МОН оприлюднено законопроект "Про освіту"

Міністерством освіти і науки України оприлюднено законопроект "Про освіту"

МОН оприлюднено законопроект "Про освіту"

Міністерством освіти і науки оприлюднено проект закону "Про освіту". Про це повідомляє прес-служба освітнього відомства.

Усі зацікавлені особи після ознайомлення мають можливість надіслати зауваження та пропозиції до законопроекту за електронною адресою: i_sovsun@mon.gov.ua.

Із текстом законопроекту можна ознайомитися за таким посиланням.

Як відомо, минулого тижня у Міністерстві освіти і науки відбулася презентація законопроекту "Про освіту", під час якої були представлені основні тези документа.

Освіта.ua
03.06.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
людмила
початкова ланка - 5 років, а безкоштовне харчування 1-4 класи....
Ольга
Читаючи цей проект закону, не знаю: будуть скарги розглядати омбудсмени чи обмунсмени?.. А якщо серйозно, то це нововведення призведе до масового скорочення вчителів, закриття шкіл. Що робити сім’ї педагогів, яка навчає сільських дітей, де наповнюваність в класі, може, і не буде 10 учнів? Куди йти? на вулицю? А ще з теперішніми тарифами і цінами на продукти харчування...
для Олени
Ви знаєте??? ЩО вважає МОН? Ого. Ви,ймовірно,спілкуєтесь досить тісно з МОНівськими дівчатами і хлопцями.Ви відаєте, ЩО планують МОН? Ну так впливайте на їх плани.ХТО це має визначати,чи може конкретний вчитель бути вчителем?Та,що СВОЇЙ вчительці пальчиком у стенд,бо там щось з*їхало на бік? Залучення науковців.Це тих,хто нічорта не розуміє і шкодить вже тим,що отримує кошти за невідомо що? ЧИМ конкретно Вам допомогли науковці від освіти???
Олена
Для Колега. МОН вважає, що ніякого методичного та наукового забезпечення освіти не має бути. Вони планують залучення науковців та вважають, що вчитель сам як розуміє так і навчає дітей ( ні в якому разі ніхто не має цьому заперечувати та заважати), не зважаючи чи може конкретний вчитель бути вчителем. Ось мабуть методисти і відповідають за "донавчання", "перенавчання" та "націлення" через різні масові методзаходи, індивідуальні консультації, забезпечення практичного дотримання Положень, Законів, рекомендацій ( в першу чергу МОН) конкретно вчителів-предментник. Поганими вони будуть для тих, хто не хоче нічого робити, навіть слухати слушні поради від методиста для свого вдосконалення. А заступники директора з н/в роботи та директори не можуть бути супердосконалими в своєму керівництві з усіх предметів.
Колега
Мені так, просто цікаво: У міністерському проекті закону відсутня стаття про "Наукове і методичне забезпечення освіти " (У діючому законі ст.19). Вони,що думають, що школи олімпіади самі будуть проводити і конкурс-захист МАН зразу на обласному, чи всеукраїнському рівні... і всі творчі конкурси, масові педагогічні заходи. Будемо їздити за кордон і займатся інформальною освітою, а діти - формальною.
Олена
Цікаве обговорення всього і відразу! Це все емоції шановні! Кого маємо рятувати? Адже ланцюжок взаємодії в освіті- дуже розгалужений і кожен на власний розсуд вирішує, хто кому потрібний чи непотрібний і на скільки %. Забули ми тільки, що батьки відповідають за своїх дітей і вони у кожного з нас -найкращі, а результати ЗНО, ДПА та моніторингів- це рейтинг дитини, це те, що засвоїла дитина, що саме їй було потрібно під час навчання в школі. Учитель у класі один і всім однаково пояснює + додатково докладає зусилля для тих дітей кому це потрібно! І чому рейтинги дітей за рік, а не динаміка зростання успішності в т.ч.вирішують долю вчителів? Також для хорошого учителя потрібен і хороший методист, щоб було з ким порадитись та мати захист, підтримку та напрям вдосконалення (особливо коли вчитель-предметник один у школі!)
вчитель
Пам’ятається, що нещодавно Лілія Гриневич особисто наголошувала на недопущенні закриття методичних кабінетів (центрів). Чому ж у проекті нового Закону "Про освіту" дійсно вертикаль методичної служби відсутня? До речі, особисто методисти конкурси не вигадують. Положення надходять із Міністерства освіти і науки України.
Ось вам
Гора родила мышку. Так много обещали и свели все к одному -желанию разрушить до основания то, что еще работало. Мониторинг, сертификация, полная зависимость от руководства школы. Грустно, господа(. Да и методисты как-то не особо мешали, а даже наоборот.
вчителю початкової школи
якщо уважно перечитати ВСЕ, запропоноване упорядниками 5+4+3, то можна побачити, що 5-річна початкова школа, то не 4 роки, розтягнені на 5.То ситуація, коли ОДИН вчитель веде дітей не 4 роки, а 5.Тобто те, що викладають вчителі середньої ланки в 5 класі буде викладати вчитель-початківець. Тільки не кажіть, що початківцям не вистачить кебети працювати з матеріалом 5 класу.
Вчитель початково школи
А яка необхідність у навчанні в 5 років в початковій школі ? Умови спочатку потрібно створити. І в чому полягає " сертифікація"? Тільки піде четвертий рік , як працюємо за ново програмою. А результати хоч когось зікавлять? Чи прийшла нова команда зі своїми амбіціями, яка, нічим не цікавлячись, починає свою перебудову освіти? А потім знову приходитумуть інші, ПОКИ НЕ ЗНИЩУТЬ ВСЮ ОСВІТУ В УКРАЇНІ - АДЖЕ НЕУКАМИ ЛЕГШЕ УПРАВЛЯТИ.
методист
Куди у проекті Закону поділася вертикаль методичної служби? Хто допоможе педагогу працювати у нових (екстремальних) умовах? Куди подінуться спеціалісти - методисти, що працюють сьогодні із повною віддачею, допомагаючи педагогам розібратися в океані "новацій", паперів, конкурсів та вимог? Чи ми поповнемо ряди безробітних, бо сьогодні ще немає ліцензійних центрів, щоб отримати сертифікат - дозвіл на роботу в школі? А це не одна тисяча класних спеціалістів!
Андрій
Для методист: ПоповнИмо, шановний класний спеціаліст
Валентина
Методистам - в школу працювати! Де інновації? І тільки в методичному кабінеті! Самі собі вигадують конкурси, конференції, самі ж і приймають в них участь! Не заважайте вчителю працювати!!!
ХВАЛИ МЕНЕ МОЯ ГУБОНЬКО
Для методист: за все життя роботи НІЯКИЙ методист НЕ сказав бодай щось, що реальн могло вплинути на мою роботу. Ані на якість, ані на перебіг. А от в перші роки роботи явище ПОДВІЙНОСТІ МОРАЛІ показали надто доволі яскраво
Коментувати
вчитель
А що буде з районними методичними кабінетами (центрами)? Яким чином передбачається підвищення кваліфікації вчителя?
Павлович
А чого це так розбіглись з цим Законом? Що, інших проблем немає в Україні, як введення 12-річного навчання і сертифікація вчителів? Текст законопроекту рясніє помилками. Написали: "ДЕРЖАВНА психологічна служба..." Нижче- психолог- "за статусом є педагогічним працівником". Далі-"Соціально-педагогічний патронат у системі освіти"- це що,щоб чиновникам у справах СМ та держслужбі в справах дітей і далі перекладати СВОЮ роботу на педпрацівників?! Подібних недоречностей і двозначних тлумачень в проекті ще дуже багато.
Солнце
"У разі не проходження сертифікації або неспроможності підтвердити присвоєну раніше кваліфікаційну категорію особа відстороняється від педагогічної діяльності." От оно как...Если в сертификационных заданиях я найду некорректные или бестолковые вопросы, на которые я не смогу ответить, то я гарантирую, что подам на МОН в суд - независимый международный. В подобных случаях работника всегда восстанавливают. Для начала, пусть группа, составившая этот законопроект, пройдет тест на компетентность и право составлять такие законопроекты и задания для учителей. Потому что доверия у меня, увы, к ним нет. Я понимаю, как жалко тратить бюджетные деньги на "неграмотных учителей", но где вы найдете других, скажите?
Олена
Чому зміст проекту Закону "Про освіту" на сайті МОН суттєво різниться від проекту на сайті Комітету науки та освіти за посиланням http://kno.rada.gov.ua/ ? Я думаю що більшість зацікавлена ознайомитись з повною версією документу, бо в ньому є НОВІ поняття, положення та ін., що цікавить і вчителів, і батьків, і отримувачів освітніх послуг!
Я
ЗА РІК НЕ ЗМОГЛО МОН ПІДІБРАТИ ТЕКСТ ЗВИЧАЙНИЙ ДЛЯ ЗНО З УКРАЇНСЬКОЇ БЕЗПОМИЛКОВО, ЗАТЕ ПОДАВАЙ СЕРТИФІКАЦІЮ ВЧИТЕЛЯ.
вчитель
4. Охочім надається право і створюються умови для прискореного закінчення школи, складання іспитів екстерном. І це не перша орфографічна помилка, яку знайшов у законопроекті, я надіюсь, створювачі ЦИХ ПАПЕРІВ не пройшли сертифікацію, не здали ЗНО або їх не навчили вчителі, бо 20 років не було сертифікації. ОЙ-йо-йо-йо-йой.І ЦЕ ВИНА ВЧИТЕЛІВ?
Елена
мдаааа.....светит освите текучесть кадров...имеешь категорию,не сдал сертификацию на ее подтверждение,так ВНИМАНИЕ!не понизить категорию,а пинком под зад из школы..Надеетесь,что выпускники вузов,поступившие туда большей частью с низкими баллами,придут и дадут детям больше знаний?хаха!через пять лет и их пинком. Ибо рассчитывать на адекватно построенные тесты мало надежды.Да и методику трактовать можно по -разному. Учитель выработал свою методику за годы преподавания и теорию от непрактиков применять как-то не особо и хочет.Поживем-посмотрим,как говорится.
Молодий вчитель
10 учнів у класі....А хтось обіцявся у сільській місцевості зробити 3 учня замість 5-ти?Тобто навіщо сільським дітям освіта?Хай будуть рабами!Хай село вимирає!Молоді спеціалісти хай ідуть бомжують!Чи не так,"ШАНОВНЕ" МОН?Куди ми повертаємось?Напевно знову у Радянський СОЮЗ,аж ніяк не в ЄВРОСОЮЗ...Для чого тоді ця війна,за кого наші хлопці воюють,за що???
Олекса Позняк
=Робочий час педагогічного працівника включає час виконання ним навчальної, методичної, організаційної роботи та інших трудових обов’язків.=Як це розуміти? Директор буде розуміти так: з 8 до 23 години я знайду цим рабам методичну та організаційну роботу.==перевірці підлягають знання та навички зі змісту та методики навчання і знання з предмету (предметів), котрі планує викладати педагогічний працівник.=У Вас ще і 0,5 год астрономії?-Ліцензуйтесь! Ви прекрасно знаєте свій предмет?Методикою навчання задушим:А який методичний прийом використовував педагог А до учня Б у 3 столітті до н.е?. Я 40 років в освіті, виховав учнів які викладають фізику в світових університетах, але такого скотячого відношення до учителя не бачив. Або ми усі як один піднімемось і покатаємо їх у сміттєвих баках, або ми достойні того щоб з нас знущались. Доречі науковці дружно написали заяви на звільнення - і їм повернули наукові пенсії.Медикам добавили 30% зарплати. А нам відро помиїв на голову від квітагриневич