Osvita.ua Середня освіта Реформа середньої освіти Лілія Гриневич про шкільну реформу (відео)
Лілія Гриневич про шкільну реформу (відео)

Міністр освіти і науки розповіла про завдання Міністерства освіти у реформуванні української школи

Лілія Гриневич про шкільну реформу (відео)

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич у ефірі програми "Сніданок 1+1" розповіла про завдання Міністерства у реформуванні української школи.

За словами міністра, у школі необхідно створити умови для виховання дитини за європейськими стандартами.

Освіта.ua
21.04.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Тетяна
Ми говоримо про реформи в освіті! Клас не менше ніж 10 учнів, а найбільше? Чи пробували ви провести урок, коли в класі до 30 учнів? Підійти до кожного учня, пояснитти, похвалити, допомогти. А як можна привити любов до праці, народним ремеслам, підготовити господаря, навчити правильно вибрати професію, якщо в класі 27 учнів.Виробництва в країні вже майже немає, тоді для чого нам ПТУ, трудове навчання в школі, для чого прививати любов до праці, працювати ж нема де? Чи потрібен нам такий предмет як "креслення" ? Напевно інженерами, архитекторами можна народитись?, краще ввести інші уроки. Можна говорити багато, але завжди цінувались люди праці! Яка реформа в освіти може показати це?
В
Система сучасної освіти характерна тим, що система відсутня. У цій, так званій, системі більше запитань чим відповідей. Чому при вступі до ВНЗ майбутнім перекладачам необхідно складати іспит з іноземної мови, а майбутнім фахівцям з ІКТ непотрібний іспит із інформатики? При вступі до вишів на інженерно-технологічні спеціальності нікого не цікавить рівень навчальних досягнень абітурієнтів з технологій? Чому у вік техніки та технологій предмет трудове навчання (технології) витісняється із загальної середньої освіти, не кажучи вже про креслення? Чому школа породжує антагонізм між розумовою та фізичною працею та вбиває творчість учнів? Чому маючи в навчальних планах предмети фізична культура, основи здоров’я не маємо здорових учнів? Перелік «чому» можна продовжити, але чи дасть відповідь на ці та інші чому реформа освіти???
Олена Полтавська
Ця пані дуже критикувала Дмитра Табачника і закликала студентів виходити на Майдан. А що змінилось? Вводили 11 клас також з метою начебто уникнути перевантаження. А насправді у 4 класі вивчають те, що раніше вивчали в 7-8 класі. Це все демагогія.
Учитель
Адміністрація та учителі школи завантажені наданням нікому не потрібних, часом смішних інформацій. Заробітна плата вчителя жалюгідна - такої зарплати немає ніде в світі! (а ми рівняємося на Європу!), він ледве зводить кінці з кінцями. Матеріально-технічне забезпечення закладів мізерне, зараз держава в освіту кошти не вкладає! То як можна говорити й порівнювати українську школу зі школами Європи чи Америки??? А безкінечна зміна програм та Держстандартів при кожній зміні Міністра призвела до того, що учні навчаються без підручників, бо з 1 вересня держава тільки починає думати про друк підручників. Тож перш ніж міняти зміст освіти слід змінити підходи до матеріального забезпечення шкіл: ремонти повинні проводити не батьки, а держава! А як ми можемо говорити про ІКТ, якщо в сільській школі всі комп*ютери ще 2005-2006 року випуску - вони вже просто морально застарілі.
вчитель
Для Учитель: А що на комп`ютерах 2006 року ОС чи офіс не працює? Можуть і такими забезпечувати, але новими з гарантією.
Оксана
Для вчитель: То ви ще не бачили комп’ютерів 90-х у нашій гімназії. І не розказуйте про те, що там працює чи ні, бо це ніяк не дотепно.
Коментувати
Іванна
В одній з програм "Світ навиворіт" був сюжет про те, що в школі однієї з держав Африки математику викладає колишня радянська вчителька за підручниками старої шкільної програми. Я впевнена, там гарантована 100% успішність. Так ось, підручники математичного циклу для базової середньої школи до 1974р. були найвдалішими: простота подачі та легкість сприйняття, лаконічність теоретичного матеріалу, об’єм інформації - 0,5-1ст. Всі спроби змінити програму привели нас до теперішнього жалюгідного стану. Я відношусь до покоління останнього року (1976) випуску за старою програмою і в мене є з чим порівняти результати.
Иванне
Вы главное сначала скажите сколько часов выделяют на математику, физику, химию. В старших классах ето вообще абсурд по сравнению с 90 и полный абсурд если сравнить с 70,80. Вы научите за 3 урока решать интегралы или за 2 урока задачи по квантовой физики. Что хотели то и сделали. А виноватые как всегда учителя.
педагог
МОНУ повинно видати наказ та заборонити будь-які перевірки документації, перевірки стану викладання предметів і моніторинги зі сторони районних відділів освіти. Як тільки Новий Рік, Пасха чи інші свята. Так вони починають перевіряти. Скільки можна ставити на коліна педагогічних працівників! Це в якій Європейській державі присутня така наглість! Дайте можливість просто працювати і більше нічого. Їм мало і мало. Що вже можна хотіти з того нещасного вчителя? Схаменіться! Не тим шляхом йдемо.
unforgiven
В Європі якісна освіта побудована на раціональності навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення державою, рівноправності всіх суб’єктів освітнього процесу. Про яку європейську освіту в Україні можна говорити, якщо держава висуває учителям вотум недовіри, ставить під сумнів їхню компетентність, вимагає суворої звітності за роботу, що не стосується навчально-виховного процесу, а зі свого боку не виконує жодного зобов’язання, передбачених законодавством.
Ирина
Для unforgiven:В Україні не знайшлося ще людини, яка б перетворила освіту на справжні нові, європейські стандарти! Сумніваюсь я, що це станеться) 25 років система залякування, ганебного ставлення щодо вчителя - більш нічого!!! Більшість вчителів, які ще залишились на цієй професії з 40 - 60 років у маленьких місцях просто виживають всі ці роки!!! А професія "вчитель" - основа основ суспільства!!! Люди, які приходят до влади освіти і країни в цілому нехтують цим! Але не забувають заробітну плату підвищити собі в 3 рази, індексацію проводити за європейськими стандартами. Вчителям деяких маленьких міст за 2015 рік досі не виплатили індексацію)А тим, хто не згоден з такою позицією розпорядників коштів влаштовують "зведення рахунків". Коли ж , нарешті, прийде справедливість в Україну?! Міністрів змінюють часто, а коли будуть змінювати керівників шкіл та відділів?! А Закон "Про освіту" за новою редакцією - просто дублювання старого!!!
Коментувати
Роман
Коли нарешті скоротять НКВД в освіті-районні відділи освіти, які займаються тим, що переслідують вчителів, залякують і схиляють до корупції. Замість того щоб заохочувати вчителів, вчити розвивати в учня критичне мислення, зацікавлювати предметом, підтримати вчителя добрим словом в цей найважчий час вони накидуються на найменший недолік, вбивають бажання розвиватися і творчий підхід. Методист повинен сам спочатку показати власним прикладом, як треба робити, а вже потім вимагати в інших. Чомусь жоден методист за багато років роботи в школі не провів відкритий урок у нас в районі.У них тільки контролююча функція - напевно корона мішає.Яке щастя було для вчителів коли хтось сказав кілька років тому, що районо скоротять десь на 20% і яке було розчарування коли цього не сталося.
Чернівчани
Для Роман: Таке враження що ви з Чернівців. У нас ще минулого року неофіційно ввели таку назву для методичних кабінетів.
Ірина
Ай, браво, Роман! Як добре, що є такі педагоги, які прагнуть змінити "совдепію" в освіті!!! Коли ж нарешті реформа торкнеться відділів освіти та адміністрації шкіл?! Звання роздаються виключно родичам та "своїм" людям за конкурси, створення блогів, сайтів... Порушується КЗппУ ст.25 (не обмежується спільна робота родичів, які навантажуються за максимумом)... Лаври отримують невдахи, а навчають дітей спражні вителі, але без звань!!! Коли ж, нарешті, закінчиться це свавілля?!
Наталія
На превеликий жаль, така ситуацiя не тiльки в Чернiвцях...
Коментувати
педагог
А може проблема в учнях, для більшості яких точні дисципліни це непотрібне в житті. Адже так вони відкрито часто заявляють на уроках.
Іванна
Найбільша проблема школи – відсутність хороших вчителів математики, фізики, хімії… Тому сучасні школярі відстають у знаннях з цих предметів. Але саме ці предмети є основними при вступі на спеціальності, що готують майбутніх конструкторів, фахівців в галузі нанотехнологій, науковців фундаментальних досліджень і т.ін. Не треба реформ.. Дайте хорошу зарплату учителю, дайте йому свободу у виборі програм та підручників і почніть ставитись до нього з повагою…
Олена
Для Іванна: А ще потрібні нові кабінети і обладнання. На уроках природничого циклу використовуємо таблиці, мікроскопи ще радянських часів та власні компютери. Підручників з біології для 7 класу немає. Ось і інновація "бріколаж" - використовуємо все, окрім підручників.
учитель
Для Іванна: Дійсно треба звернути увагу на вивчення математики. Будь-який спеціаліст знає. Без знань математики учень не буде знати добре фізику. І не тільки. Не просто так кажуть. Математика - цариця наук.
Коментувати
Роман
Для успішної реформи освіти найперше необхідно замінити керівників районних відділів освіти, які пропрацювали 10 і більше років на посаді.І це не повинні бути заступники в жодному випадку. Це можуть бути активні вчителі, особливо звільнені за рішучу позицію і несправедливо, які намагалися щось змінити в корумпованому болоті сучасної освіти.
Ірина
Для Роман: Дуже правильна думка! Для реформування освіти потрібні нові люди з вчителів, які прагнуть зробити якісне навчання. А коли дійде люстрація до керівників, які більш 10 років "виконують команду фас" на вчителів з активною життєвою позицією?!
Коментувати
док
Багато слів... і всі ні про що.Нічого не міняться.
Феликсу
тот,кто задаёт вопрос,уже знает на него ответ (я о взрослых). Интересен Ваш ответ на Ваш вопрос.Куда? детям деваться? Или иначе. КУДА дети денутся?
Запоріжжя
У новій реформі обов`язково треба врахувати ситуацію, коли громада директору хоче висловити недовіру. Знайте скільки тепер проблемних ситуацій створюють вічні директори. Управи жодної на них нема. А якщо ще кум працює в освіті, то взагалі на теранів преретворюються.
Яна
От американці - молодці. Реформування почали з запитань до народу, ще й гроші за ідею пропонують. А у нас до вчителів звертаються аби надати нові вказівки чи налякати черговими "оптимізаціями", або отримати підтримку на виборах. "Реформування системи освіти"! Тобто до цього система освіти не реформувалася - і компьютерні технології не застосовувалися і не вивчалися, і мови , і інтерактивні технології навчання з’явилися тільки сьогодні. Не реформувати треба, а дати людям працювати і забезпечити умови для роботи. Про які компьютерні технології може іти мова, якщо в школі компьютери 2007 року? Вчителі носять свої ноутбуки ( що куплені у кредит), щоб можна було показати відео чи презентацію. Дві мови вже вивчаються - російська та англійська - хоч би ці засвоїли! І головне - у школу молодь приходить на 2-3 роки, а потім втікають, бо на такі гроші і з таким навантаженням вижити молодій людині просто неможливо. А взагалі - як набридли "революціонери" від освіти. І скільки їх ще буде?
Марина
Скільки можна реформувати школу! Жодної реформи не доведено до логічного завершення! І знову вводимо нові! Реформувати необхідно програми, які ускладнюються до неможливості!!! Шановні міністри, відкрийте підручники і подивіться уважно на матеріал з предмету, наприклад, математика починаючи з початкових класів. Порахуйте кількість термінів на одній сторінці підручника, наприклад природознавства 5 клас. Українська, рідна мова - пів року вчимо фонетику у 5 класі, а потім до 10 класу про неї забуваємо і т.д. Схаменіться!!!
совесть
1+1 запросив міністра п.Гриневич на ранкову передачу й запитав про 12-річку, але закінчуючи розмову назвав її, чомусь, міністром КУЛЬТУРИ і науки. Зрозуміло, що важливо людям розповідати про реформу освіти простою, зрозумілою народу мовою, але... може в інших програмах, де знають назву міністерства, принаймні? Давайте до важливих справ: страйк науковців, фінансування профтехосвіти, зп вчителів, "престиж" вчителя й науковця, підручники 8 кл. тощо. Оце й є доля міністра: увійти ГАРНО в історію України, вирішивши хоч би яке надскладне завдання сьогодення! піар, піар, піар...
Наталия
Сходите в школу (в простую школу) и посмотрите на материальную базу среднестатистической школы. Посмотрите на кадры. Школа держится на 40-50 летних.
Ы
Для Наталия: А зачем простой школе та база. Оптимизация не за горами. Вот опорные школы будут, ото оснастят
вчитель
Опроная школа будет по 1 на область. Хватит?
Felix
Для Ы: Прикро, але матеріальна база мало змінить у заохоченні учнів до навчання. Дійсно, а для чого база. Взагалі для чого вчити дітей. Тільки біда в тому, що фермів нема, панів теж. Куди дітям діватися?
Коментувати
Felix
По Европейских просторах в своковых сапогах. Ето какие интересно новые стандарты? И вновь ета сертефикация. То есь сначала заплатить чтобы потом плучить ету доплату. Только акуратно с Америкой. В нас уровень жизни и финансирования образования очень далеко от етой страны. Ето - плутанина праведного с грешным. А что тогда будут делать ОИППО? Ето их задача учить новым стандартам! Вновь театр "Абсурд".

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!