Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами

Наказ МОН № 1020 від 14.11.2022 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1020 від 14 листопада 2022 року

Про надання грифа «Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України»
підручникам для осіб з особливими
освітніми потребами

Відповідно до пункту 6, абзацу третього пункту 7, пункту 8 Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 20 липня 2020 року № 931, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2020 року за № 1119/35402 (зі змінами), ураховуючи лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 03.11.2022 № 21/08-119 та рішень експертної комісії зі спеціальної педагогіки (протокол № 3 від 21.06.2022, протокол № 8 від 28.10.2022) НАКАЗУЮ:

1. Надати гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами згідно з додатком.

2. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) внести відповідні зміни до Каталогу надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Т. в. о. Міністра                                          Андрій Вітренко

Освіта.ua
14.11.2022

Популярні новини
Майже половина школярів навчається дистанційно Навчання відбувається в 12 902 школах. 8 тисяч шкіл функціонують традиційно або змішано
Для вчителів передбачена скорочена тривалість робочого часу Збільшення тривалості робочого часу є правом, а не обов’язком роботодавця
Випускників шкіл звільнять від ДПА Випускників, які завершують здобуття повної середньої освіти, звільнять від ДПА
У Києві діти навчатимуться у світловий проміжок дня Такий режим навчання вводиться, щоб максимально зменшити залежність шкіл від відключень електроенергії
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів