Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа»

Наказ МОН № 1310 від 18.10.2019 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1310 від 18 жовтня 2019 року

Про затвердження Типової програми
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
для роботи в умовах інклюзивного навчання
в закладах загальної середньої освіти відповідно
до вимог Концепції «Нова українська школа»

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, враховуючи пункт 5 Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р, та з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти «Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі» (далі - Програма), що додається.

2. Рекомендувати закладам післядипломної педагогічної освіти використовувати Програму під час організації та проведення навчання педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мандзій Л. С.

Міністр                      Ганна Новосад

Освіта.ua
18.10.2019

Популярні новини
Учнів 4 та 9 класів офіційно звільнили від ДПА Скасування державної підсумкової атестації відбувається вже вчетверте поспіль
Мінімальний поріг НМТ нижчий за поріг вгадування, – міністр Поріг тестових балів за виконання блоків мультитесту, є нижчим за поріг вгадування
Шкільні знання з історії перевіряють на ДПА, – голова комітету ВР Засвоєння випускниками шкіл знань перевіряється під час ДПА, а не вступних іспитів
Суспільний діалог щодо моделі НМТ завершений, – міністр Парламент найближчим часом має затвердити презентовану МОН модель вступу до вишів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Катя
Ви спочатку зробіть гідну оплату праці асистентами, а потім програми розробляйте! Бо скоро шукатимете кому атестуватись, а не як!!!!