися шановні...???
Л
Учитель: міністерство освіти на чолі зі своєю очільницею має відійти від авторитарної педагогіки та "повернутися обличчям" до вчителів.
всеодно
Для Л: і поки цього не відбудеться вчителі будуть змушені і далі вдавати, що впроваджують інтерактивні технології (зі старою дошкою і куском крейди )- на догоду методистам, завищувати оцінки - на догоду батькам, приховувати (або й справді не спостерігати) девіантну поведінку чи булінг, щоб не знизити показники школи (це на догоду дирекції). Вчителю теж треба жити!
Коментувати
сократ
Министр не знает, что на самом деле происходит школе. Дедовщина. Дети управляют учителями, диром, а диры учителями через ОГРОМНЫЕ Премии особым "людям". детей-правонарушителей...Можно забросать деньгами учителей в виде премий от дир-ра и услышите "молчание ягнят". То, что видим и слышим от МОН: "все хорошо прекрасная маркиза", но "за исключением пустяка"... Но все "не так, "ребята"...Логика и разумные решения отсутствуют: "престижность работы" тем выше, чем выше нагрузка... Это тупость, на мой взгляд, но никто не задумывается в МОН, однако, много всяких "мероприятий" - типа патриотических, в виде роликов, кейсов, примитивных фотосъемок мероприятий встреч с замаии министра МОН и слова, слова, а где ДЕЛА?
Тет-а-тет
Проблема авторитаризму чи демократії у стосунках між вчителем і учнями у СШ набагато глибша, ніж Ви собі думаєте п.МІНІСТР. Про це пишуть мої колеги нижче і про це ще багато напишуть інші. У Вашому блозі усе виглядає дуже спрощено, ніби у нас всюди шоколад, тільки вчителі мають взятися за його подавання. Мають бути розроблені заходи, які б захищали вчителя від учнів-наркоманів, грубіянів і відкритих хуліганів, Ви мусите подати до ВР відповідний законопроект. Таким дітям потрібен Макаренко з пістолетом, а не середньостатистичний вчитель-пацифіст. І не потрібно боятися спецшкіл, краще визнати проблему і вирішувати її у радикальний спосіб, ніж давати розростатися цій заразі і заражати інших. У Польщі "важких" дітей давно виховують у монастирських бурсах - інтернатах і нічого, дай нам боже так жити. Раз вирішили йти у Європу так і вчімся у неї раціоналізму. Демократія - це найкраще досягнення людства, але не всі її хочуть поважати, завжди буде меншість, якій на неї наплювати.
Вчитель
У Львівській області сімейна пара вчителів налагодила збут наркотиків. Про це повідомляє прес-служба поліції. Оце я розумію педагогіка партнерства, все як Лілія Хрєнєвіч вимагає і ніякого тобі авторитаризму, діти розуміють вчителів, вчителі йдуть назустріч дитині)))
Олекса Позняк
Оскільки Кремень, НАПНУ, МОН усе зробили щоб розвалити СУШ, а в НУШ повністю відсутня у 95% учнів мотивація до навчання, то партнерство виглядає мабуть так: пограли разом на мобілці, вийшли покурили косячок, послали на ... усіх учителів і занудну науку та пішли додому
unforgiven
Чому тільки учителі? Міністерство - теж!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!