Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Шкільні програми оновлюватимуть 150 експертів
Шкільні програми оновлюватимуть 150 експертів

У Міносвіти хочуть розвантажити програми від обтяжливої інформації та застарілих підходів

Шкільні програми оновлюватимуть 150 експертів

У Міністерстві освіти і науки обрали модераторів та членів робочих груп, які оновлюватимуть навчальні програми для учнів 5-9 класів. Про це йдеться у повідомленні прес-служби МОН.

Згідно з повідомленням Міносвіти, відомством було отримано 335 анкет на конкурс модераторів онлайн обговорень та учасників предметних робочих груп.

За підсумками конкурсу було сформовано робочі групи загальною кількістю 150 учасників.

Публічне обговорення навчальних програм базової школи розпочнеться 13 лютого.

У Міністерстві освіти наголошують на бажанні відомства зробити навчальні програми більш зрозумілими і наближеними до вікових особливостей дітей та сучасного життя.

Також у МОН вважають за необхідне розвантажити програми від обтяжливої інформації та застарілих підходів, а також залучити до роботи над оновленням змісту освіти небайдужих освітян, експертів та батьків.

Освіта.ua
10.02.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
питаннячко
А тих 150 експертів бачили умови більшості шкіл, оцінили можливості учнів, врахували цілий ряд недоліків, які виникли останнім часом, знають потреби суспільста та можливості більшості учнів? Мабуть ні. Що вони зможуть оновини? Напхати непотрібних дисциплін! Як було з програмою 10-11 класу.
Леся
Для питаннячко: частина знає про всі умови шкіл, оскільки самі в них працюють
Коментувати
Керпатенко
Бажано експертній комісії продумати, наприклад, чи потрібні учням 9 класу знання про будову матки, статевих органів, гігієну вагітної і т.д. Про оновлення програм і зменшення навантаження учням говорять постійно, але віз і нині там.
эти вещи рассказаны были
Для Керпатенко: Антоном Алатоном для детей 3 класса. Принимается абсолютно нормально
Коментувати
Teren
Одні пишуть про перевантаженість програм, інші страшать кримінальною відповідальністю за переставляння тем у підручниках. Хто і коли вам усім догодить? Ну просто Верховна Рада - лебідь, рак та щука. А може вже пора щось попереставляти у наших головах?
Михайло Чиж
Для Teren: мабуть, один із 150-ти "експертів" подав голос...
Коментувати
Накипелов
Якщо внаслідок оновлення програми підручники стають непридатними (внаслідок переставляння тем із класу до класу, додавання нових, яких немає в підручнику), то екс перти автоматично потрапляють під кримінальну відповідальність, так як завдають значних збитків державі (на друк підручників потрачено колосальні кошти, але вони прослуживши лише три роки, замість п’яти).
ВЧФ
Оновлення програми, традиційно, полягає у перестановці матеріалу в самому підручнику або між класами. Так було завжди. Бізнес є бізнес!
катя
а скільки з них працювали в школі принаймні років 5?
Михайло Чиж
Для катя: достатньо того, що вони знають як треба...
Леся
переглядала перелік цих експертів, то в більшості стаж більше 15 років
Коментувати
Skjeld
Дивіться, щоб ці експерти ваші ще більше горя у програмах не наробили. А то і сам міністр освіти не дуже спеціаліст. Як може біохімік-економіст очолювати МОН? Візьміть нормальну людину міністра і дісйно тямущих експертів ( а то останні три спроби були невдалі) , які проводили час у освітньому процесі , володібть критичним мисленням, а не труть штани в кабінетах.
Михайло Чиж
"Шкільні програми оновлюватимуть 150 експертів" - це, щоб потім знов не можна було назвати особу, відповідальну за недолугі програми. Колегіальне рішення - крайніх немає!
Оксана
У нас хоч 150, хоч 15 - країна повної безвідповідальності. Законів немає, а якщо і є, то не діють. Найуживаніше останнім часом - немає повноважень. А от уповноважених - хоч греблю гати.
Леся
Михайло Чиж: не всі ж такі генії, як Ви. Звичайні люди не здатні опрацювати таку кількість інформації, а тому їх обєднали в групи по 10 людей. Хоча в МОН дурні - набирали б коментаторів під цим текстом
Коментувати
Пахтунов
Этого явно недостаточно, по нашим расчетам — должно быть не меньше 5000 экспертов и служебный персонал в количестве до 1000 человек. Тут нужно создавать как минимум Департамент по методическому обеспечению реформы образования и специализированный институт! Итого — штат в 6000 человек и бюджетные расходы — 36 млн.грн/ежемесячно только на зарплату
спостерігач
МОН окупували непедагоги і за будь-якої влади "тримають оборону". Їм не важливо, що діти не здатні навчатися за їхніми програмами та за їхніми підручниками, у яких, до речі, дуже багато граматичних та стилістичних помилок, русизмів і просто едостовірної інформації. Ніхто не вивіряє зміст програм та підручників з точки зору вікових особливостей учнів. Та байдуже, головне, що можна отримати гроші за, нібито, оновлення програм та написання і друк нових підручників.
Олена
Колеги,долучайтесь до обговорення,вносьте пропозиції щодо спрощення,як ви це бачите.Це корисніше ніж без кінця критикувати.Адже програми дійсно не відповідають віковим особливостям учнів.
Мирослава
Для Олена: Ви думаєте нас послухають????"Професіонали" оновлять так,як вони захочуть!!!!Вони (укладачі програм) не розуміють,що є певний об’єм інформації,який середньостатистична дитина здатна засвоїти.А все ,"що занадто ,то не здраво"
Леся
для Мирослава: прекрасно розуміємо але тоді інша частина буде кричати, що варто передруковувати підручники
Коментувати
люссі
добавлять в програму матеріал уже не2 курсу універа, а третього... і буде нове...їм же не вчитися.. а дитинства у дітей нема. головне собі премію у декілька тисяч отримати...і потім. їхні діти тут не вчаться
Олена
Краще б підручниками забезпечили! Ніж знову всіляку гидоту придумувати!
спостерігач
Для Олена: "Не перейматеся", дійде черга і до нових підручників: спочатку придумають щось нове і недолуге, адже реальні зміни можуть здійснити лише нові люди, а МОН окупували непедагоги і за будь-якої влади "тримають оборону". Їм не важливо, що діти не здатні навчатися за їхніми програмами та за їхніми підручниками, у яких, до речі, дуже багато граматичних та стилістичних помилок, русизмів і просто едостовірної інформації. Ніхто не вивіряє зміст програм та підручників з точки зору вікових особливостей учнів. Та байдуже, головне, що можна отримати гроші за, нібито, оновлення програм та написання і друк нових підручників.
Коментувати
марія
Ми вже розвантажували програми початкової школи і що з цьог вийшло? Нічого
Як це нічого?!
Для марія: А «не червона ручка»? Хіба цього мало?
Коментувати
Тетяна
Обговорення програм... пуста справа. спочатку треба обговорити що саме учень має вміти та знати після вивчення кожного предмету. Потім викинути і забути багато всяких наворотів з усіх предметів, якими ми засмічуємо мозок учнів і відбиваємо будь-яку охоту навчатися. Поки будемо втовкмачувати в голови дітей непотрібні мох і болото, ніякі зміни програми не допоможуть. Бо, як не вчать, так і не вчитимуть. Ну, ніяк не хочуть сучасні діти забивати голову непотрібною інформацією.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!