Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти

Наказ МОН № 1407 від 23.10.2017 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1407 від 23 жовтня 2017 року

Про надання грифу МОН навчальним
програмам для учнів 10-11 класів
закладів загальної середньої освіти

Керуючись Порядком надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженим наказом МОН від 17.06.2008 р. № 537, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, та задля реалізації рішення колегії Міністерства освіти і науки України «Про нові навчальні програми для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» від 28 вересня 2017 р. ( протокол № 7/2-2), НАКАЗУЮ:

1. Надати навчальним програмам для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України» відповідно до переліку, що додається.

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю.Г.) спільно з Інститутом модернізації змісту освіти (Завалевський Ю.І.) забезпечити експериментальне впровадження інтегрованих курсів «Природничі науки» та «Історія: Україна і світ» у закладах загальної середньої освіти.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр           Л. М. Гриневич

Освіта.ua
23.10.2017

Популярні новини
Видатки МОН у наступному році збільшені на 14,4 млрд грн Рада ухвалила Держбюджет на 2022 рік, згідно з яким видатки МОН збільшені на 14,4 млрд
Кошти за використання українських надр спрямують дітям Президент України ініціює законопроект про економічний паспорт українця
З 1 грудня вчителям підвищать зарплати З 1 грудня 2021 року відбудеться підвищення зарплати освітян, які працюють у школах
2 800 вчителів досі відсторонені від роботи Через відсутність 100% рівня вакцинації працівників 1 200 шкіл працюють дистанційно
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів