Osvita.ua Середня освіта Субвенцію на інклюзивну освіту підвищать до 504 млн
Субвенцію на інклюзивну освіту підвищать до 504 млн

У МОН зазначають, що субвенція має заохочувати місцеві органи покращувати можливості інклюзивної освіти

Субвенцію на інклюзивну освіту підвищать до 504 млн

Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика».

«На 2017 рік Уряд вперше виділив цільову освітню субвенцію на інклюзивну освіту – 209,4 млн грн. Вона забезпечує проведення додаткових корекційно-розвиткових занять та придбання засобів корекції, дидактичного матеріалу тощо. На наступний рік уже заплановано збільшення цільової субвенції більш ніж вдвічі – в проект бюджету вона закладена на рівні 504 мільйонів гривень. Ця субвенція має заохочувати місцеві органи покращувати можливості інклюзивної освіти», - зазначив Павло Хобзей.

Під час конференції, зокрема, обговорили додаткові потреби в освітньому процесі ромів, внутрішньо переміщених осіб, дітей з інвалідністю, мігрантів, біженців тощо.

Освіта.ua
04.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Максим Мирошник
Ну хоч одна хороша новина - якби ще вони направлялися куди треба
Ольга
це добре, що додали ромів, мігрантів, біженців, дітей з інвалідністю,..а чи враховано, що всі означені і не названі категорії бувають ще й дошкільниками. і для них теж організовують інклюзивне навчання. Як щодо цільового фінансування цих "додаткових потреб в освітньому процесі" ?
Пелагея
Для Ольга: Точно! Будто бы не существует специальных и инклюзивных групп в детских садах! И все "особенные" дети становятся особенными, только когда переступают школьный порог! Детские сады вообще без субвенции!
Коментувати
вчителька
Фікція, а не субвенція! Інклюзивна освіта в школі не виконує тих завдань під які вона створювалася і під які виділяються кошти!!! Дарма викинуті гроші!!!
Вчитель
Для вчителька: Згоден. Ну, індивідуальні заняття я ще можу зрозуміти. Але як можна при нашій класно-урочній системі одночасно в одному класі навчати дітей звичайних і дітей з особливими потребами? А хіба обдаровані діти, це не діти з "особливими потребами"? Виходить, що я на уроці повинен працювати на чотирьох рівнях: із "середніми" учнями, із "відстаючими", із "обдарованими", із "особливими". Вгадайте з трох разів, що з цього вийде? :)
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!