У жовтні стартує І етап учнівських олімпіад

У МОН підписано наказ про проведення всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у цьому навчальному році

У жовтні стартує І етап учнівських олімпіад

Міністр освіти і науки підписав наказ про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів, згідно з яким у цьому навчальному році буде проведено 21 учнівську олімпіаду та 12 учнівських турнірів.

Перший етап Всеукраїнських учнівських олімпіад буде проведено у жовтні, другий етап відбудеться у листопаді-грудні, у січні-лютому 2016 року проведуть третій етап шкільних олімпіад.

Також наказом МОН затверджено кількісний склад команд для участі у фінальному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з відповідних навчальних предметів.

Організаційно-методичне забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та Всеукраїнських учнівських турнірів з навчальних предметів здійснюватиме Інститут модернізації змісту освіти.

Також на інститут покладена організація та координація проведення ІV етапу учнівських олімпіад та проведення фінального етапу учнівських турнірів у 2015/16 навчальному році.

Органам управління освітою доручено до 12 вересня подати до Інституту модернізації змісту освіти пропозиції щодо персонального складу журі фінального етапу Всеукраїнських учнівських турнірів юних фізиків, хіміків, математиків, винахідників і раціоналізаторів, біологів, правознавців, географів, економістів, інформатиків.

У свою чергу до 21 грудня 2015 року мають бути подані пропозиції щодо персонального складу журі ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінального етапу Всеукраїнських учнівських турнірів юних істориків, юних журналістів, юних філософів та релігієзнавців.

Органам управління освітою, в яких планується проведення ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінального етапу Всеукраїнських учнівських турнірів необхідно подати до Інституту модернізації змісту освіти пропозиції щодо програм і складу оргкомітетів відповідних змагань.

Як відомо, метою проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів є пошук, підтримка та розвиток творчого потенціалу обдарованої молоді.

Освіта.ua
09.09.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
анна анна
Дитина приймала участь в міській олімпіаді з математики. перед початком дітям надали електронну адресу , за якою можна подати апеляцію до 9.00 (ранок) наступного дня.по закінченню олімпіади у дітей вилучили навіть чернетки. як можна в цьому випадку оскаржити результати олімпіади?бажано вчасно..дякую
oksana
Для анна анна: По-перше, на олімпіадах зазвичай забирають чернетки (для того є певні підстави); по-друге, апеляція проводиться за 2-3 дні після олімпіади, а не наступного дня. Аби апелювати, дитині слід побачити свою перевірену роботу і у випадку незгоди з оцінюванням - добиватися перегляду.З електронною адресою має бути знайомий ваш учитель.
Коментувати
Віталій
ЧАС ДІЯТИ - А НЕ СКИГЛИТИ. Потрібно зібрати 25 тисяч підписів. Зібрано 1576 (http://www.screencapture.ru/file/C59786Fd) Зайдіть на сайт електронних петицій і проголосуйте - https://petition.president.gov.ua/petition/1583 СУТЬ ЗВЕРНЕННЯ: ПРО НАДБАВКУ ЗА ПРЕСТИЖНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ: ПРЕЗИДЕНТУ УКРАЇНИ П.О.ПОРОШЕНКУ Шановний Петре Олексійовичу! Від імені Тернопільської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України вкотре звертаємося до Вас із надією бути почутими з приводу необхідності збереження надбавки за престижність педагогічної праці у фіксованому 20 відсотковому розмірі, як це було гарантовано постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 р. № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування».
Питання міністру
Чому своїм наказом Ви не надали квот для участі у заключному етапі Всеукраїнських олімпіад командам Криму та Севастополя? Чи МОН уже офіційно визнало Крим неукраїнським?
Цікавий факт
Перша Всеукраїнська шкільна олімпіада з математики була проведена у 1936 році з ініціативи академіка М.Кравчука. Одним з її переможців був О.В.Погорєлов - український математик, академік АН УРСР (1961), академік АН СРСР, заслужений діяч науки і техніки України, почесний громадянин міста Харкова, лауреат Сталінської премії (1950), Міжнародної премії імені Лобачевського (1959), Ленінської премії (1962), Державної премії УРСР (1974), Премії АН УРСР імені Крилова (1988), премії НАН України імені Боголюбова (1998). Інтерес до математики у нього з’явився ще в 13—14 років у зв’язку з УСПІШНИМ ВИСТУПОМ НА МАТЕМАТИЧНИХ ОЛІМПІАДАХ для школярів в роки навчання в середній школі № 80, м.Харків. Підручник Погорєлова з геометрії був введений у масову школу в 1982 році і дотепер є діючим у багатьох регіонах колишнього СРСР. Вікіпедія, як українська, так і російська, наголошують, що все почалося саме з олімпіади. Тому не варто недооцінювати її роль для країни.
учебник Погорелова может кому и хорош,
Для Цікавий факт: но многим он явно не по нраву.
Ірина
Ви думаєте, що , якби не було Олімпіади, він би не став відомим математиком? Не смішіть мої підбори)
Коментувати
ДЯКУЮ Оксані Терещенко
Дуже дякую. Ваша відповідь говорить саме про те, що реально жити на зарплату вчителя, якщо обидва працюють в школі - неможливо. А те, що Ваша дитина бачить Вас не так, як би Вам того праглося, то таке життя вчителя. Відправляючи власне дитя додому, бо так потрібно, вчител залишається в школі працювати з чужими дітьми. Так було, так є і так буде.
Для Колишній учасник олімпіади:
МНЕ по нраву СБОРНИК Тадээва В.О. ЗАЧЕМ им олимпиадники, если у них нет ЭТОЙ цели. У них заочная физико-математическая школа. Года дваназади у нас в одном из передовых лицеев начали ВОСТОРГАТЬСЯ тем,что действует много лет. Люди ВОСТОРГАЮТСЯ,значит им это подходит.Я же считаю эту идею просто правильной. И дополнительные(не нагло через оно выбитые учителями) средства, и студенты при деле, поскольку работы детей проверятся студентами. Задания не очень сложные. Такие, что ребёнок спокойно решает,таким образом тренируя руки, а что неясно-можно и у учителя спросить.Не думаю, что ИМ есть смысл страдать олимпиадниками. Да и область небольшая, поэтому и контингент не тот, что в крупных промышленных центрах.Это так же следует учитывать.
Оксана Терещенко
Вижити на вчительську зарплатню НЕМОЖЛИВО!!! Навіть якщо мати таке навантаження як у мене. Щиро співчуваю родинам, де і дружина і чоловік учителі. Таких у Києві одиниці. Була і у нас у колективі така пара, але чоловік через два роки влаштувався в приватну фірму (як на мене, цілком вірно). Кожен вчитель, якщо він професіонал своєї справи, буде брати репетиторство, але таких, які б готували платно до олімпіад я НЕ зустрічала. Така підготовка то є "комплімент собі", якщо є переможці і + до рекомендаційного листа, якщо треба репетитор до ЗНО.
Оксана Терещенко
для так, то все так і є: маю 26+1 година + вища категорія+звання. Це моє, а ще є чоловік, який пропонує встановити диван у школі, щоб не витрачати час на походи додому і глузує із такої зарплатні.
Оксана Терещенко
звичайно учитель готує уня до олімпіад за рахунок ВЛАСНОГО ЧАСУ. Якщо мати по 1 годині в тиждень для роботи з обдарованими дітьми (для підготовки до олімпіад і написання МАНівських робіт), то це НАДЗВИЧАЙНО МАЛО (7,8,9,10,11класи+хоч одна робота МАН). Отже, займаюсь для власного задоволення, а ще заради дійсно здібних учнів. Коли вчора прийшов четвертокласник до мене у лабораторію: очі горять, рученята аж похололи, сипле знаннями на 8,5 клас, то як такому відмовиш? Хоча й розумієш, що поки з чужими дітьми займаєшся, своє дома саме сяк-так поїсть, виконає уроки і т.д., тому рано чи пізно руки опустяться, а поки що працюю далі. Єдине, що образливо, то це урівнялівка у зарплатні без урахування досягнень на які витрачено колосальні сили.
так, то все так і є
Для Оксана Терещенко: питання - ВАША РОДИНА ЖИВЕ НА ВЧИТЕЛЬСЬКУ ЗАРПЛАТНЮ?
Для троля
Для так, то все так і є: Студенти живуть на 800 гривень, а ще треба витрачатися на організацію свого навчання. Звісно, що батьки допомагають, але це не ті суми. Пів країни так живе. Але це не є приводом халатно ставитися до своїх професійних обов"язків, адже коли щось не влаштовує - йдуть з роботи, інакше треба сумлінно виконувати свою роботу. Халатного ставлення діти не пробачають.
Коментувати
Дядько Скрудж
А чому власне випускник готується до ЗНО? Щоб знати більше інших і вступити у ВНЗ. Значить поки він не готується інші знають більше, інакше чого б тоді йому готуватися. Висновок: випускник не має того рівня знань, що мають інші. То чия це проблема? Причини можуть бути різні. Я і сам готувався до фізики і мови як не до профільних, до свого профільного не готувався, бо знав і без того все (198,5 балів). Але ж тоді не треба рюмсати щодо цього, а надолужувати втрачене на уроках, які часто були ще кілька років тому, коли в 13-15 років багато хто чхає на навання, що потім аукається. Є таке, що певні дисципліни не під силу учню через об"єктивні причини (кожному дано різне). Тому підговка дається дуже важко і рідко результативно. Але нащо ж тоді пхнути через себе і при цьому нити "як нам важко, таке сяке ЗНО-ДПА". Усвідом свої можливості, отримай не "відмінно", а "задовільно" з двох-трьох предметів, але і сам не мучай, й іншим не капай на мозок своїм ниттям в інтернеті. Або треба зціпити зуби і тихо йти до мети.
Дядько Скрудж
Всі люблять покритикувати начальство. В нас такий народ, що дуже не люблять начальство. Сьогодні вибрали Гетьмана, завтра вже його "обсирають" (вибачте за слова). Але ж самі обрали. Так само в освіті. Чи багато ви приділяли уваги українській мові у 5-7 класі, коли давала основа пунктуації (правилам розділових знаків)? Якби це було так, то по життю ви б далі постійно писали тексти з використанням цих правил, до 11 класу це довелося б до автоматизму, і в 11 класі не треба було б це вчити при підготовці до ЗНО. А як тоді не вчився, то звісно життя дає суворий урок. Або, наприклад, в цьому році був такий казус на ЗНО з математики, коли 25% випускників не зуміли розкрити дужки у схожому виразі на 5(3х-2). А це 5-6 клас, дії з виразами. На уроках байдики били, домашнє не робили, на ЗНО що попало пишуть. І чи треба було б зазубрювати короткий переказ творів, якби 2-3 роки тому прочитати його на літніх канікулах, коли задавали? Було б лише досить прочитати цей переказ і просто пригадати. Та до людей це ще не доходить
Коментувати
Дядько Скрудж
Не треба перевішувати з хворою голови на здорову. Якщо в районі не в змозі на належному рівні провести олімпіаду, то це не проблеми міністерства. Якщо у вас вимагають обов"язкового учасника зі школи, то просіть пояснень у директора чи в районо. В наказі міністерства ні слова не сказано про примусову участь. Це все особиста ініціатива вашого начальства, яке захотіло штучно підняти статистику, щоб потім прогнутися перед своїм керівництвом, яку роботу вони провели і як багато дітей "зацікавили". Не хочете - не беріть участь. Якщо хтось не бачить сенсу, то може не треба хімію в школі вчити, фізику, алгебру - все одно ніхто нічого не розуміє, а хто розуміє, той в житті ніколи не застосує. То може навчили писати, читати, рахувати і гайда на роботу? Тільки потім не дивуйтеся, що люди вірять в гороскопи, ведуться на лохотрон, бо нема клепки в голові та критичного мислення, чи фанатіють від попси через брак естетичного смаку. І будуть люди, які не вміють мислити і яких простіше простого розвести на лоха.
Студент
Математика на області з 7го класу, але районна з 6го і при бажанні району можуть відправити і 6класника виступати за сьомий, аби мати досвід. Так робилося в нас в районі. В 8му класі потрапив на половину, тому що мене відправили як другого в пару до першого (голова методоб"єднання хотіла послати двох, бо єдина побачила перпективи від цього, довелося їй сваритися з іншими). Тоді я придбав книжку і почав самостійно готуватися. На області потрапив у призи і мене запросили на відбір на всеукр. На відборі з нами позаймалися, в результаті цієї підготовки вдалося підготуватися ліпше за інших і не маючи першого місця на області все ж поїхати представляти її на всеукрі. Після того я зрозумів, що маю цим займатися, що в принципі і робив, адже потім мав і призи на всеукрі, а все починалося зі статусу запасного гравця на районі. Якби не та поїздка, я б не мав приводу цим займатися і розвиватися, та можливо не підозрював про свій потенціал. Адже хто 2ге місце на районі сприймає як сигнал готуватися далі?
Студенту, да и тем, кто хоть немного думает НЕ только О себе и своих дивидентах
Для того, чтобы пристойно выступать на олимпиаде, необходимо ВЛАДЕТЬ определённым алгоритмом решения определённого типа задач, которые в школе на уроках НЕ решаются. Опять возвращаемся к тому, что учитель должен заниматься с детьми ВНЕ УРОКОВ. К тому же - НИКТО, кроме особо-приближённых, не знает ТЕМ, предлагаемых на олимпиадах. Если бы УЧИТЕЛЬ знал ТЕМЫ, которые необходимо дать детям, желающим принимать участие в них, тогда да, тогда во внеурочное время ИЗУЧАЕТСЯ ТЕОРИЯ. ЗНА теориюребёнок уже ПОКАЗЫВАЕТ умение её применить в незнакомой ситуации. А так-учитель берёт сборники задач,которые решались кем-токогда-то изыскивает теоретический материал и даёт его ребёнкам.А попадёт то,что изучалось, или вовсе левое-кто его знает.Хорошее дело сделал ВасильОлескандрович Тадээв.Его сборник есть некоторой ПРОГРАММОЙ подготовки олимпиадников по математике.Есть неплохой, но опять-таки, всего лишь сборник заданий по биологии,праву,физике.Исория-это вообще тёмный лес.Но хоть по программе курса
Гаррі
Чи бачили ви в очі олімпіадні завдання? І чи пробували їх розв"зати? Це суцільна творчість. ЦЕ не на алгоритми, а на бачення, уяву і кмітливість. От наприклад задача для 7го класу на олімпіаді: в країні є деяка кількість міст, кожне місто з"єднане з кожним, при чому односторонньою дорогою; довести, що існує місто, з якого в кожне місто можна потрапити не більше ніж двома дорогами. Який тут може бути алгоритм? Це логічна задача, де треба зуміти чітко та логічно це довести, можливо вказати алгоритм пошуку такого міста. Або наприклад є такий метод розв"язування як метод математичної індукції. Треба довести твердження, яке стосується всіх натуральних чисел. Якщо ми перевіримо виконання для 1, припустимо, що воно виконується для якогось N і доведемо, що з цього випливає виконання умов для N+1, то ми довели, що твердження виконується для всіх натуральних чисел. Але в кожній задачі практичне застосування творче! Адже це можуть бути рівняння, нерівності, конструкції, графи, ігри, тощо. І треа вміти це побачити.
Саллі
Для Гаррі: Щоб щось у чомусь побачити, треба в принципі знати, що це "щось" існує. Чи учасник, не знайомий із, скажімо, теорією графів, має вивести її самостійно?
Колишній учасник олімпіади
Для Студенту, да и тем, кто хоть немного думает НЕ только О себе и своих дивидентах: А, можливо, Ви ще й підкажете, коли команда Тернопільської області, підготовлена Тадеєвим, востаннє мала призове місце на Всеукраїнських олімпіадах з математики? Чи не тоді, коли олімпіада проходила у Тернополі, і ходили небезпідставні слухи про фальсифікацію її результатів на користь господарів?
Коментувати
вот ведь вопрос
Да,кстати,бывает так,что и ПОБЕДА ученика учителю НЕ выгодна,поскольку везти необходимо на область, а это значит-хорошо готовить.А у человека домашнихпроблем полно.Деньги помимо школы как-то изыскивать необходимо, поэтому оставаться в школе на после уроков ему нет нужды. А если ребёнок на области займёт не лучшее место,то почитывать станут.А людям это на душу можно представить как.Поэтому,проверяя работы детей,а своих ПО ПОЧЕРКУ учитель всегда вычислит, он вместо ПЕРВОГО (по баллам)места ставит ему второе.И учителю почёт и уважение,и проблем меньше.А бывает, что первое от второго места отличатся на 0.5 баллов.Можно себе представить.А везут ОДНОГО.Почему бы обоих не повезти?Или хотя бы предложить ВТОРОМУпоехать?Тоже ведьВОСПИТАНИЕ.А никто и не думает о том,ЧТО останется в голове ребёнка после подобных действий взрослых и КАК это ЧТО отразится,да,в принципе,на всех(это по-максимуму).
Студенту
Но для того, чтобы регулярно ЗАНИМАТЬСЯ с ребёнком учитель тратит СВОЁ время. То, которое РЕПЕТИТОР тратит на ФИНАНСИРОВАНИИЕ своей семьи. Поэтому не просто нелепо, а крайне ГЛУПО требовать от учителей дополнительной работы с детьми.Некоторые директора, если ЕСТЬ результат в районе,дают учителю 1(один)час на занятия с ЭТИМ ребёнком.А остальные? Наши дети,которые побеждали,или становились призёрами, занимались с учителем ПОСЛЕ УРОКОВ, в УЧИТЕЛЬСКОЕ свободное от уроков время,поскольку учитель НА работе.НО,как правило, даже дополнительные пояснения после уроков,по рассказам тех же детей и учителей,имело определённую цену.Так что -олимпиады-атавизм для МАССОВОЙ школы.
о цене внеурочных занятий
Для Студенту: , но в помещении школы. Цена одного занятия, если ребёнок НЕ понял тему НА уроке, лет несколько назад стоила 17 гривен в одной из наших "передовых" школ, которую в олимпиадах ОБХОДИЛИ неоднократно дети НАШЕЙ,бесплатнопоясняющей))) школы. Вот и думаем - К ЧЕМУ мы пришли и ЧТО это сулит нам всем в будущем. Да, пенсионерами НАМ в ЭТОМ будущем, БЫТЬ.
Коментувати
Студент
Та й потім з набуттям досвіду та практики бачиш, що з іншими займалися з 6го класу роками без перерв, а не давали щороку за тиждень до району листочок з минулорічними завданнями для ознайомлення. Це не підготовка... Тому і потрапив на область лише з 2-3го разу. Але з цього можна було винести, що дехто все ж вважає такий тип "підготовки" підготовкою. Та й щоб бути в районі першом досить було набрати 20 балів з 35, тобто розв"язати блок стандартних задач із застосуванням логіки. Щоб побачити, як розрізати квадрат двома прямими лініями на 3 трикутники та 1 п"ятикутник багато "готуватися" не треба. Але при цьому задачу зробила лиш третина. Чи двома кувшинами різних об"ємів відміряти інший задани об"єм. Але за браком підготовки важчі задачі не були розв"язаними. Але і цих вистачило. На області було ще круче. Навіть з переможцями на районі вчителі не готувалися до області. Адже як тоді можна пояснити той факт, що 1 місце набрало 15 балів з 35, а потім на всеукрі 11 з 56? Хоча основна більшість набрали
вот ведь вопрос
Для Студент: первое местоиПОБЕДА,насколько мне известно,в математике-физике,этоне наиболшее количество баллов, а ОПРЕДЕЛЁННОЕ их количество.Если максимум 35, то первое место присуждается ребёнку, набравшему 28-35 баллов, но никак НЕиначе. Да, у нас девочки стремились ДАТЬ именно 1 место ребёнку с 15 баллами, и иногда это у них получалось.Главное - активно повозмущаться. Ведь мето -это преимущества, тогда как прото победа ребёнка - никакого преимущества учителю, да и ребёнку тоже,кроме как поездки на область. Так что-разумные методисты при баллах держат линию и присуждают лишь победу, но место-4.
Ірина
Для Студент:Стедент! Від Вас методкабінетом аж пре!
ЭТО не страшно
Для Ірина: Вы ему в лоб, пусть ДУМАЕТ. Вероятно это и есть его РАБОТА;-)
Коментувати
Студент
Та й потім з набуттям досвіду та практики бачиш, що з іншими займалися з 6го класу роками без перерв, а не давали щороку за тиждень до району листочок з минулорічними завданнями для ознайомлення. Це не підготовка... Тому і потрапив на область лише з 2-3го разу. Але з цього можна було винести, що дехто все ж вважає такий тип "підготовки" підготовкою. Та й щоб бути в районі першом досить було набрати 20 балів з 35, тобто розв"язати блок стандартних задач із застосуванням логіки. Щоб побачити, як розрізати квадрат двома прямими лініями на 3 трикутники та 1 п"ятикутник багато "готуватися" не треба. Але при цьому задачу зробила лиш третина. Чи двома кувшинами різних об"ємів відміряти інший задани об"єм. Але за браком підготовки важчі задачі не були розв"язаними. Але і цих вистачило. На області було ще круче. Навіть з переможцями на районі вчителі не готувалися до області. Адже як тоді можна пояснити той факт, що 1 місце набрало 15 балів з 35, а потім на всеукрі 11 з 56? Хоча основна більшість набрали
Студент
Гляньте рейтингові списки Всеукру. Є такі області, які наирають по 2-5 балів з 56. Це показує лиш халатність керівництва області. Бо як поснити, що в інших 20 областей бали в кілька разів більше.
Коментувати
Азіров
Вітаю українскій народ з черговім этапом паралімпіад для розумово відсталих.
Для НІК:
Киев и остальные. Если человек лучший в области,пусть и всегда, это вовсе НЕ значит,что в Киеве он будет так же лучшим, но если человек лучший в КИЕВЕ, то уж в любой области он будет одним из лучших.Неужели не понятно,что уровень детей Киева и уровень детей ЛЮБОЙ области различен-это 1. И второе - если Я хочу, чтобы мои ученики принимали участие в олимпиаде,я в лепёшку разобьюсь,но это БУДЕТ.НО если МЕНЯ заставляют,то Я пальцем о палец НЕ ударю,чтобы деньги ребятам предпиримчивым собирать.Нет,я скажу детям,сообщу родителям,чтобы те деньги перечислилиСАМОСТОЯТЕЛЬНО,а МНЕ-квитанцию.А тогда я дальше отправлю.И ЧТО Вы думаете,хоть один родитель САМ перечислял деньги для участия СВОЕГО ребёнка во всяко города животных?НЕТ.Так что-включите мозг
НІК
http://matholymp.com.ua/ Погляньте, скільки різних заходів проводиться навколо олімпіади. На математичний Занзібар зареєстровано в для участі в Києві близько 100 команд по 6 дітей в кожній. А це означає, що однієї олімпіади в рік їм не вистачає. А що, в Києві розумніші чи талановитіші діти народжуються? Ні, це от такі школи винні, де олімпіада це щось обов"язкове і "прінудітєльноє", і де керівництво шкіл, районів та областей не надає цьому належної уваги. В одних школах розвивають потенціал, а в інших пригнічують. Робіть висновки. Умови всюди ті ж самі, окрім відношення до свого предмету. Гляньте на ті завдання, які діти розв"язують, а потім на розв"язки, а потім на таблицю результатів. Там ви побачите, що ці діти реально все це розв"язують. А це додатковий матеріал підвищеної складності. Зазвичай ви потім побачите цих дітей в КНУ, на мех-маті або на кібернетиці, КПІ (ФІОТ, ІПСА, Фіз-мат) тощо. Олімпіада - для тих, кому вона треба, а інші мають помовчати щодо їх доцільності. Не хочете - не йдіть
Провінція
Для НІК: От би Вас у Занзібар, та не математичний, а реальний! Ви, київські мажори, навіть уявити собі не можете, що таке глибоко загальноосвітня школа у дуже віддаленому районі дуже промислового міста. Контингент - "реальні пацани", а в директора амбіції як у Царсько-Сєльському ліцеї. "Вынь да положь" йому учасників, щоб рейтинг не впав. А про умови краще Ви помовчіть. Чи Ви справді вважаєте, що дитина, яка після школи шукає способу заробити (чи вкрасти) матері на пляшку (бо інакше додому не втрапить, у кращому випадку - буде бита), має такі само "умови" для розвитку свого потенціалу, як випещений столичний гімназист?
Нік
То все ж підтверджується фраза професора Преолбраженского, що розруха не в державі, а в головах. В головах місцевого керівництва, батьків, місцевого населення, вчителів, дітей тощо. Міністерство дало можливість себе реалізувати, на місцях все запороли своїм відношенням і бажанням. То хто ж вам лікар?
да ведь доктор НЕ нам,
Для Нік: доктор РУКОВОДСТВУ державой да и таким, как Вы...
Коментувати