Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Школи викладатимуть фінансову грамотність
Школи викладатимуть фінансову грамотність

За словами міністра освіти, фінансова грамотність має стати надбанням кожного випускника

Школи викладатимуть фінансову грамотність

У межах курсу «Фінансова грамотність» вже розроблено завдання, які можуть та мають бути інтегровані для розвитку цієї компетенції в обов’язкові предмети шкільної програми. На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час відкриття Всеукраїнського турніру юних знавців курсу «Фінансова грамотність».

Вона пояснила, що, навіть як вибірковий, курс «Фінансова грамотність» виконує важливе завдання підвищення обізнаності школярів у правилах успішного та відповідального поводження з грошима, однак цього недостатньо.

«Фінансова грамотність – одна із ключових компетентностей Нової української школи, і вона вже закладена в закон «Про освіту». І попри те, що 1-й клас НУШ буде лише в 2018 році, а 12-й – аж у 2030-му, завдяки цьому курсу ми маємо напрацьовані матеріали для всіх класів і для всіх вікових груп. Це величезна робота, яку було зроблено на випередження. Фактично зараз ми в усі програми базової школи включили завдання, орієнтовані на розвиток фінграмотності, але це має бути здійснено більш системно і для всієї школи», – зазначила Гриневич.

За словами міністра, сьогодні 1100 шкіл та близько 27 тисяч учнів охоплено курсом.

«Фінансова грамотність має стати надбанням кожного, хто закінчив школу в Україні. Випускник в Україні повинен отримати ті компетентності, які потім йому допоможуть стати успішною людиною. Фінансова грамотність є однією з таких компетентностей. Я думаю, що цей конкурс допоможе вам стати консультантами у власних родинах, допомогти потім іншим людям. Адже критичне мислення, прийняття самостійних рішень, вміння брати на себе відповідальність – це є найкращий здобуток, який повинна мати кожна освічена людина», – наголосила міністр освіти.

Освіта.ua
07.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Джон
Абсолютно погоджуюсь з Л.Гриневич. Треба дітей добре навчити гроші рахувати. Такий час тепер на вмієш вирахувати проценти від зарплати, поганий працівник, а не дай Бог не знаєш таблички ділення - пиши заяву одразу. Міністр молодець живе сьогоденними реаліями.
007
Для Джон: Лучше бы учили оставаться людьми, но порядочность сейчас не в моде.
Коментувати
007
Будем повышать фин.грамотность; какой уровень знаний по отдельно взятому предмету должен дать учитель чтобы по максимуму взять с родителей учеников при подготовке данного предмета для сдачи ЗНО? Вот один из основных вопросов современного учителя! А теперь можете меня минусовать, но от действительности не уйдешь.
Гость
Для 007: А хочешь на халяву чтобы учителя с учениками занимались. да сейчас. даже когда в советском союзе поступали в вузы нанимали репетитором. а ты хочешь на халяву подготовку получить. а на работе за галочки работаешь?
007
Я хочу чтобы учителя выполняли свои прямые профессиональные обязанности и ничего более. Гость , если вы принадлежите к касте учителей, очень печально что Вас не научили такой малости как такту. Чему такие могут научить? Что же касается СССР, на мой взгляд, образование было намного выше (информатику прошу не учитывать). Многие троечники того периода сейчас были бы отличниками. Я уже молчу о ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ скатившемся ниже уровня среднего специального. Многие выпускники техникумов периода "развитого социализма" дали бы форы многим сегодняшним магистрам.
Коментувати
ФГрамотнсть
Країна в боргаг по вуха та ви хочете розкрити оченятка на це діткам... щоб хоч вони на відміну від батьків розрізняли ТРАНШ з кредитом для погашення Кредиту?
міністру
От каральна оцінка і 7 бальна система оцінювання - гарна ідея. Фінансова грамотність ні. У нас, якщо ви пам’ятайте 5 денний робочий тиждень. Скільки тих предметів.
Witalina
Яка фінансова грамотність????? Коли більша половина учнів НЕ МОЖЕ помножити і поділити на 100 ,0,01,знайти число за % ??? Про що ми говоримо???? Як не " МАЄ СМАЛЬЦЮ В ГОЛОВІ" то ніякий курс не допоможе,А тим ,хто друже з головою, він НЕ ПОТРІБЕН!!!! Учень- не "фарширована риба"..А ми знову його напихаємо чим тільки можна.
до Witalina:
Завжди знаходяться люди, які самі не розуміючи того, чогось прагнуть. І роблять своє, навіть коли результатом їх діяльності буде крах держави. Власні амбіції вище за все. Звісно це про мінстра.
Коментувати
розвиток, грамотність
Конкретно, позитивні наслідки від вивчення цього предмету в свідомості учнів будуть? Давно говорили 12 бальна система- це глибока утопія. Але ні, змінювати щось ми не готові бо страшно. А чого? Якщо раптом максимальна оцінка буде 7, або "A" по європейських стандартах, вам тільки дякую скажуть. Крім того. Каральна оцінка або Н/А має існувати. Учня за систематичні порушення рішенням педради директор повинен мати право виключити. Ви зв*язуйте учителю руки школі, учителю, систематично нагадуйте про сертифікацію. І що далі? Навчання - це два процеси. Здобуття учнями знань і їх виховання таким способом щоб вони поважали державу. А як вони її будуть поважати, коли з самого дитинства їх вчать, що учень, а не учитель правий, у школі можна робити усе що завгодно і крайнім буде хто завгодно, тільки не він сам. Батьків теж можна ігнорувати. Щодо навчання - гроші усе вирішать можна не вчитися. КУДИ ВИ ЙДЕТЕ І РАЗОМ ЗА ВАМИ НАС ТЯГНИТЕ?
Галина Кондратенко
Курс суперовий - дуже корисний в Дніпрі пройшла курси підвищення кваліфікації за тренінговою системою. Отримала корисну інформацію та змінила власне бачення
Учитель
Для Галина Кондратенко: наконец! Хоть кто-то с позитивным мышлением) Эти знания как раз реально детям нужны. Гораздо больше , чем некоторые специфические знания по узким предметам . Это ж важнее, чем история риторики, которую сейчас изучают, например, в 11 классе!
skarb
Курс дуже насичений і цікавий. Будь яку тему взяти і діти слухають, беруть участь у обговореннях, починають запитувати. Нещодавно була тема у 8 класі "Можливості вибору виду діяльності для молодої людини", цікаві і потрібні дітям знання.
Коментувати
вот ведь...
А математику в нормальном объёме слабо? В курсе математики ввести ЗАДАЧИ, повышающие финансовую грамотность. Кстати, и о начислении зарплат тоже. Вот ведь без... Что бы не делать, лишь бы ничего не делать, но вид подать о бурной деятельности. Аведь есть люди, что купились на этот вид бурной деятельности и тешатся тем, что "оне работають".
Міла
Для вот ведь...: Математики тієї в шкільному курсі вже скільки - ого-го! А скільки з того знадобиться в житті?Зате у математиків по 5 годин в кожному класі! А економіку, правознавство, фінансову грамотність - аби геть з шкільної програми, бо раби повинні бути тупими. Чим тупіші - тим краще для лохотронщиків.
когда человек заявляет
"а что пригодилось в жизни", Міла, становится понятно, что мыслить он умеет лишь "зесь и сейчас". Поэтому отвечать не стану - НЕ поймёте,, НЕ дано(((
Коментувати
Юрій Васильович
"Економіку" МОН збирається виключити з числа обов’язкових предметів для вивчення в школі! То якою тоді буде фінансова грамотність на фоні економічної безграмотності?
1
Мало, мабуть, предметів. Треба ще понапридумувати, щоб учні сиділи у школі по 10 уроків кожного дня.
Illya Olefir
Для 1: Мова йде на про окремий предмет, а " завдання, які можуть та мають бути інтегровані для розвитку цієї компетенції в обов’язкові предмети шкільної програми."
Коментувати
Бадя
Фінансово безграмотні, нездатні критично мислити, несамостійні у своїх рішеннях, залякані, зашугані й затуркані, неспроможні брати на себе найменшу відповідальність вчителі (переважна, навіть подавляюча їх більшість) будуть навчати дітей КОМПЕТЕНТНОСТІ у вищезазначених питаннях....Воно не зна як його зарплата нараховується, воно не сообража, шо в світі робиться, без наказу згори боїться, вибачте, в туалєт піти, воно ніколи в житті не проявить ніяку ініціативу ( бо не дай бог шо....) - і воно вчитиме мою дитину, як на світі жить?.... Ану - де, в якім слові Бадя збрехав ?
serj
Для Бадя: Не, ну ти не переганяєш, ти, в натурі, гоніш
Бадя
Та підожди, Сєрий! Коли з браги - то вигінка, тоді гоню, а коли вже готовий сирець вдруге - тоді й переганяю. ...Колона, сухопарник - всьо як положено... Так шо і те, і те...
Вчитель
Бадя- якщо не подобається рівень підготовки вчителя, твою дитину радо приймуть за кордоном. Прапор в руки і хвиля назустріч
Коментувати
Олександр
Завтра заканчиваю курсы повышения квалификации , курс практически направленный , действительно нужен с начальной школы.
Учитель
Цікаво хто цей курс буде вести. Якщо теми будуть як зараз, то ткаще спеціалісту з фіносвітою, як і для економіки, а то викладають усі кого пригрузили, а толку мало.
Олександр
Для Учитель: Учителя географии и экономики .
Учитель
Я маю дві освіти: економічну та педагогічну, і з досвіду бачу, що який би не був кваліфікований учитель, ці предмети має читати людина , саме з економічною освітою.
Коментувати
gry
"затурканий" вчитель на свою "ставку - навчить "хвінансової грамотності"... Питання - 1 ... Чому, як Ви такий Фінасово грамотний працюєте тут, в цій школі, на мізерну ставку... Все ! Цим "предмет" закінчився....
св.павло
Для gry: гарно сказано, а головне коротко і ясно+
опт
Хто, як не вчителі зможуть навчити виживати при мінімальній зарплаті, ще й бути меценатом освітньої системи. Тут викладати фінансову грамотність можна довірити вчителю будь-якого предмета. Повірте - справиться
вот ведь...
Для опт: не справится.Реальность рассказать побоится,а нереальность детям вообще до лампочки.А реальность такова-если учитель НЕ обдурит родителей ученика и не выбъет с него финансирование любым способом, то и адекватно жить не сумеет. То есть-финансовая грамотность со стороны учителя-кошелёк родителей ученика.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!