Osvita.ua Середня освіта Завдання для проведення ДПА у початковій школі
Завдання для проведення ДПА у початковій школі

Освіта.ua пропонує новий безкоштовний збірник завдань для проведення ДПА учнів 4-х класів

Завдання для проведення ДПА у початковій школі

У 2015/16 навчальному році державна підсумкова атестація у початковій школі має бути проведена з додержанням нових Орієнтовних вимог до проведення ДПА, якими затверджені вимоги до змісту підсумкових контрольних робіт.

Освіта.ua, в рамках проекту методичної допомоги навчальним закладам, пропонує новий безкоштовний електронний збірник завдань ДПА-2016 у початковій школі, що відповідає новим вимогам до проведення атестації.

Збірник, що розроблений фахівцями-практиками, стане у пригоді шкільним адміністраціям, вчителям початкових класів та батькам учнів при плануванні, організації та проведенні підсумкової атестації учнів 4-х класів. При розробці всіх варіантів завдань укладачами збірника враховані аспекти до формування змісту підсумкових контрольних робот.

Збірник завдань містить завдання для проведення іспитів з української мови, літературного читання та математики, що відповідають критеріям вимог до проведення атестації учнів.

Завдання з кожного предмета, згідно з вимогами до проведення ДПА, поділені на дві комбінації, які у свою чергу містять по п’ять варіантів завдань з кожного навчального предмета.

Збірник завдань ДПА-2016. 4 клас

Освіта.ua
05.04.2016

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Пенсіонерка
Нарешті переглянула тексти завдань з математики. Відразу в очі кидається: 1) потрібно їх відредагувати (виставити абзаци, необхідні розділові знаки тощо); 2) поміняти місцями завдання, щоб варіант було сформовано в порядку зростання складності; 3) прибрати так звані "американські" дроби, щоб не робити потім мороки вчителям математики основної школи (часу пояснювати, чому так писати незручно, в них не буде); 4) слова "розв’язання" та "розв’язок" в українській мові не синоніми, в відповідному завданні слід писати "розв’язки нерівності".
валентина
Коли будуть завдання для ДПА 11 клас німецька мова?
Учитель початкових класів
Шановний Просто Учитель! Навчальною програмою для ЗНЗ із навчанням українською мовою (Київ: Видавничий дім «Освіта», 2012.) передбачено знайомство з одиницями вимірювання довжини, маси, місткості, часу, а також одиницями вартості з 1 кл. Є навіть тема "Дії з іменованими числами (величинами)". У програми з математики для 4 класу (див. с. 168) у розділі «Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів» зазначено, що діти мають порівнювати іменовані числа (величини). Тепер наших випускників просять продемонструвати ці вміння, використовуючи у формулюванні завдань поняття "числа" і "величини". Вважаю, що зауваження «5. Нерозуміння понять «число» і «величина» (№4, в комбінації усіх варіантів)» в даній ситуації є безпідставним. Пропоную Вам ретельно опрацювати Навчальну програму і Вимоги до формування змісту контрольних робіт для того, щоб укласти свій ідеальний варіант контрольної роботи (це тепер наше учительське право).
Учитель початкових класів
Шановні колеги! Цьогорічні випускники початкової школи першими навчалися за новим Держстандартом, тому запропонований зміст контрольних робіт для ДПА відрізняється від тих, що був раніше. Дискусія, що виникла на сторінці сайту, нажаль, демонструє відсутність у вчителів уміння працювати з нормативними документами.
Методист
Чи є такий збірник у друкованому вигляді? Як і коли можна вчителю отримати такий збірник? Чи краще користуватись електронною версією?
Просто вчитель
Для Методист: Не дай Бог буде. Перелічу лише помилки в завданнях з математики. 1. Дроби виду 5/6 у початковій школі так не записують. 2. У контрольних роботах кількість операцій менша 18 (вимога МОН). 3. Числа 6000016 (ІІ комбінація, ІІІ вар. №2), 1 млн 50 тис. (І-ІV-№3) тощо програмою не передбачені. 4. ІІ комб., І вар. №5 - некоректний (відповідь 8 відсутня). 5. Нерозуміння понять "число" і "величина". (№4, в ІІ комбінації усіх варіантів). 6. №6, І комб., ІV вар. - задача має безліч розв"язків. 7. Про методику і охоплення програми - краще змовчати.
Иван Петриченко
Для Просто вчитель: дуже дякуємо за перевірку завдань. По пункту четвертому ми виправили, дійсно була помилка. Всі інші питання достатньо дискусійні, але ми обов’язково візьмемо до уваги Ваші зауваження при розробці наступних завдань.
Andriy Panchenkov
Для Просто вчитель: Побіжний погляд на підручник з математики (Богданович, Лишенко, 4 клас 2015) дозволяє дійти висновку щодо деяких Ваших зауважень. Числа на зразок 6 мільйонів учні вивчають, розглядають їхні розряди, називають такі числа (див., напр., С. 172). Записи на зразок "1 т, 250 кг" тощо названо "іменовані числа" (див., напр., С. 70). Завдання, на яке Ви посилаєтеся (№6, І комб., ІV вар.) передбачає побудову відрізка, тому не має багатьох розв’язків: Накресли відрізок АВ завдовжки 6 см. Познач точку С так, щоб АС=СВ.
Коментувати
Anna
А коли буде інформація про ДПА в 11 класі? звідки будуть завдання на англійську мову?
Андрій
Для Anna: Зразок завдань з англійської мови - на сайті Міністерства освіти. http://www.dpa2016.com.ua
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!