Osvita.ua Середня освіта МОН проведе моніторинг якості початкової освіти
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти

В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

МОН проведе моніторинг якості початкової освіти

У Міністерстві освіти підписаний наказ про проведення загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти.

Зокрема, документ передбачає проведення у 2017 році загальнодержавного моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Проведення оцінювання дітей та анкетування учасників дослідження покладено на Український центр оцінювання якості освіти.

Тестування випускників початкової школи буде проведено з 18 квітня до 15 травня.

Передбачається, що обробка результатів оцінювання молодших школярів буде здійснена до 28 серпня.

Сформована Міністерством освіти робоча група, до складу якої включено 20 представників МОН, наукових установ та навчальних закладів, має подати варіанти тестів для оцінювання читацької та математичної компетентностей учнів.

Структурним підрозділам з питань освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій доручено створити умови для проведення оцінювання молодших школярів, організувати внесення школами відповідних змін до розкладу уроків для класів, учні яких братимуть участь у дослідженні.

До 30 листопада Український центр оцінювання якості освіти має підготувати  аналітичний звіт щодо стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Освіта.ua
10.01.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Fedor
Важливо https://tribbbe.wordpress.com/2017/01/12/про-потреби-і-вікові-норми-дітей
Лара Ф.
В тому той прикол, що ребята з МОНу все добренько знають. БАБЛО править світом.
Carter Collins
Чи є потребують фінансової допомоги? Видаємо позику на 2% з інтересом ставка, якщо ви зацікавлені, зв’яжіться з нами по електронній пошті: (Cartercreditunionoffer.link@gmail.com) для більш докладної інформації. * Комерційні кредити. * Персональні кредити. * Бізнес-кредити. * Інвестиції Кредити. * Розвиток кредити. * Придбання кредитів. * Будівельні кредити. * Бізнес-кредити і багато іншого: Г-н Картер Коллінз
Петро
Цей моніторинг - це звичайний бізнес. Будуть зараз продавати книжки із звданнями, потім відповіді до них. А це все гроші і не малі.
Nina Vasilisovna
Для Петро: І що? Мій син працює на уроці добросовісно. Попри все, старання вчителя при роботі із 31 учнем одночасно, досить добре помітні. Дитина абсолютно самостійно робить усі завдання і в дечому давно перевершила своїх батьків з ВО. А це значна перевага перед тими, кого вчителі додатково навчають. Мене не хвилює оцінка. Син на групі консультує усіх за прогр. розвивального навчання. Мене влаштовують компетенції, якими володіє моя дитина: читати любить, щодня має нову електронну чи друковану книгу. Вільно орієнтується у змісті, вправно виконує усі завдання з математики, вільно спілкується англійськоюза кордоном і з родиною. Правда не надто вправний у каліграфії, малюванні, спецгрупа з фізкультури (неврологія). Дитина виправляє помилки у прогр забезпеченні оксфорд. підручника, обслуговує ПК сусідів в окрузі, здійснює всі платежі в країні і за кордоном, допомагає у закупівлі продуктів, ремонті, дом. господарстві. Не соромиться відкинути сніг, чи підмести біля підїзду. А у критичній ситуації знає і...
Лара Ф.
І тоді питання, навіщо вашій дитині зайвий нервовий "напряг". З досвіду роботи: чим більш старанна дитина, тим більше вона хвилюється, бо відповідальна. А МОН типа "розгрузило" дітей та вчителів. СЛІВ БРАКУЄ.
Коментувати
Справедливість
У мене пропозиція. Давайте проведемо ще один мониторинг у січні, один - у лютому, парочку - у березні, тоді ваш у квітні, а там ДПА у травні. А що? Гулять так гулять! Навіщо було розвантажувати програми? А моніторинг - це не перевантаження? Якісь незрозумілі дії.
КОЛЯ
Для Справедливість: ПІДТРИМУЮ НА 1000%.
Іванна
А я пропоную провести моніторинг працівників МОН
Лара Ф.
Моніториг, моніторинг. А навчати дітей коли?
Коментувати
Відверто:
Результати моніторингу будуть такими, якими їх хочуть бачити. Все гарно і добре. Учителі працюють, учні молодці, програми першокласні. ДПА у формі ЗНО не варто впроваджувати. Тільки такі обставини зовсім не знімають проблем. Учні йдучи у 5 клас з 11 переходять на 4,5. "А віз і нині там".
Шкільний психолог
Не такий страшний чорт, як його малюють. Це наші страхи: діти бояться, психологічний тиск, гроші, вчителі допоможуть, це нічого не дасть... Коли психолог зненацька приходить з тестами до дітей у 4 класі, то питає у дітей, чи люблять вони відгадувати загадки? І у дітей посмішка на обличчі та цікавість до завдань. І вчитель не допомагає учням виконувати завдання. І результатами вчителі цікавляться, бо вони не ставлять під сумнів їх компетентність. А коли дітей постійно лякають ДПА вчителі і батьки, РУО і адміністрація використовує його результати не за призначенням, то і ставлення до опитувань формується неадекватне. І всі пам’ятають останній моніторинг.
pasufik
Для Шкільний психолог: І знову виходимо на те, що називається стан морально-психологічного клімату у педколективі. Чому більшість педагогів негативно ставляться до різного виду моніторінгів? Тому що керівник навч. закладу використовує їх для тиску на вчителів, аби вони не забували його лизнути час від часу. Крім того, витрати по моніторингах перекладають на вчителів, а ті просять кошти у батьків, і ця комедія продовжується вже багато років. Класний керівник без всяких моніторінгів зі 100% точністю опише здібності і старання кожного учня, особливо у старших класах. Що стосується психологічних тестів то мій власний досвід підказує, що це найцікавіший і найрезультативніший вид моніторингу, його можна проводити у комп*ютерних класах і не псувати пачки дорогого паперу. МОНу пора вже навчитися працювати по-сучасному, а не шелестіти паперами.
Коментувати
С Другой стороны
Очень много негодований вызвал мониторинг по всем предметам у 2012 или 2013. Последней точкой стала - продажа ответов к ниму. Зачем делать все для галочки и портить свой авторитет. Чесно так чесно.
Антонина
Для С Другой стороны:1. Продажа ответов не к нИму , а к нЕму !!! 2.Не чесно, а чесТно !!! Коль пишите, пишите правильно. Бедные дети у таких безграмотных учителей. Тут и мониторинг не поможет.
Ну указала на ошибки
Для Антонина: И что с того? Поверте не в этом суть. А что так достало? Правда есть правда.
Антонина
Для Ну указала на ошибки: Ещё раз пишу - бедные дети у таких безграмотных учителей !!!!!!! Я , как мама, задумалась о компетентности таких педагогов. И ещё, не " поверте" а " поверЬте.
Коментувати
Іван
Майже половина предметів початкової школи не оцінюється, а що оцінюють - дітям на вушко, до другого класу взагалі без оцінок. А тепер мають намір моніторити і вже бачу наради з порівняльним аналізом оцінок у школі і за моніторинг, шквал, крик - бо вчителі завищують оцінки, а діти не знають: значить треба зняти категорії, відповідно знизити зарплату, бо не навчили, не знають і не хочуть працювати......... т. д. А чи бачать діти потребу вчитися??????? Вже з початкових класів усе робиться для того, щоб діти не вчилися. Та й взагалі чи є професія в Україні, яка добре оплачується(без хабарів) і є результатом відмінного навчання? звісно ж - ні! У нас більше заробляють ті, хто ніколи не вчилися. Тож чи треба добре вчитися? А навіщо тоді моніторити?
КОЛЯ
З нашої маленької школи під час табачниківського моніторингу надрукували і запакували 2 пачки паперу , який купили вчителі, а що по Україні написали звітів боролися із списуванням із куплених шпаргалок. В МОН забули ,що в травнв 4 клас пише ДПА !!!!!! І для чого те все. Наша пані МІністр гірше за табачника добиває освіту, планує скоротити години історії в 10 - 11 кл, за новим планом , надрукувати нові підручники для цих класів і закрити багато бабла. Квіт був поміркований чоловік
Василий Шмындрук
Великий комбінатор Остап Бендер знав 400 порівняно чесних способів відбирання грошей у населення. Усі наші міністерства не пасуть задніх і анонсований моніторинг оМОНу – це теж один із способів відмивання бюджетних коштів.
А автор хто
Найкращий принцип розділяй і владарюй. Реальну картину навченості післі молодшої, можуть знати тільки вчителі старшої. Так от коли вони будуть відповідати за зниження навченності в подальшому, то і будуть потім опускати планку навченості в молодшій. Будуть аргументувати травмами для дітей, але ж в цих травмах вина молодшої школи. Беріть приклад з заходу, там тільки дають настанови батькам і ніколи не порівнюють дітей з іншими. Щось на кшалт ЗНО в молодшій потрібне і зацікавлені в цьому повинні бути вчителі і старшої і молодшої школи
Учитель середньої школи
Для А автор хто: Різниця між балами початкової і середньої становить приблизно 3-4 бали. Поняття калігрфії відсутнє. Дітям, яким потрібно ставити 1,2,3 бали, мовчки ставлять 4 і перетаскують у середню. Учитель середньої школи зразу стає страшилкою, принаймні той, який вимагає знань, тому батьки швиденько шукають рнпетиторів, які "підтягують" дітей - це добросовісні, інші купують ГДЗ, а частині взагалі наплювати, що знають їхні діти. І буде це продовжуватися, поки не почнетьсч реальне оцінювання дітей з ПЕРШОГО класу. Щоправда, в школу треба відправляти не раніше 7 років.
Коментувати
pasufik
Я би радив МОНу поцікавитися і проаналізувати стан морально - психологічного клімату в закладах освіти, цей показник їм розповість більше, ніж цифрова статистика успішності. Папір усе витерпить, що треба, те і намалюють. Саме від цього у значній мірі залежить успішність учнів, мотивація вчителя і інтерес до навчання. Звичайне оцінювання - це чергова липова галочка у плані роботи МОНу, що ми мовляв щось зробили. А якщо результати будуть не веселі, то що, відразу почнеться реформа в освіті? Сидить стільки вчених людей у МОНі і не занють, що насправді треба перевіряти у школах!
УчтельКА
Детей жаль. Но пока родители будут сопеть в две дырочки - до тех пор на малышне будут проводить всякие эксперименты. Кому он впал кроме проверяющих? Да и им он для отписки - настрочить очередную справку. Менять никто ничего не будет. Детям - нервотрёпка.
Тетяна
МОН збирається моніторити читацькі компетентності. А чому б йому не переглянути спочатку ту "Христоматію" для читання у 3-4 класах, яку нам пропонують. Складається враження , що ніхто не звертає уваги ні на зміст творів, ні на грамотність. Що це за вірші, у яких немає ні великої букви на початку, ні жодного розділового знака. Перегляньте сторінки 13, 94,95. Сором.
небайдужий
Справжньої картини вони все рівно не побачать. Вчителі знайдуть як вивести своїх учнів на пристойний рівень. Ну навіщо тоді цей моніторинг .Тільки З Н О для початкової школи якесь придумати.Набридла постійна фапьсифікація-процентоманія
Микола
Давайте проведемо моніторинг керівників Міністерства,начальників відділів,директорів і завучів!!! А початкові класи!!! Навіть смішно!!! Хто міг додуматися до такого!!!
Василий Шмындрук
Якби була можливість провести моніторинг знань усіх володарів дипломів про вищу освіту, то впевнений, що половині з них потрібно було б знову сідати за шкільні парти і спробувати засвоїти програму 5-6 класу.
Лара Ф.
Для Василий Шмындрук: То тоді питання: що нам, вчителям, дають на курсах підвищення кваліфікації? Я, наприклад, із задоволенням щось би повторила, замість того, щоб писати якусь статтю чи курсову роботу для галочки.
Коментувати
Соломія
Ходжу щороку інструктором на ЗНО. Випускникам кілька разів треба наголошувати як заповнювати бланки А Б і т.д. Прочитавши цю статтю навіть не уявляю як донести до четвертокласників як виконувати завдання. Пятикласники адаптовуються приблизно 3 місяці: одні не там пишуть, інші не зоруміють, що виконувати, бувають й такі, що плачуть. Якщо зберуть групу з чужих дітей, то думаю що пятеро зорінтуються лише, а всі інші будуть просто сидіти на такому ЗНО. Тому панове міністри майте здоровий глузд, і не запроваджуйте таких нісенітниць. Ви сходіть на ДПА в четвертому класі і подивіться на ті перестрашені оченята. Мені здається, що ми дійдем до того, що буде ЗНО у яслях, де ви схочите подивитися, як дитина аналізує віршик "Наша Таня гірко плаче".
переживаю
Можно узнать таксу перепродажи ??? ПрИдупрИдите нас о грабеже !!! Вдруг нам продадут подороже
С Другой стороны
Для переживаю: Неужели "И" вместо "Е" такой вызвало переполох? Да ОНО правда.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!