Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Гриневич: мета реформи - якість освіти для кожної дитини
Гриневич: мета реформи - якість освіти для кожної дитини

За словами міністра, Нова українська школа має прийти в кожну школу, незалежно від розташування

Гриневич: мета реформи - якість освіти для кожної дитини

Перший клас Нової української школи у 2018 році має відбутися не лише у великих та міських школах, а у кожній школі України. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час відвідання однієї зі шкіл в Київській області.

За її словами, саме тому в бюджеті на 2018 рік закладено близько 1 млрд грн на обладнання початкових шкіл та створення нового освітнього середовища.

Міністр також наголосила, що основною метою шкільної реформи є висока якість освіти для кожної української дитини.

«Наступного навчального року всі першокласники мають навчатися за новим стандартом. Це і пошуково-діяльнісне навчання, це й інші методики, які передбачають відповідне обладнання, перенавчання вчителів. Для нас важливо, щоб спільно з органами місцевого самоврядування з державного бюджету ми могли допомогти обладнати такі школи та створити в них відповідні умови», - наголосила міністр.

Освіта.ua
19.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
окса
Анекдот:-Як думати про завтрашній день зі вчорашнім гардеробом? -пані міністр?
Студент
Погоджуюся з Випускником. У нас віз завжди біжить попереду коня. Чому б МОНУ спочатку не розробити формулу Нового педагогічного вузу, не навчити викладачів вишів тих компетенцій, які має формувати вчитель в учнів: спілкування державною мовою (а не суржиком), інформаційно-цифрової компетентності . Мені, наприклад, не важливо, які «пагони» має викладач, чи доктор чи професор, мені важливо отримати користь від його занять і рівень викладання. З досвіду навіть краще, коли викладач без учених ступенів, бо він не дере носа зі своїми званнями і не «корчить умніка», а матеріал викладає краще.
Випускник
Щоб підготувати реформаторів, спочатку треба провести реформу у педагогічних університетах, щоб викладачі не ганялися за скопусами і рейтингами , а нормально проводили заняття, з використанням сучасних інформаційних технологій. Чомусь у школах зобов’язують проводити дистанційне навчання дітей з особливими потребами, дітей на тимчасово окупованих територіях, а у педагогічних вишах цього не вчать, бо самі не вміють здійснювати того дистанційного навчання.
Ігор Зущик
Перед тим, як почати робити реформи, спочатку, потрібно вивчити "ПОЛЕ" на якому будуть проводитись реформи. Але проблема в тому, що існує замкнене коло ---- Моніторинг (Вчителі при проведені моніторингу підвищують реальні результати, щоб не сварили за низькі результати) ------ЗБІР РЕЗУЛЬТАТІВ З НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (Зрозуміло, що результати мають значне відхилення ( + 2 - 4,а то й 6 балів) ---- ВИСНОВОК (Результати добрі, можна і посилили програмові вимоги). Знаю, з власного досвіду, багато вчителі БОЯТЬСЯ показати реальні результати, тому що їх будуть сварити. У нас досягнення вчителя - це переможці олімпіад, МАУ і т.д.) А те, що вчителю завдяки великій наполегливості і титанічній праці вдається витягнути учня з рівнем 1-3 бали (Запущених дітей, до яких батькам немає діла) на рівень 4-6 балів ----- Це не досягнення. 1, 2, 3 бали - це позитивна оцінка (І багатьох учнів вона влаштовує) але вчитель винен, бо це низький рівень. І те що дитина нехоче більшого-----НІКОГО НЕ ЦІКАВИТЬ!!!!
дайбоженашомутеляті...
Кампанелла-"Місто сонця", Ліля Гриневич- "Нова українська школа - результат втілення шкільної реформи" ЩО РЕАЛЬНІШЕ?
траляля
Шановна пані міністерка! А ви впевнені, що тих грошей вистачить, адже вам потрібно надрукувати підручники, забезпечити матеріальну базу в кожному 1-му класі, заплатити заробітну плату вчителям. Боюсь, що вашого бюджету замало, бо місцеві начальники фінансових відділів, навіть не відділів освіти, їм прироблять ноги. І ні про які смарт-дошки, компи і тому подібне на місцях не йтиметься. і як вчила Галина Яківна із звичайною крейдою в руках так і вчитиме. А методистів розігнали, бо вони бач, заважають "де-яким" вчителям. А заважають тим, які не вміють і не хочуть працювати. Бо як кажуть, поганому танцюристу заважають ноги. От і виходить, що ні грошей, ні вміння, ні бажання.
Тет, но ПОЧЕМУ не
хвалили Квита за его ПЕРВЕЙШУЮ попытку нормализовать отношения в обучении детей =- отказ от баллов ЗНО при приёме в ВУЗы? Нет. ПРомолчали. МОЛЧА наблюдали, как умный, дальновидный ХОД ректорами был забит ногами. А теперь что? Похвалите за зелёную пасту? Так лично мне позволено было использовать зелёный цвет (молча, просто никто не вякал о "нельзя", поскольку...)) )для проверки РАБОТ учеников на уроках-чтобы не боялись.НО не всем, а выборочно (у себя на уроке Я командую). НИКТО, НИ ОДИН не подхвалил Квита. ПОЧЕМУ?
Кремін
Для Тет, но ПОЧЕМУ не: квіт тривіальний ледацюга, який тижнями не з’являвся в міністерстві.керувала примітивна совсуниха, без освіти, без досвіду, з амбіціями до потоками!!!
-------------
Для Кремін: то, что Вы выдал(а) - НЕПРИЕМЛИМО. По крайней мере для меня.
Коментувати
Нина
Шановна пані Міністр! Ви впевнені, що з нового навчального року для першачків в Україні все зміниться? Що передбачає перенавчання учителів? Один учитель прослухав лекцію ІППО і розказав своїм колегам, це ви називаєте перенавчання?? Інститут далекий до реальної школи. Теоретично все дуже гарно, але... Ближче знаходиться райметодкабінет, наші методисти надають набагато більшої допомоги учителям, звісно тим, хто її хоче отримати. Не секрет, що є такі учителі, які вже все знали від народження і допомога ні в чому їм не потрібна)). Я працюю учителем 17 років, маю вищу категорію, але часто знаходжу рекомендації методиста щодо мене дуже доречними.
сократ
Можно забросать деньгами учителей в виде премий от дир-ра и услышите "молчание ягнят". То, что видим и слышим от МОН: "все хорошо прекрасная маркиза", но "за исключением пустяка"... Но все "не так, "ребята"...Логика и разумные решения отсутствуют: "престижность работы" тем выше, чем выше нагрузка... Это тупость, на мой взгляд, но никто не задумывается в МОН, однако, много всяких "мероприятий" - типа патриотических, в виде роликов, кейсов, примитивных фотосъемок мероприятий встреч с замаии министра МОН и слова, слова, а где ДЕЛА? Помощи нуждающимся переселенцам с детьми, старикам, воинам АТО и встречам сними, как узнать из первых УСТ их проблемЫ? Дарим рисунки, шлем рисунки, может стоит связать варежки на уроках труда и выслать В АТО, ведь впереди ЗИМА!!! При таких "премиях" в школе учителям и админу, стоит ОТОСЛАТЬ Премиальный Фонд Школы в АТО? .....Живем не ОСМЫСЛИВАЯ происходящее, ходим, учительство, с закрытыми глазами и вместе с МОН, так я поняла. Уж простите, если правда вам...
Тет-а-тет
Через 5-9-12 років отримаємо перші результати. Тож наберімся терпіння, ведім здоровий спосіб життя аби побачити своїми очима тріумф нашої освітньої реформи. І не думаймо, що усе залежить від нас, історія тому яскравий приклад. А щодо царів таке. Ми тому не мали по 300 років своєї держави, що ганили своїх царів, а потім годували чужих, ще гірших. І знову нарікали. А може потрібно їх час від часу хвалити, щоб мали стимул ставати кращими?
Марія
Пані міністр, ви добра людина, але ваші помічники негідні , особливо ті, що опікуються вишами....
Олекса Позняк
Для Марія: цар добрий, бояри погані?
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!