Д. Номіровський: про уроки онлайн школи з перших уст

Поки з дистанційними уроками все виходить, як у відомому анекдоті про три стадії склерозу

Д. Номіровський: про уроки онлайн школи з перших уст

Автор: Дмитро Номіровський, викладач математики.

Сериал про школу онлайн уже поддостал, но сегодня вышел очередной урок со мной в главной роли, а значит, у меня есть законный повод поговорить об этом.

Ранее я уже писал, что снял в этом проекте 3 урока геометрии. В прошлую среду вышел первый урок, а сегодня, не поверите, сразу ТРЕТИЙ. Печаль в том, что по логике изложения этот урок никак не может идти до второго, поскольку многократно на него опирается. Понятия не имею, что организаторы теперь будут делать со вторым уроком, но пока все получается, как в известном анекдоте про три стадии склероза.

Кроме того, не удалось избежать досадных ляпов. Только усталостью могу объяснить странный оборот «площадь поверхности сферы», который к тому же попал на слайды. Да, забыл сказать, посмотреть урок до премьеры мне, к сожалению, так и не дали. Не знаю, по какой причине. Уверен, что удалось бы исправить недочеты и не ошибиться с номером урока. Но зато! Зато сразу после моих инсайдов (см. предыдущие посты) меня выкинули из общего чата коммуникации проекта.

Также несколько смущает отсутствие ссылок на источники материалов, по которым был сделан урок. В сценариях к уроку совершенно однозначно написал, что такие ссылки нужно обязательно дать. Принципы «академічної доброчесності» вроде бы никто не отменял. Но организаторам, вероятно, виднее.

А в целом урок получился, как мне кажется, неплохим. Так что комментируйте и, конечно, не стесняйтесь критиковать.

UPD. Подготовленное к этому уроку домашнее задание организаторы поменяли на многозначительное «Закріпити тему завданнями відповідного розділу у вашому підручнику». Не спрашивайте, из каких соображений - я не знаю. Ниже настоящее домашнее задание:

1. Визначте площу поверхні кулі, об'єм якої дорівнює 1 см3.

2. Уявимо, що навколо Сонця уздовж його «екватора» натягнуто мотузку. На скільки треба збільшити довжину мотузки, щоб висота щілини, яка утвориться між поверхнею Сонця і мотузкою, дорівнювала 1 м?

3. Оцінить, яку частку об'єму складає їстівна частина помело (соковитий фрукт). Уважайте, що товщина шкірки помело складає 40% його радіусу.

4. Класичний футбольний м'яч має радіус 11 см і складається з 12 чорних «правильних п'ятикутників» та 20 білих «правильних шестикутників». Відстані між сусідніми вершинами цих многокутників дорівнюють 4,5 см. Знайдіть площу поверхні многогранника з такими вершинами і порівняйте отриману відповідь з площею поверхні цього футбольного м'яча.

Оригінал

Освіта.ua
15.04.2020

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Рівненський
Дорогі колеги! Коментар “перфоменс» потребує уваги!? Там алгоритм дій на кілька місяців. Пані Мазій прочитайте! Життя вимагає відповідей?
Володимир
ОСЬ ПЕРЕМОЖНИЙ РАПОРТ ЧИНОВНИКІВ: 54% респондентів позитивно оцінюють проект дистанційної освіти «Всеукраїнська школа онлайн», що реалізується для учнів шкіл на час карантину. Про свідчать результати опитування проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» протягом 10-12 квітня 2020 року. При цьому 17% респондентів дають нейтральні оцінки, 16% – негативні. Лише 9% нічого не знають про проект, 4% опитаних не змогли відповісти на запитання. Невідомо, кого вони опитували в міністерстві і в якій кількості... Вірус корупції в системі стійкіший за SARS-CoV-2. Правий Лікачук...
родители
Уважаемый Д. Номировский, Вы хотели на этом сайте обсудить проблемы преподавания математики? Простите, но Вы наивный! Здесь же практически одни учителя обитают, им это неинтересно. Вот кого-то грязью облить – это ДА, родители у них – это дворники с грязными руками (при всем уважении к этой профессии), дети – дебилы, уроды, выродки; учителям мало платят, они перегружены (непонятно чем) и их совсем не уважают – вот что здесь обсуждается. А математика – Боже упаси! Вот когда Вы еще раз оговоритесь в прямом эфире – вот это другое дело!
родители
Причем, оговорку заметит кто-то ОДИН, знающий, а все набросятся как шакалы и подвывать будут.
Коментувати
Олена
якби викладач працював з дітьми, то він, напевно, знав би визначення конуса, яке мають засвоїти школярі... це стосується першого уроку. вчорашній урок - був настільки дивним, наскільки і сумбурним і хаотичним... те завдання, яке було сформульоване викладачем, на слух не мало ні початку, ні кінця.. тим більше, що все-таки треба знати, що цьогорічні одинадцятикласники навчаються або на профільному рівні, або на рівні стандарту. якому рівню відповідав урок - не ясно взагалі...
Анна
Посмотрела только что на этом сайте рейтинг школ Украины. Киево-Печерский лицей по результатам ЗНО на втором месте. Учителя он-лайн школы, я так понимаю, все оттуда. Так, если столько критики, откуда тогда такой результат? Или я что-то не так понимаю?
Для Анна:
Ви все добре розумієте. А Дмитро Номіровський ще й доктор фізико-математичних наук, який, на відміну від тих критиканів-кляузників, які підписали звернення до президента, активно працює зі школярами. Звідси й беруться високі результати ліцею.
Viktor
Для Анна: високий результат ЗНО може буди результатом репетиторства і не залежати від того, кто викладає в школі; до того ж не треба порівнювати звичайну школу з Києво-Печерським ліцеєм (це різні світи); а Дмитру Номіровському -- здоровья, терпіння та наснаги!..
Коментувати