Osvita.ua Середня освіта Інвестиції у школу зросли майже в 3 рази, - Гриневич
Інвестиції у школу зросли майже в 3 рази, - Гриневич

Міністр заявляє, що МОН послідовно виконує свої зобов’язання щодо реформи шкільної освіти

Інвестиції у школу зросли майже в 3 рази, - Гриневич

Порівняно з 2017-м цього року інвестиції в шкільну інфраструктуру та цільові субвенції зросли майже в 3 рази. Про це під час звіту Уряду за 2017 рік повідомила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

«У 2017 році інвестиції в обладнання опорних шкіл склали 800 млн грн, тоді ж запроваджено цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,5 млн грн. Разом це значні інвестиції в 1 млрд 9,5 млн грн. Завдяки їм та співфінансуванню з місцевих бюджетів закуплено 391 автобус та 1 тисячу 915 природничо-математичних кабінетів для опорних шкіл. Однак 2018 року ми пішли значно далі. Ми виділили спеціальну субвенцію на Нову українську школу, окрім автобусів та математично-природничих кабінетів закупили аудіообладнання, передбачили кошти на створення електронної платформи та е-підручників. Субвенцію на інклюзивну освіту збільшено до 504,4 млн грн. Ми послідовно виконуємо не лише свої зобов’язання щодо реформи шкільної освіти, а й допомагаємо місцевим органам самоврядування», – зазначила Гриневич.

Вона також додала, що враховуючи минулорічне підняття зарплати вчителям на 50%, саме 2017-й став роком зростання фінансування освіти. Якщо в 2016-му частка ВВП на освіту складала 5,72%, то у 2017-у – 6,52%, а 2018-го передбачено вже 6,7% ВВП на освіту.

Освіта.ua
20.06.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Надія
Мені здається,що в міністерстві нічого не знають( бо не хочуть знати) яке матеріальне положення шкіл( особливо сільських) Їм би фантастику писати.
Надія
У мене природничо- математичний кабінет. Пані міністр , на пртязі останніх 20 років крім крейди я нічого не одержувала- ні карти, ні глобуса, ні компаса і т.д. Така ж картина і в кабінеті хімії. Не знаю, чому не відмінили практичні і лабораторні. коли жодного реактиву не дають. ЖОДНОГО. А ремонт класної кімнати в цьому році я робила повністю за власні кошти. А зараз я дуже співчуваю вчителям початкових класів. Мене колись вчили, що спочатку закладається фундамент, а попім дудують будинок. А в нас будинок починають будувати з криші.
Witalina
А я повірю,що інвестиції зросли, На Дніпро-щині реконструювали дві школи, Петриківську і Солонянську опорні . Грошей скільки "вбухали"!Дійсно!, Гарно!Вражає!!! Два стадіони з штучним покриттям,
іра
Чесно! Ви вже всіх замахали своєю простотою. Мені цікаво, а за якими такими економічними законами ви ведете "панове" свої розрахунки так, що ви все збільшуєте і збільшуєте свої субвенції та інвестиції, а школи все стають біднішими та біднішими? Спустіться на грішну землю. І якщо ви так багато інвестуєте, то перевірте де діваються ваші інвестиції.
Ірина
"а й допомагаємо місцевим органам самоврядування". В нас "допомогли" придбати за освітянські кошти дорогий автомобіль для голови районної адміністрації. Мабуть це мала на увазі пані міністр.
Доплыли
Инвестиции в Вузы сократились в разы, если где-то прибавилось, значит за чей то счёт. В КНЕУ, преподавателям выплати зарплату всего 2 тыс. грн, сказали, денег нет, появятся, тогда получите. Как людям жить, платить за коммуналку, ректор требует печататься в журналах Скопус, а это 500 баксов. Преподавателям ничего не остаётся, как вытряхивать деньги со студентов на экзаменах, особенно с заочников. Людей загнали в угол, заниматься вымогательском денег, так и выживают. Вот это реформы, супер, гордимся.
Капец
Ну сколько можна лгать ????Идет полный развал системы образования...будем ползать по ковриках а затем сдавать ВНО !!!
місцеві органи
...а й допомагаємо місцевим органам самоврядування», – зазначила Гриневич. В це чомусь віриться. А от місцеві органи - хто як захоче. Наприклад - одні виділяють кошти вчителям на курсову перепідготовку, а інші не дають. Чи захоче вчитель тратити кошти на поїздки, на проживання в гуртожитку і інше? Основна маса знайде креативний вихід. Але більше турбує несправедливий розподіл ресурсів по школах. Таке враження, що держава почала забезпечувати лише опорні школи, а інші кинула на виживання
Мирина Павлівна
Директорам шкіл Буковини організували екскурсію до опорної школи Кіцманського району. Ми були розчаровані. Виходить слово і діло знаходяться на діаметрально протилежних сторонах. Перед тим як возити область, директор ДОН сама повинна була оглянути опорну школу. Намагаюся ввічливо писати свою думку. Але мета поїздки - продемонструвати досвід створення НУШ, та забезпечення першокласників усіма умовами навчання. Результат себе не виправдав.
катя
Велика брехня міністерко.Навчіться говорити правду.Вже вовністю розвалили осіту зі своїм фінансуванням та реформами

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!