Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич

За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти

Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич

Міністр освіти Лілія Гриневич висловила переконання, що опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти та умов навчання дітей. Про це вона сказала під час виступу на конференції, присвяченій утворенню об’єднаних територіальних громад.

«Серед яскравих прикладів того, як опорні школи впливають на життя дітей, мене найбільше вразила історія одного учня. Він 6 років навчався у малокомплектній школі, і після того, як він потрапив на навчання в опорний заклад, виявилося, що в нього проблеми з мовленням. Вчителі одразу почали шукати причину проблеми. Виявилося, що в умовах індивідуального навчання, в умовах неповної сім’ї, де хлопчик – єдина дитина, у нього почали атрофовуватись голосові зв’язки», – розказала Лілія Гриневич.

За її словами, це вкотре засвідчує просту і очевидну істину: школа існує для дитини, а не для зручності вчителя, батьків чи управлінців.

«Нам важливо зробити школу привабливою для дітей. Саме тоді в умовах, коли є опір вчителів, які бояться втратити роботу, батьки бачитимуть реальні перспективи для своїх дітей», – підкреслила Лілія Гриневич.

Освіта.ua
25.02.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
я теж вчитель і стурбована мама
Що є в опорній школі таке, чого немає у звичайній ЗОШ?
я теж вчитель і стурбована мама
пані міністр, ви вчитель біології, не показуйте свою тупість і обмеженість, не лякайте народ, він уже нічого не боїться. Я знаю дітей, які через психологічні особливості мало говорять, або такі, які не можуть вдало висловити свою думку, або мають "проблеми з мовленням", але Я НІКОЛИ НЕ БАЧИЛА ЛЮДЕЙ, У ЯКИХ БИ ЧЕРЕЗ ЦІ ПРОБЛЕМИ АТРОФУВАЛИСЬ ГОЛОСОВІ ЗВЯЗКИ. Дитина з малокомплектної школи не дитина з вовчої зграї. Діти-мауглі по 6 років не навчаються у школі.
Національно-патріотичне виховання
Для я теж вчитель і стурбована мама: в міністра атрофувались мізки!
Коментувати
Наталю, село и будет
вымирать. Мёртвое село это месть селян, которых уничтожали голодомором, а после не выдавали паспорта (советское колхозное крепостничество), а после сделали всё, чтобы родной язык селян считался языком людей низшего сорта, а после..., а после..., тем, кто стоял у истоков всего этого. Село и должно уйти в нашей стране. Его не должно быть. НЕЛЬЗЯ людям работать так, как работают сельские жители. НЕЛЬЗЯ детям учиться в таких школах. НЕЛЬЗЯ, чтобы дети села не имели тех возможностей, которые имеют дети города. И в плане обучения. И в плане развития. И в плане медобслуживания. Селу НАДО умереть...
Наталя
А що чекає на вчителів сільських шкіл з малокомплектними класами? Чи вкотре село на останньому місці. Чому ніхто не звертає уваги на те, що села вимирають? І хто в цьому винен. А зараз ви робите ще один крок до безодні... адже живе село, допоки є школа.
Tet-a-tet
Для Наталя: Завжди найлегше шукати винного на боці, село вимирає, караул, рятуйте. У США лише 5% населення працює у сільському господарстві і в них проблема не як виростити, а як продати. Ми хочемо рибку з*їсти і ноги не замочити. Бажаючих працювати на землі стає все менше, а бажаючих ходити по бруківці все більше, хто ж винен? У моєму селі прекрасна школа, з басейном навіть, а діти як втікали до міста так і втікають. Причина- нелюбов до землі, жага легкого життя, втрата інстинкту господаря, духовне зубожіння.
Коментувати
Бандерложе,
вже авно НЕМАЄ старої РАДЯНСЬКОЇ школи.Те,що прийшло на її зміну, то є страх і жах,повне невігластво і безтолковість. Розпочинаючи з вимоги навчити рахувати десятками в межах сотні, ГАЛОПОМ навчаючи дітей 6-річного віку ЧИТАТИ,ввівши іноземну мову в кількості 2 годин на тиждень розробники програм показали суспільству (тій його частині,яка трохи розбирається у вікових особливостях дітей) повне власне невігластво. Тепер чекаймо на результативність їх роботи через років 8. Можна чекати, а можна промоніторити результативність через рік-другий, але так, щоб НІХТО в масі своїй НЕ знав, що дехто моніторить. Ото як подивляься, отоді можна й далі йти. А сьогодні? А сьогодні можна лише спостерігати(((
ГласZНарода
сучасна школа існує для того, щоб начальник відділу освіти міг продати години в школі, гроші положити собі в кишеню, а покупець - радіти новопридбаному джерелу постійного прибутку, а на дітей всій тій араві байдуже.
інша сторона
Який опір учтелів? Гриневич схаменіться! У нас є населені пункти, коли один учитель на 5 предметів. І ніхто йти не хоче. Учитель - це не річ, котрою можна маніпулювати! Ви краще учіть батьків поважати учительську працю. Фрази, які ви позичайте та стиль мислення у деяких коментаторів, маються свою конкретну для даної ситуації спрямованість. Автентичність. Не говоріть на всю країну такими словами!
Otto
Для інша сторона: Не хочуть йти ? Хто ? Може 80 тис. працюючих пенсіонерів-вчителів, які забрали робочі місця у дітей, давно пора випхати зі школи ?
Світлана
для Otto: А чи від хорошого життя вони працюють? Думаю, вони б охоче подорожували по світу чи насолоджувалися іншими радощами життя. Аби лиш пенсія дозволяла. А вона ж у них просто мізерно нікчемна. От і працюють люди. Та і пенсіонери бувають різні. Наш 64 річний математик веде футбольний і волейбольний гуртки, фанат спорту. Не рахується з власним часом, живе в тій школі. А молодь- тільки но дзвінок- тільки їх і бачили. Біжать один поперед одного додому. Пенсіонери - вони різні бувають )))
Otto
Що має робити молодь і як має вижити ? Кого захищаємо ? Кожен мусить зробити свій вибір - або ставка на молодь і майбутнє, або на старих, які вже і так ногами в землі. Про компромісне рішення і не говорю, бо бачимо за кого ви всі голосуєте оці двадцять років.
Коментувати
інша сторона
Якщо будь-яку школу обладнати за всіма вимогами часу. Тоді результат теж буде досить високий. Проблеми освіти треба вирішувати зовсім по іншому. Одним все, а іншим нічого. Чи у тих інших школах навчаються не учні? Опорна школа - це може бути, як зразок для всіх шкіл. Де дійсно на хорошому рівні проводится навчання та виховання. Або існувати будучи предметом експерименту.
Бандерлог
Коли пані міністр махала руками та кидала словами "Про нову початкову школу" на зразок польської, я як батько вірив, що це для дітей. А коли залишили стару радянську 4 річну в бідній країні, стало зрозуміло... Ну не розуміють бабулі з МОН, "яка така" сучасна загальна освіта. І не розуміють, що опорна школа не покращить якості знань. Хто закриває школи відкриває тюрми. На освіті економлять тільки дурні.
Родион
Школа для дитини? А півтори десятка платних звіриних конкурсів дітям потрібні, чи міністерським чиновникам? В Інтернеті можна знайти багато різних безкоштовних тестів на знання того чи іншого предмету. А от рідне міністерство, яке робить "все для дитини" на цьому руки гріє.
Учитель
Поясніть, будь ласка, як можна було відмінити IV етап олімпіади з англійської мови для учнів 9 та 10 кл? Навіщо тоді було їм готуватися, займати І місце на обласній олімпіаді, щоб тепер нікуди не поїхати? А як же важливість вивчення іноземної мови, рік англійської і т.д.? І як це пояснити дитині?
Олекса Позняк
Читайте поки видно бо мої пости швидко видаляють дермократи
Олекса Позняк
Зате районо у нас не для дитини.Київські районо займають дитячі садки а діти роками стоять в чергах. А де ще заробляти на халяву держслужбові пенсії жінкам і коханкам начальства, де ще торби носитимуть і конверти на усі свята суватимуть? Ліля за дітей тут не переживає - це ж не учителя в багнюку топтати.Вилупить очі і не бачить як замість дітей у садках начальницькі дупи місця зайняли
neexpert
Вибачте, але це повна нісенітниця - атрофія голосових зв’язок через те, що дитина з неповної сім’ї навчалася у малокомплетній школі! Навіть першокурсник-отоларинголог знає, що атрофічний процес має як внутрішні, так і зовнішні причини: інфекції дихальних шляхів, негативний вплив навколишнього середовища (дим, хімічні речовини тощо), надмірне навантаження голосових зв’язок, хвороби іншої локалізації. Годилося б пані міністру, перш ніж подібну маячню у світ випускати, хоч проконсультуватися, чи що. А то згадуються "наколотые апельсинки" від Людмили Янукович. Господи, хто нами керує! І трясця не вхопить((((((((
Анастасія- мама першокласника
Вважаю, що підхід у школах таки треба міняти, і вчителям мінятися. Є багато вчителів які все ж таки роблять свою роботу гарно та обдуманно. Але є і такі, які про дітей не піклуються зовсім. Для яких важливо, щоб дитина сиділа мовчки. Питання дитина задає - то її ігнорують. Пропонує почитати, то теж не дають - " не за програмою " - відповідь вчителя. І так кожен день і кожен урок. Замість того, щоб знайти підхід до дитини, її шпиняють і сваряться, потім батькам розказують яка дитина погана. При цьому чомусь вчитель не дає ніяких практичних порад що ж робити з цією дитиною. Що ж саме дитина робить не так. Чи може дитина погано навчається? так ні! Все знає, але дуже активна та допитлива. АГОВ! Педагоги! так це ж нормально! Ви для того там і працюєте, щоб навчити та пояснити. І просто розмовами таких вчителів не виправиш. Треба повністю міняти систему. Згодна на всі 100% з Лілією Гриневич.
Світлана
Дійсно школа повинна існувати для дитини!!! А ніхто не говорить про те як відіб’ється на здоров’ї дітей поїздка в опорну школу, можливо прийдеться їхати 20-40 км.
людина
Профанація міністерства! Ваші думки, щоб вбити освіту, але відповідно до злочинної реформи децентралізації, громада, педагогічний колектив сам змінює вирішує чи бути базовій школі. Упс, а ми не створюємо обєднаної громади і шо тоді! Дурите людей!
ГласZНарода
Для людина: так це ж Ви дурите закон і людей, що зумисне не створюєте обєднаної громади :0. Хоча громада і необєднана теж має право сама вирішувати подібні питання. Це Ваші локальні неофеодали, що сидять на грошових потоках, хочуть їх зберегти для себе любою ціною, а людей недопустити до керування та розподілу фінансовими потоками, тому і хитрують, намагаючись обходити закон будь-яким способом, але Ви швидше про це добре знаєте, тому що самі належити до тієї касти обраних неофеодалів.
людина
упс, набір слів, читати ГласZНарода вмієш!
Коментувати
автор Лілія права
щодо залякування.А судячі із слів міністерки проситься висновок про те, що вона родом з КОМСОМОЛЬСЬКОГО АКТИВУ,та ще й того,що родом із сільської школи,оскільки саме селян тримали в покорі ЗАЛЯКУВАННЯМ ВТРАТИ роботи(оплати,виходу із колгоспу,невидачі паспорта...).Тобто вчителі пані міністерки ПРИВЧЕНІ керувати чрез залякування.А які вчителі,такі і учні... А от про заохочення наші керівники,навчені заляканими вчителями,навченими заляканими вихідцями із сільських шкіл не відають нічого на підсвідомому рівні.А усвідомити того не здатні(((... Знаєте,як ото кажуть - ШКОЛА. ШКОЛУ,її здалеку видно.
Лилия
І взагалі, пані міністре, ви себе хоть чуєте? І хто вас взагалі у ті міністерства відбирає?
Лилия
А, що значить, «боятися»? І хіба вчитель боючись втратити роботу кращим стане, та у нього на цьому підгрунті, і психіка буде ніяка, а то і приступи будуть. Вчителя, як і будь якого робітника треба не залякувати, а ЗАОХОЧУВАТИ.
ГласZНарода
Для Лилия: звісно боїться, вчитель постійно боїться втратити роботу, бо заплатив за неї 3-4 тисячі доларів, зникнуть його інвестиції безслідно.
Местный
Далеко не все боятся потерять работу учителя. Многие коллеги, после сокращения, нашли на много высокооплачиваемые работы и даже благодарны, что их выпустили с так называемого ада...
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!