Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення i впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» ​для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Про проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення i впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» ​для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Наказ МОН № 863 від 03.08.2018 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 863 від 03 серпня 2018 року

Про проведення експерименту всеукраїнського рівня
«Розроблення i впровадження навчально-методичного
забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки»
для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти»
на серпень 2018 - жовтень 2022 роки

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 11 липня 2017 року № 994), пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407, ураховуючи клопотання Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації від 14.03.2018 № 01-22-02/632, Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 888/07/2-18, комунального вищого навчального закладу «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради від 16.03.2018 № 125, Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 5.03.2018 № 898/03-214, Департаменту освіти i науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації від 20.03.2018 № 063-2739, Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 12-01-08/1028 та від 16.11.2017 № 28405/0/2-17, Департаменту освіти і науки Луганської обласної Державної адміністрації від 13.03.2018 №04/04-1128C, Управління освіти Департаменту гуманітьнн-іої політики Львівської Міської ради від 21 03.2018 № 2601-608, Департаменту освіти і науки Миколаївської обласної Державної адміністрації від 15.03.2018 № 1294/02-02/01-01-12, Департаменту освіти і науки Одеської Державної адміністрації 21.03.2018 № 36, Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації від 11.06.2018 та від 05.04.2018 № 744/01-22. Управління освіти і, науки Рівненської обласної державної адміністрації від 03.03.2018 № 1/9-132, комунального закладу Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Сумської обласної Державної адміністрації від 15.03.2018 № 319, Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 03/775-06 комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» Харківської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 373, комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» від 19.03.2018 № 87/01-18, Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 16.03.2018 № 04-12/1088, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області 19.03.2018 № 2/4-269, висновок комісії біології, екології та природознавства Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України від 26 квітня 2018 року (протокол № 5), з метою проектування, наукового обґрунтування дидактичних засад створення та експериментальної перевірки навчально-методичного забезпечення інтегрованих курсів «Природничі науки» НАКАЗУЮ:

1. Узяти до відома, що з серпня 2018 року розпочато проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки на базі закладів освіти, зазначених у відповідній заявці.

2. Затвердити як такі, що додаються:

1) заявку на проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки;

2) програму на проведення експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки.

3. Науковим керівникам надавати комісії з питань дослідно-експериментальної роботи у навчальному процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (далі - Комісія) звіти про виконання кожного етапу програми експерименту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навЧально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» на серпень 2018 - жовтень 2022 роки (далі Експеримент), а звіт про його завершення подати до Міністерства освіти і науки.

4. Державній науковій установі «Інститут МОДернізації змісту освіти» (Спірін О. М.) надавати організаційно-методичну допомогу педагогічним колективам закладів освіти, які є учасниками експерименту.

5. Відповідним управлінням (департаментам) освіти і науки обласних Державних адміністрацій сприяти закладам освіти, які є учасниками Експерименту, у забезпечені “необхідних умов для організації та проведення Експерименту.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр                            Л. М. Гриневич

Освіта.ua
03.08.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
В Україні запускають службу якості освіти Планується, що основним завданням служби стане не покарання, а допомога школам
Лілія Гриневич про бюджет, батьківські кошти та вчителів Інтерв’ю міністра освіти і науки України Лілії Гриневич на радіо «Новое время» про актуальні питання в освіті
МОН не змінюватиме Порядок поділу класів на групи Відомство відмовилось від ідеї зміни Порядку поділу класів на групи при вивченні предметів
В МОН розробили порядок проведення аудиту шкіл Відомством розроблений та запропонований для обговорення Порядок проведення аудиту шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!