Дистанційне навчання: більшість використовує Viber

Viber став найпоширенішим месенджером під час проведення дистанційного навчання

Дистанційне навчання: більшість використовує Viber

Viber став найпоширенішим месенджером під час дистанційного навчання.

Про це свідчать результати опитування батьків школярів, що проведено Офісом освітнього омбудсмена.

Майже 94% респондентів вказали, що застосовують Viber як інструмент для організації дистанційного навчання.

12,4% застосовують Facebook, Telegram – 10%. Найменш популярний Facebook Messenger – 7,1%.

Популярні серед молоді месенджери та платформи практично не використовуються: Instagram – 6%, Tik Tok – 0,3%.

Частина респондентів – 0,5% зазначили про відсутність будь-якого зв'язку із вчителями.

Батьки дітей, які навчаються у 5-9 та 10-11 класах, в опитуванні зазначали декілька платформ, соціальних мереж та месенджерів.

16% респондентів зазначили, що під час організації дистанційного навчання платформи не використовуються.

В Офісі освітнього омбудсмена зазначають, що результати опитування свідчать про певну неузгодженість між педагогами в закладі освіти щодо використання різних технологій та форм навчання.

«У початкових класах навчання забезпечує переважно один педагог, тому зазвичай вчитель користується однією або кількома технологіями для організації дистанційного навчання за певним розкладом. У 5-11 класах кожен предмет викладає окремий вчитель. Педагоги використовують різні платформи, технології, соціальні мережі, що ускладнило організацію навчання вдома батьками та учнями», - повідомили в Службі освітнього омбудсмена.

Освіта.ua
21.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ДепартаментДюсолей
Очільниця МОН, пані Мандзій вже заявила під час проведення онлайн конференції, відповідаючи на запитання освітян, що учителі мають надавати інформацію про проведені дистанційні уроки лише директору школи. ПОКИ, ЩО ТІЛЬКИ ДИРЕКТОРУ. ДАЛЬШЕ ВСІМ ІНШИМ ПЕРЕВІРЯЮЧИМ БУДЕ НАКАЗ. ))))
Вчитель
Вайбер гарний для створення груп і зв’язку з кожним класом, повідомлення учням новин, відповідей на питання учнів, а а працювати треба на платформах так і учням зручніше і вчитель може побудувати урок з відео , аудіо , презентаціями , а не" прочитайте параграф написати у вайбері, самі пробували у вайбері, якщо три тижні може це і можливо, а систематично -ні. Ми працюємо в Moodle, там зручно.
Наталя
Он-лайн платформи - це, справді, чудово. Але... Якщо ти опинився в селі, у тебе лише телефон і мобільний інтернет, то, на жаль, Вайбер (або інший месенджер) - наше все.
ДепартаментДюсолей
Viber можуть вважати засобом для серьйозного дистанційного навчання хіба нікчеми-педагоги, для яких освоїти хоча б Google-сервіси завдання недосяжне....
Mary
Для ДепартаментДюсолей: А ви спробуйте з 2G зайти на гугл класрум, от побачимо, як ви будете тоді висловлюватися.
Коментувати
Anakondatavrivna
Безвідповідальність є є не тільки у студентів, а й В самих викладачів. 95℅ викладачів навіть не цікавилися чи ми заходимо чи ні, не задавали завдань.
Іван
Вайбер,це те ж саме,що копати огород дитячою лопаточкою! Ефективність і результат удавані! Є купа серйозних платформ,якими вчителі просто повинні користуватись. Чому їх вчать сонмища інститутів вдосконалення та методкабінети,які під час карантину повністю паралізовані і неспроможні ні на що?
Яяяя
Мене жахає безвідповідальністьі більше половини студентів педколеджу, набраних для кількості. Там 90%не працює. У мене 3 предмети і курсові.... Більшість в селах і містах нісого не робить. Не працюють керівники груп, не цікавляться батьки. Питання: навіщо країна тратить гроші щоб протягати неуків, але молодих і наглих в школи? Поставлю три "2" їх мають вигнати з коледжу. Але матиму проблеми я, за те що навчала на совість контролювала... Бо директору - "регіаналу"потрібні лиш статус коледжу1000 студентів і зарплата. На карантині зекономить ресурси в внаприкнці року премію солідну в кишеню покладе
Ashtar
people why you are such a delusional creature you only killed the whole story in doing all sorts of epidemics so it would be good for you all to die I am the forerunner of the space fleet ashtar and call you to peace and stop giving birth to your larvae and call you mind!
Людмила
Не бачу нічого поганого у Viber. Дуже зручний сервіс. Через Viber можна працювати з групою учнів та з кожним із них індивідуально. Як зворотній зв’язок можна отримати і письмові завдання, і фото малюнків, і відео з вивченими напам’ ять віршами, і аудіоповідомлення, і комікси, створені учнями. На Viber легко додати посилання, наприклад, на онлайн-тести чи онлайн-диктанти, складені вчителем, а Гуго-форми, як відомо, передбачають дуже детальний аналіз досягнень кожного учня і групи в цілому, до того ж автоматично. Тому нічого поганого не бачу в організації дистанційного навчання через Viber.
Юлія
Для Людмила: viber постійно зберігає всі файли, тим самим засмічує пам’ять телефону. Після постійних зберігань телефон тупить, просить почистити пам’ять і завісає, а після перезапуску пропадаюиь деякі світлини і дописи
Ірина
Для Юлія: Вам би щось для "чайників" почитати та навчитись користуватись смартфоном, щоб не "завІсав".
Алла
До юлія: в налаштуваннях можна відключити, щоб зображення не зберігались автоматично
Коментувати
Олена
Як завжди влада в сторонці,все не продумано, все кинули на призволяще,нехай якось саме котиться, а це потрібно було в першу чергу сісти міністрам і вирішити,щоб було зручно всім- і вчителям і батькам,і людям в селах у яких взагалі немає інтернету.А вийшло як завжди, а потім будуть нам творити - нас тупий народ не зрозумів
Алла
Для Олена: на зборах директорів одного району, начальниця, коли говорила про перехід на дистанційне навчання, демонстраційно уникала питань типу «а як бути дітям, в яких немає доступу до інтернету?». Відповідала лиш- такого НЕ МОЖЕ БУТИ, в УСІХ УЧНІВ УСЕ НЕОБХІДНЕ Є.
Коментувати
error code:0725401826
Блять чому все тільки через саний вайбер во перше якщо в тебе з сім картой щось не то а щоб авторизуватись в вайбері треба ввести код підтвердження і ще вайбер це просто банана параша ним користуватися тільки бумери і дибілоїди яке нажаль являється нашим обществом
Гість
М-да...ото глобальна проблема намалювалвся!!! Код ввести!!! Напевно, ви помилилися сайтом з коментарем.
error code:0725401826
2773736363626
Коментувати
Учитель
А все чому, тому, що це дуже доступно і просто у використанні. Поки не буде таких же простих, безплатних і доступних платформ запропоновано МОНом для шкіл, рятуватись будуть хто як може і у цьому питанні буде хаос...
Віконт
Для Учитель: це не тому, що це дуже доступно і просто у використанні, а тому що ніхто не хоче опановувати нові технології з педагогів. Всі легковажно до цього ставилися до цього часу з освоєнням нових онлайн-платформ. Звичайно МОН винне, що не було розроблено алгоритму роботи при такій ситуації і не надано рекомендацій з якими платформами працювати. Але і переважна більшість вчителів до тепер не змогли освоїти найпростіші онлайн-платформи, які є в вільному доступі і де можна фіксувати всі досягенення учнів на час дистанційного навчання, що свідчить про те, що вони є професійно непридатними і неконкурентноспроможніми. Це переважно педагоги пенсійного віку, але є і непенсійного. Все це залежить від рівня їхньої відповідальності за роботу, яку вони виконують.
Ірина
Ходили в школу-не хотіли вчитися.Тепер -зі шкіри вилазять,так прагнуть навчатися!А ще біль когось обісрати
Віконт
Для Віконт: ЗАМІНУСОВАЛИ ПРАВДУ, ЯКУ Я НАПИСАВ ПЕВНО ТІ НЕУКИ ПЕДАГОГИ, ДЛЯ ЯКИХ МЕЖА - ЦЕ ОСВОЄННЯ ВАЙБЕРА!
Коментувати
ДепартаментДюсолей
Через те, що системно не було вирішено питання організаціх дистанційного навчання з боку МОН, сам процес перетворився на ХАОС! Ну, якщо Viber став найпоширенішим месенджером під час дистанційного навчання то тут можна сказати, що процес організації повністю провалений, оскільки не використовувалися ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ на яких можна б було фіксувати процес виконання завдань по кожному учню чи студенту. А так...Все дистанційне навчання перетворилося на ФАРС, МОН стало осторонь проблеми, а педагоги кинуті на самостійне вирішення проблем...Необхідно припинити цей хаотичний дистанційний процес, виставити всім оцінки (приймав хтось участь в навчанні чи ні і так неможливо буде визначити) і завершити цей семестр.
Дмитро
Для ДепартаментДюсолей: можлив, провівши пічля карантину лчну перевірку знань без попередження.
Дмитро
Для ДепартаментДюсолей: очну*
Тетяна
А яка відповідальність батьків за відсутність контролю за виконанням завдань учнями? Коту під хвіст тоді освітні платформи.!!!! Працюю на класрумі. 70%зареєструвались.30% -виконують всі завдання.А я зі шкіри лізу, стараюсь
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!