ДПА з іноземної мови у 9-му класі включатиме аудіювання

Матеріали для підсумкової атестації з іноземної мови в 9-му класі готуватиме вчитель

ДПА з іноземної мови у 9-му класі включатиме аудіювання

З цього навчального року в Україні буде впроваджено аудіювання як частина державної підсумкової атестації з іноземної мови учнів 9-х класів.

Відповідна норма міститься у методичних рекомендаціях МОН до проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2018/19 навчальному році.

У Міносвіти зазначають, що відповідне рішення ухвалено з метою допомоги учням шкіл заздалегідь підготуватися до аудіювання під час ЗНО з іноземної мови в 11-му класі.

Цього року в 9-му класі ДПА проводитиметься з трьох предметів: української мови, математики та предмета на вибір. Це може бути ДПА з іноземної мови: англійської, німецької, французької або іспанської. Атестація проводиться в письмовій формі та складатиметься з 3-х частин: аудіювання, читання та використання мови.

За словами заступника міністра освіти Вадима Карандія, торік аудіювання вперше стало частиною тесту ЗНО з іноземних мов. Метою аудіювання є насамперед перевірка того, наскільки учень не просто завчив матеріал, а й може ним користуватися, щоб вільно орієнтуватися в іншомовному середовищі.

«Звісно, ми почули багато критики щодо цього рішення, зокрема, що діти були не готові до такого формату тесту. Тож щоб ця підготовка була поетапною, з цього року частину аудіювання матимуть і завдання ДПА з іноземної мови в 9-му класі. І я хочу нагадати, що за чинними освітніми програмами аудіювання є частиною семестрового контролю з іноземних мов. Розуміння мови на слух – це частина стандарту міжнародних мовних тестів, і воно не має бути сюрпризом для наших учнів», – зазначив Вадим Карандій.

Матеріали для ДПА з іноземної мови в 9-му класі готуватиме вчитель. Завдання мають відповідати рівню А2+ для тих класів, що вивчають мову на рівні стандарту, та рівню В1 для класів з поглибленим вивченням іноземних мов. На їх виконання учень матиме 60 хвилин.

Матеріали для аудіювання мають містити аудіозапис тексту та одне післятекстове завдання. Теми повинні стосуватися щоденних ситуацій спілкування і відповідати віковим особливостям та інтересам учнів 9-их класів. Це, наприклад, може бути фрагмент радіо-програми, прогноз погоди, опис чогось, телефонні перемовини тощо.

Для рівня стандарту аудіотекст має бути тривалістю 1-2 хвилини, для поглибленого вивчення – 3-4 хвилини. Учні прослуховують запис двічі, після чого виконують завдання до нього.

У Міністерстві освіти радять добирати матеріали для ДПА з відкритих джерел, зокрема, з використанням низки ресурсів, зазначених у методичних рекомендаціях.

Освіта.ua
29.01.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Маріч
Ще говоріння додайте. Наперед вдячні за додаткове навантаження. Минулого року все просто, тепер випендрюємося. Діти в селі напишуть аудіювання на А2?
****
Для Маріч: а яка різниця в селі чи ні? В Україні закон про освіту єдиний,всі отримують однакову освіту;хто хоче,той шукає додаткові джерела для покращення свого рівня,тим паче A2- це рівень дітей 6-7 класу
Маріч
Для аноніма. Дякую за оперативну реакцію. Уже шукаю. Рівень А2+, якщо точно. І Вам хорошого рівня. Закон про освіту з великої, як на те пішло!!!!
****
Во первых,раз уж на то пошло,то в случае надобности консультации по правильному словописанию того или иного слова я теперь точно буду знать к кому обратиться.Во вторых,будь то A2 или A2+ — в любом случае это база, которую по идее должен знать любой человек который думает о будущем и хочет связать свою жизнь с английским.
Коментувати
Алевтина
Дурные люди!сами своё аудирование пройдите, подурели.Одоробла ходячие.Фуууу!
lytik
Доброго дня! А коли будуть методичні рекомендації по підготовці до ДПА з математики, на що орієнтуватися і хто складає???

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!