Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти У нас архаїчна модель педагогічної освіти, - Гриневич
У нас архаїчна модель педагогічної освіти, - Гриневич

Реформування педагогічної освіти є основним напрямком фінського проекту допомоги Україні

У нас архаїчна модель педагогічної освіти, - Гриневич

Реформування педагогічної освіти та перенавчання вчителів є основним напрямком фінського проекту допомоги Україні в реформуванні середньої освіти. Про це, в ефірі 5 каналу, розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

«Цей проект матиме орієнтовну вартість 6 мільйонів євро. Він розрахований на 4 роки. Це не надто великі кошти на такий період часу, але їх ми вкладемо саме у формування нової моделі педагогічної освіти. Тому що в нас сьогодні лишилася архаїчна модель педагогічної освіти, яка наших вчителів забезпечує затеоретизованими знаннями, але не дає їм сучасних інструментів для роботи з дітьми. Коли ці вчителі приходять до школи, то їм надзвичайно складно, особливо з сьогоднішніми сучасними дітьми», – пояснила Лілія Гриневич.

За її словами, окрім створення нової моделі педагогічної освіти, проект також буде спрямований на підвищення кваліфікації вчителів та на підтримку запровадження нового держстандарту початкової освіти.

«20 тисяч учителів, які братимуть перший клас Нової української школи у 2018-2019 навчальному році, а саме так новий закон «Про освіту» описує старт запровадження реформи, мають пройти перепідготовку. Для цього потрібно підготувати якісний дистанційний та очний курси, які пройдуть кожен з цих вчителів. Що потрібно дати нашим вчителям – це інструменти, їм потрібно викласти матеріали, їм потрібно показати сучасні методики навчання», – додала міністр.

Зокрема, відповідну підготовку вже пройшли тренери, що здійснюватимуть перепідготовку вчителів, а вже з цього – 2017-2018 навчального року – пілотування нового стандарту відбудеться у 100 школах.

«У пілотному проекті візьмуть участь як сільські, так і міські школи – дуже різні заклади. Головне, на що ми орієнтувалися, це наявність в школі відкритих до змін вчителів та керівника навчальних закладів, який готовий їх підтримати. Педагоги з пілотних шкіл пройдуть тренінг ще влітку, ми для них також готуємо матеріали, за якими вони працюватимуть. Так, це дуже напружена робота, в нас є потижневий план, за яким ми працюємо, і зволікати далі нема куди. Ми не можемо більше відкладати реформу освіти і жити в цій пострадянській школі, що не відповідає вимогам сучасного суспільства», – зазначила міністр освіти.

Освіта.ua
11.07.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ната
опять все заявы в кабинетах абитуриентов пропали, пора подавать президенту петицию -отправить в отставку министра образования и всех ее соратников. сколько можно терпеть!
Правда  очі  коле?
Як не соромно: знищувати всі коментарі! Дійсно, архаїчна модель роботи міністра! Ганьба і мотлох !
Оце ж бо
Який міністр освіти - така і система. Маємо те, що маємо
Лорд
Начинать ломать архаичную модель мышления следует начать с парламента. Законов и реформ не приняли, пошли отдыхать до 5 сентября на Сейшелах и в Европах. Сволочи!
unforgiven
Якби не змінювали навчальну програму, після того як надрукують підручники, то може і була б сучасною... А так, совок 2.0... Хоч ради справедливості навіть тоді такого не було...
Евеліна
Абітуієнт? Ще не визначився куди подавати документи? Вирішення є! Економічний факультет Чернівецького Національного Університету запрошує всіх на навчання! Навчайся з найкращими з найкращих!)
Олександр
Совдеповская модель управления системой образования им. министра-плагиатора Гриневич предполагает: безнаказанность чиновников от образования – ректоров ВУЗов, директоров техникумов, школ за нарушения трудового законодательства; безответственность МОН в кадровой политике (непотизм); возрождение системы круговой поруки и стимулирование коррупции; псевдонаучная деятельность - поощрение плагиата. А вона щось базікає маячню про фінську модель освіти.
Бадя
Для Олександр: Підтримую!
Коментувати
Оксана
Що таке фінська система освіти? 1.Дуже високоосвічені і дуже добре оплачувані вчителі (тобто зараз це мають бути магістри-відмінники класичних університетів із зарплатою тисяч так 30 і всіма пільгами, гарна медстраховка, оплата якісних конференцій і так далі); 2.Відсутність райвно і всяких ідіотів, які перевіряють конспекти уроків та принижують; 3.Архітектура шкіл, забезпечення всіма матеріалами для уроків та коштами для екскурсій, багато місць для шкільних екскурсій - тобто ефективний освітній простір в країні; 4.Ефективна соціальна служба для роботи з неконструктивними дітьми, тобто дітей, які стоять на вухах, б’ють інших і зривають уроки, в класі не буде, є спеціальні люди і процедури для цих ситуацій; 5.Гарні програми і підручники; 6.Інфраструктура та процеси, які забезпечують здоров’я дітей (від прогулянок у будь-яку погоду до контролю батьків, які мають вчасно водити дітей на профілактичні огляди та виконувати приписи лікарів). Хотілося б знати, що саме з переліченого хтось...
Ангеліна
А скільки грошей відмили на таборах відпочинку? Це ж сміх ! На 15 дітей щодня привозили один хліб і ЩЕ ДВА кусочки, 30 ягід і т.д., а везли аж 34 кілометри. Про які реформи ви говорите, коли і надалі при перевірці методистам готують подарки, накривають столи, а начальство ще й змушує підлеглих це робити.
Міністру
А вас не цікавить те, що типове положення про атестацію зовсім не в’яжеться з новим законом про вищу освіту. Не має поняття "повна вища освіта". Якщо вже спеціаліста відмінили, тоді чому бакалаврам не почнуть присвоювати кваліфікації.
Родион
Реформи потрібно починати не з перепідготовки вчителів, а з кадрових змін в управлінській вертикалі. Чиновники в реформах вбачають загрозу своєму совдепівському комфорту. В керівника спрацьовує комплекс професійної і інтелектуальної неповноцінності і вчитель-новатор стає особистим ворогом директора, методиста, спеціаліста відділу і т.д. А цей багатоголовий змій має єдину корупційну кровоносну і кровососну систему. Сьогодні освіта працює по схемі "Я начальник - ти дурак", тому будь-яка дурня начальника викликає в підлеглих бурхливі і тривалі аплодисменти.
Бадя
Для Родион: Бадя - ЗА! Бадя своє начальство у тонусі держить!
Коментувати
Яна
Коли ви вже щось зробете для вихователів? Чому вихователь отримує заробітну плату, таку саму як і помічник вихователя????
спец
А яка в нас країна, яка система управління? МОН разом з міністром архаїчні. Навіть щось нове, прогресивне кинути в болото, то пуття з цього не буде. Ми не Фінляндія. Пора подивитись на реальний стан речей, перестати ляпати язиком, а просто працювати. Не займатися деклараціями, а працювати. Поменше балаканини, пані міністер.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!