Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Мої улюблені книжки»: 21-й тиждень НУШ для першого класу
«Мої улюблені книжки»: 21-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 21-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Мої улюблені книжки»

«Мої улюблені книжки»: 21-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 21-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Мої улюблені книжки»

Створюємо комікси №1. Це завдання допоможе дитині на мить стати художником та створити власний комікс. Воно містить два малюнки, на яких зображено початок та завершення історії про принца та принцесу. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 2 малюнки, а потім розмалювати їх.

Імена гномів: розвиваємо емоційний інтелект. Це завдання допоможе розвинути емоційний інтелект і логічне мислення дитини. Воно містить малюнки семи гномів і список їхніх імен. Кожне ім’я в списку акцентує на певній рисі характеру чи особливості гнома. Дитині пропонується розглянути малюнки семи гномів і за їхнім зовнішнім виглядом та виразом їхніх облич зробити припущення про характер та ім’я кожного з них. Імена потрібно з’єднати з відповідними малюнками.

Про що йдеться №3: казкові персонажі. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Казкові персонажі». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні.

«Загадки по складах» (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять, мислення та кмітливість. У завданнях дитині пропонуються пронумеровані малюнки, на кожному з яких написаний певний склад, а разом вони утворюють речення (загадку). Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією, розгадати загадку та написати відповідь у спеціально відведеному місці.

Найкраща книжка про пригоди. Це завдання стане для дитини чудовою нагодою звернутися до свого читацького досвіду, допоможе посилити інтерес до читання й пофантазувати. Дитині пропонується пригадати, які книжки про пригоди вона читала. Серед цих книжок потрібно визначити найкращу (на думку дитини) й розмалювати подане на сторінці зображення обкладинки цієї книги, написавши її назву та ім’я автора.

Читаємо за напрямком, розшифровуємо слова. Це завдання сприятиме розвитку мовленнєвої культури дитини, уваги, кмітливості, збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується прочитати слова, керуючись напрямком стрілок. Починати потрібно з квадратика, позначеного зірочкою. Утворені слова потрібно записати.

Розмальовуємо прислів’я за темами (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині долучитися до скарбниці народної творчості, розвинути навички читання, а також активізувати творче мислення в процесі розмальовування. Кожне з 8-ми завдань містить від 4-х до 7-ми прислів’їв на різні теми.

Моя книжкова полиця. Це завдання сприятиме заохоченню дитини до читання, розвитку уяви, фантазії та творчих здібностей. Спочатку дитина повинна написати назву улюбленої книги, ім’я її автора, а потім намалювати обкладинку для неї. Запропонуйте дитині згадати та записати назви ще кількох прочитаних нею книг.

Створюємо комікси: фантазуємо та малюємо. Цей комплект завдань допоможе дитині на мить стати художником та створити власний комікс. Комплект містить 8 сюжетів, представлених малюнками. У деяких завданнях зображено початок та завершення історії, в інших – лише початок. Таким чином, у кожному завданні дитині пропонується домалювати 2 або 3 малюнки, що відображатимуть розвиток запропонованої історії, а потім розмалювати їх.

Стіна читця: розвиваємо навички читання. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички читання. Дитині пропонується скласти «стіну читця», збираючи в кожну цеглинку по одному підпису від слухача за кожні 10 хвилин читання вголос. Виконуючи завдання, дитина формуватиме навички свідомого читання, вчитиметься визначати різні цілі читання.

Cклади історію: розвиваємо фантазію. Це завдання-гра допоможе дитині навчитися послідовно викладати свої думки в усній формі. Воно полягає в тому, щоб створити розповідь за ключовими словами. Дитина підкидає гральний кубик тричі та таким чином визначає, за якими трьома випадковими словами їй потрібно розказати історію.

Вивчаємо назви різних частин книги. Це завдання допоможе дитині познайомитись зі структурою та елементами книги, вивчити їхні назви та збагатити словниковий запас. Воно має наочну форму, а тому залучатиме зорову пам’ять та увагу. Виконуючи завдання, дитина дізнається про деякі цікавинки в будові книги.

«Змійка» № 1: аналізуємо та рахуємо від 1 до 20. Це завдання допоможе дитині потренувати увагу, логічне мислення та відпрацювати навички послідовного рахунку від 1 до 20. Завдання пропонує два квадрати-лабіринти, поділені на клітинки. При цьому деякі клітинки порожні, а інші – містять числа. Дитині треба послідовно з’єднати всі числа від 1 до 20, заповнюючи порожні місця та створюючи правильний маршрут у формі своєрідної «змійки».

Першокласні валентинки: міркуємо логічно. Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння мислити логічно. Учням й ученицям пропонується прочитати завдання, порахувати, скільки валентинок виготовили діти й занести ці дані до таблиці. Також дитині потрібно намалювати валентинку для себе або дорогої людини і написати, що вона в собі / у ній / у ньому любить найбільше.

Розмальовка за арифметичними діями. Цей комплект завдань є чудовою можливістю поєднати тренування декількох важливих для дитини навичок: виконувати арифметичні операції, покращувати дрібну моторику та знання основних кольорів. У кожному завданні дитині пропонується крок за кроком вирішувати прості математичні вправи, результат яких вказуватиме на певний колір, яким необхідно розмалювати відповідну ділянку малюнка.

Порахуй та порівняй: числа в межах 20. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитись порівнювати числа в межах 20 та закріпити навички послідовного рахунку. Кожне з восьми завдань містить чотири пари малюнків. У кожній парі зображено різну кількість предметів праворуч та ліворуч. Дитині пропонується порахувати предмети, записати їхню кількість у числовій формі, порівняти два числа та поставити між ними відповідний знак (>, <, =).

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
17.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!