02.05.2023
Про особливості подання та розгляду запитів приймальних комісій щодо можливості створення особливих (спеціальних) умов у пунктах тестування Лист МОН № 1/6155-23 від 02.05.23 року
25.04.2023
Про затвердження плану заходів на 2023—2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року Розпорядження КМУ № 372-р від 25.04.2023 року
19.04.2023
Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручнику для 1 класу для осіб з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 453 від 19.04.2023 року
06.04.2023
Про другий етап навчання тренерів-координаторів Всеукраїнського проєкту «Єдина Україна» за концепцією «Спорт заради розвитку» Лист ІМЗО № 21/08-532 від 05.04.23 року
05.04.2023
Про утворення Конкурсної комісії з проведення конкурсного відбору підручників для осіб з порушеннями зору у 2023 році (1 клас) Наказ МОН № 397 від 05.04.2023 року
28.03.2023
Про проведення конкурсного відбору підручників для осіб з порушеннями зору у 2023 році (1 клас) Наказ МОН № 350 від 28.03.2023 року
14.03.2023
Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого- педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)» у 2012 - 2022 роках Наказ МОН № 273 від 14.03.2023 року
09.03.2023
Про створення робочої групи з питань удосконалення нормативно-правової бази Міністерства освіти і науки України стосовно освіти дітей з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 256 від 09.03.2023 року
03.01.2023
Про укладання модельних навчальних програм Лист МОН № 4/26-23 від 03.01.23 року
14.11.2022
Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» підручникам для осіб з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 1020 від 14.11.2022 року
12.10.2022
Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 898 від 12.10.2022 року
12.10.2022
Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 899 від 12.10.2022 року
05.10.2022
Про видання підручників рельєфно-крапковим шрифтом для осіб з особливими освітніми потребами 5 класу закладів освіти, в яких навчаються діти з порушеннями зору, за кошти державного бюджету у 2022 році Наказ МОН № 889 від 05.10.2022 року
05.10.2022
Про видання підручників рельєфно-крапковим шрифтом для осіб з особливими освітніми потребами 9 класу закладів освіти, в яких навчаються діти з порушеннями зору, за кошти державного бюджету у 2022 році Наказ МОН № 890 від 05.10.2022 року
19.09.2022
Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України Наказ МОН № 836 від 19.09.2022 року
06.09.2022
Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.22 року
29.08.2022
Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами Наказ МОН № 769 від 29.08.2022 року
26.08.2022
Про видання підручників для осіб з особливими освітніми потребами у 2022 році Наказ МОН № 766 від 26.08.2022 року
11.08.2022
Про видання підручників збільшеним шрифтом для осіб з особливими освітніми потребами 5 класу закладів освіти, в яких навчаються діти з порушеннями зору за кошти державного бюджету у 2022 році Наказ МОН № 735 від 11.08.2022 року
28.07.2022
Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.04.2022 № 383 Наказ МОН № 672 від 28.07.2022 року