ЗНО-2020: Як розрахувати бал з хімії

Тестовий бал ЗНО з хімії обчислюється як арифметична сума всіх набраних балів за кожне виконане завдання тесту

ЗНО-2020: Як розрахувати бал з хімії

Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з хімії здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 74 бали). На другому етапі на основі тестового бала визначається рейтингова оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою, що використовується при складанні рейтингового списку абітурієнтів при вступі до вузів України.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з хімії.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ТЕСТОВИЙ БАЛ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 34 завдань цієї форми (№1-34), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 4 завдання цієї форми (№35-38), що будуть оцінені в 0, 1, 2 або 3: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Неструктуроване завдання складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 14 завдань такого типу (№39-52), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість тестових балів, яку зможе набрати учасник тестування з хімії, правильно виконавши всі завдання тесту з хімії, – 74.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ РЕЙТИНГОВИЙ БАЛ

Для отримання результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в рейтингову шкалу від 100 до 200 балів.

Таблиця переведення тестових балів у рейтингову шкалу від 100 до 200 балів оприлюднюється Українським центром оцінювання (УЦОЯО) тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування та визначення порогового бала «склав / не склав».

Таблиця переведення тестових балів має бути оприлюднена не пізніше 29 липня 2020 року. Зазначена шкала є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з хімії.

При розрахунку зазначеної шкали не будуть братися до уваги результати учасників тестування, які не подолали пороговий тестовий бал за результатами тестування. Пороговий бал визначають групи експертів, які аналізують фактичне виконання тестових завдань учасниками тестування та на підставі цього аналізу встановлюють кількість тестових балів, що визначають пороговий тестовий бал з хімії. Учасники ЗНО, які не подолають визначений пороговий тестовий бал, вважатимуться такими, хто не склав тест.

Слід зазначити, що визначення рейтингової оцінки за таблицями переведення тестових балів минулих років буде неточним. Рейтинговий бал може суттєво відрізнятися враховуючи різні рівні тестів та різні фактичні результати виконання тесту учасниками тестування. Таблиці переведення тестових балів минулих років ви можете подивитись за наступним посиланням.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ БАЛ ДПА

Результат виконання усіх завдань сертифікаційної роботи може зараховуватися як державна підсумкова атестація з хімії за вибором випускника.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник ЗНО з хімії, правильно виконавши всі завдання, дорівнює 74 тестовим балам.

Таблиця переведення тестових балів в оцінку за шкалою 1-12 балів також публікується після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування з хімії не пізніше 29 липня 2020 року.

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗРАХУНОК БАЛА ЗА ШКАЛОЮ 2019 РОКУ

Для отримання орієнтовного значення власного рейтингового бала за шкалою 100-200 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 74 бали):

 
Введіть свій тестовий бал:

 

 
 

 

Для отримання орієнтовного значення власного бала за шкалою 1-12 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 74 бали):

 
Введіть свій тестовий бал:

 

 
 

 

Освіта.ua
17.07.2020

Популярні новини
Програми зовнішнього оцінювання 2021 року Програми зовнішнього незалежного оцінювання містять вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учасників ЗНО
Сервіс для підготовки до ЗНО з географії Сайт Освіта.ua пропонує дієвий тренажер для підготовки до зовнішнього оцінювання з географії
Учасникам пробного ЗНО повернуто майже 33 млн грн Станом на 1 вересня 2020 року кошти за пробне ЗНО повернули майже 133 тисячам учасників
Визначено результати ЗНО з географії та хімії Завершено обробку відповідей та визначено результати ЗНО абітурієнтів з двох предметів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
НАТАЛЯ
Шок, дороге УЦОЯО, просимо вас понизити поріг склав не склав цьогоріч з хімії. Завдання не відповідають шкільній програмі і людина котра готувалась самостійно не зможе набрати більше ніж 130 балів. Покажіть що вам не всеодно на абітурієнтів, дистанційне навчання, на якому ми робили більше, ніж на звичайному, карантин та хвилювання. Понизьте прохідні цього року в мед. Таке враження що навіть за свої кошти можуть навчатись лише обрані. Хейтерам - ідіть будь ласка в дупу зі своїми 190 балів, це лиш показує, наскільки ви можете дрочити шкільну програму, і не факт, що з вас виростуть нормальні спеціалісти. Моя племенниця коли плказала мені свій зошит, тупо розплакалась, дитина вчила сама, перелопатила гору літератури і набрала 24 тестових бали. І якщо я ще зрозумію чому і як, то мій старший брат і його жінка дивляться на неї як на гімно, тому що не розуміють системи і не займались хімією. Я писала хімію в 2007 році і хімія 2020 - це просто небо і земля.
Гриша
Жах! Хімія цьогорічна на кого була розрахлвана? Хто складав ці завдання? Ви взагалі бачили шкільну програму, люди, котрі складали завдання? Таке враження що цьогоріс найняли групу людей з хворою уявою та ні разу в житті не бачивши програму з хімії. Я мовчу про інші предмети, школярі абітуріенти в розпачі, сам готувався, проходив зно онлайн що найменьше за 5 років і отримував свої чесні від 135 до 170. Я особисто не готувався до мови і склав на 183, а до математики і хімії витратив цілий рік і купу грошей - математика 134, а хімію навіть страшно дивитись, не відомі результати. Цьогоріч якщо подолав поріг склав уже буду радий. Дорогий УЦОЯО, будь ласка зверніть увагу на коментарі простих людей. Багатьом не світить навіть контракт в цьому році на омріяний факультет, самооцінка впала в Маріанську впадину, а саме складне пояснити батькам чому завалив тому що не всі батьки розуміючі. Гарне зно не показник хорошого спеціаліста в майбутньому, а зно цьогоріч не назвеш адекватною оцінкою знань
Галина
Для Гриша: мушу Вас розчарувати, але, якщо з рапетиторами Ви склали математику на 134 бали, то хімію у Вас скласти шансів не було. Математика - чиста логіка, якщо вона відсутня від природи, то жоден репетитор Вам в такому віці не допоможе. Її слід було розвивати в початковій школі, може щось вдалося б зробити. Це історію чи літературу можна запам’ятати, математику, хімію, фізику слід розуміти. Ваші репетитори замість сказати батькам, що Ви не здатні до навчання, викачували з них гроші. Спробуйте себе в чомусь простішому, що або не потребує логічного мислення (якусь гуманітарну професію), або що взагалі не вимагає вищої освіти.
Гриша
Жінко, або я можливо дурний, або чогось не розумію, але я вказав в коментарі вище що писав зно досить не погано онлайн, до того ж, до вашого відома, винаймав лиш одного репетитлра з математики, завдяки "чудовому" вчителю зі школи. Хімію вчив сам, шкільнц програму я знаю, вирішував як рівняння, так і задачі, всі самостійні і контрольні всьому класу. І для мене, як для людини, яка написала пробне з математики на 175 отримати 134 бали шок. І не ми одні такі бідні, я розумію що з математикою мій аромах. Але альо, хімія, де давали задачі олімпіадного рівня, явно люди не дивились шкільну програму. Ви не вправі вказувати мені куди мене себе реалізовувати, я не настільки дурний, щоб не зрозуміти як рахувати інтеграл чи підрахувави коєфіцієнт в окисно відновній реакції. Якщо ви вважаєте нормою давати завдання олімпіадного рівня, де зно пишуть діти з різних шкіл, не тільки з уклоном, то вибачте, хто піде до вишів, не у всіх є гроші винаймати 300 репетів на кожен предмет зно. Це не адекватно
Гриша
У мене половина однокласників, яка складала зно з точних предметів була в шоці, завдання були не типовими порівняно з мирулими роками, і у всіх все було добре, поки не прийшли на екзамен. Можливо я і висловився різко, і десь не правий, однак я вважаю, що право на освіту мають всі, на будь яку освіту, і ніхто не вправі казати дитині куди вона має іти і що робити. Якщо дивитись на всю освітню програму в Україні то, да, як ви сказали, це просто викачувати гроші з батьків як на репетів так і на саму вищу освіту, в Україні не 10 контрактних місць і 300 бюджету(це приклад) а 299 на конракт і 1 бюджет, куди стоїть черга з льогтників і інколи справді розумні люди, які вимушені платити купу грошей за своє навчання.
Коментувати
Оксана Познахівська
мама дитини,котра здавала ЗНО з хімії.Хочу звернутися до освітян,котрі складали ЗНО з хімії.Чому задачі олімпіадного типу,як можна складати такі завдання.Ви що далекі від програми з хімії в школі.Переконливо наполягаю знизити прохідний бал для мед ВУЗів,у зв’язку з невідповідністю завдань ЗНО до шкільної програми.Багато розумних дітей не зможуть вступити в омріяний ВУЗ через хімію.Прошу взяти до уваги прохання батьків і дітей.
Дежавю
Для Оксана Познахівська: кому ты тут пишешь и наполягаеш? Кто тебя здесь услышит из чиновников, чего расписываешься за всех родителей. Позорище. Мед. вузы для избранных- умных и толковых, ну ещё, кто с мошной.
Оксана Познахівська
Ви вважаєте що дитина яка склала зно з української мови і біології на 175 балів недостойна вчитись в Медичному? А явважаю що такі люди як ви немають права навіть коментувати моє звернення, тому що незнаючи мене ви звертаєтесь до мене на ти і ображаєте. Позорище це ви якщо так звертаєтесь до людей.
...
Відкрийте Вступ. і подивіться, як абітурієнти здають ЗНО. 175 балів - це дуже мало для освіченоі людини. Звичайно, Ви можете обрати для навчання будь-яку сферу, але в медицині з першого ж семестру треба опрацьовувати і запам’ятовувати шалені об’єми інформаціі, яка потрібна в подальшій медичній практиці. Якщо Вам потрібен не просто диплом, а знання, то дитина Ваша має прикладати набагато більше зусиль, ніж при підготовці до ЗНО.
Коментувати
Олександр Смітюх
Чому всі так хвилюються. Я сам розв’язав усі завдання правильно за 60 хв без калькулятора. Там легко всі числа скорочуються і вони цілі числа. Якщо засвоєна добре програма, то проблем не повинно виникати
Оксана
Майте хоть краплину совісті знижайти пороговий бал в медичні вузи. врахуйте карантин
Оксана
Хімія дуже складна, знижайте порогові бали для вступу в медичний університет, на контрктну форму навячання, діти в ропачі, не хватило часу на всі завдання, дитина участник олімпіад, не може встигнути зробити всі задачі, ще і без калькулятора
Елена Радкевич
Для Оксана: Повністю Вас підтримую!!! Моїй донці також не вистачило часу та банального місця в робочому зошиті для рішення задач! Багато дітей просто розгубилися, побачивши кількість задач і не розрахували час для виконня та перенесення у бланк відповідей. Почуйте, будь ласка, голос нас та наших дітей! Перегляньте порогові бали для вступу на контракт в мед. ВУЗи! Або встановіть загальний (сумований) прохідний бал з усіх предметів. Дякую.
Коментувати
Яна
Хімія в цьому році дуже складна!!! Багато учнів не вступлять в омріяний ВУЗ!!! Давайте напишемо пітіцію в МОН? Нехай оглянуться на наших дітей!!!!
Галина
Для Яна: а куди Ви збирались вступати? На спеціальності "хімія" та "хімічні технології" треба знати складну хімію. Інші спеціальності не вимагають обов’язкового ЗНО з хімії.
Коментувати
тамара
був карантин врахуйте це, знизьте пороговий бал, а 13 задач виконайте самі думаю з ними не справитесь.
Tanya Zaitseva Сhovry
Дістали вони своїми задачами на суміші! Наче ми інших типів задач не вивчаємо! Підтримую, що у зошиті майже немає місця для розв’язку: ліпили - куди бачили! Парочка задач ( про 36% Карбону...і про вміст бутану в суміші з бутином..) - кошмар! І навіщо?
Ганна
Збільшили кількість задач, а час не добавили. Несправедливо. До того ж не було пробного. Діти 2,5 місяці вчилися дистанційно. Врахуйте ці обставини при встановленні порогового балу.
Кэт
Хімія 2020 року реально була важка. . .
Денис
Цього року була хімія дуже важка порівнюючи минулими 5 роками. Хочу вірити, що бал знизять.
Наталя
Для Денис: згідна на всі 100. Я виконувала завдання зно пару років . Викладаю хімію 20р. Для випускників 2020 рік був складний, певні теми, які вимагають пояснення «очі в очі» в зно 2020 дитині дужу дуже складно зробити. Стомлені, навіть добре підготовлені, діти розгубилися. Аналіз графіків, задачі, котрі вимагають місця для розв’язання, а чернетки нема, це не мотивує учнів до вивчення хімії.щороку менше дітей здають зно з хімії, на жаль
Коментувати
Пан Беларускі
Хлопці, якщо порівнять ЦТ(Білорусь) та зно то цт складніше. Сам рішав ваше зно вдома, зрештою жодної помилки. Рішаючи наші завданні, у мене бувають труднощі, перш за все із задачами.
Единственный стоматолог
Единственный стоматолог Господи сколько нытиков. Правильно все сделали. Было предупреждено заранее, что нужно 150 баллов по каждому предмету. Со мной в универе сколько учатся двоишников, которые все за деньги. И какие с них врачи будут??? Интерестно, как вы будете ныть во время учебы. ЗНО- это самое лёгкое.
Дина
Для Единственный стоматолог: я извиняюсь конечно, но в прошлом году походной бал в 150 отменили, снизили до 120. Как и в позапрошлом. Если многие пишут, что было сложнее, чем в тех годах, почему бы не снизить его и в этом? Значит вы все такие умные, которые попоступали в прошлом году с 120-тьми баллами, у которых сертификат, извиняюсь, какого-то черта, действителен ещё и в этом году. А те, кто поступают в этом году не имеет возможности из-за какой-то химии, которая по сути нужна больше в фармации, на которую берут со 100 баллами, поступить на медицинское дело. Так ещё и сертификат действует только в этом году.
Единственный стоматолог
Я сдал все за 180. Повторю правильно сделали, что ввели минимум 150 баллов. Пол Универа, мягко говоря, ходят тупые, которые решают все за деньги. Врач должен быть умным и все знать. И зачем говорить, что химия не нужна. Мне интерестно, что же вы будете на биохимии говорить, а потом на фармакологии. Это одни из самых тяжёлых. Давайте теперь ничего менять не будем. Пусть людей лечат малообразованые, потому что половина абитуриентов ноют.
Единственный стоматолог
И зачем вспоминать прошлые годы. Проходят реформы. Наконец-то политики начали понимать, что медицина в Украине на низком уровне. Как вы хотели, сдать на 120, стать врачем и людей лечить. Не смогли освоить школьную программу, что тогда говорить о анатомии, гистологии, фармакологии, физиологии, биохимии и прочих дисциплинах. Не рассчитали сил. Зачем было идти в медицину??? Было поставлено задачу 150 баллов, не выполнили, надо было выбирать другой вуз. Как достали нытики, что абитуриенты, что в универе. Давайте уберём полностью проходной балл, а то половина абитуриентов сопли наматывает на кулак.
Коментувати
Надія
Мало того,що Уцояо відмивають кошти на закупці неякісних патіфонів(англійська) і друці широкоформатних питань хімії(металічні пластинки занурені в розчини солей),які нічого не перевіряють у абітури,а лише демонструють хвору уяву укладачів тестів,тримають цілий штат дармоїдів, які не в стані співмірити складність завдань з елементарною фізіологією і спроможністю середньостатистичноі дитини,то вони створили передумови для серйозного геморою в МЕДЗАКЛАДАХ,які по- суті виживають за рахунок платників.
ВАфвы
Для Надія: Задание про пластинки - это задание среднего уровня на активность металлов ( которая есть в конце тетради) .
Надія
Я по-моєму в репетитлри вас не наймала????
Коментувати
Светлана
В ноябре, начала учить химию и биологию с нуля, не знала даже, что такое валентность, но тем не менее, по предварительным подсчетам биология-183 балла, химия -157. Надеюсь, подсчет баллов, останется прежним.
Іванна
Для Светлана: точно также как и Вы начала учить с нуля, с октября месяца и набрала по химии 156 баллов,по биологии 172..Мне хватило пол года на изучение с репетиром, школу закончила в 2010 году. Дети которые заканчивают 11 класс учат специальности с 6 го класса, чему их учат в школе незнаю, но дети не сдают ЗНО...вот такая у нас система образования.
Коментувати
Світлана
Того року деякі учні поступили на медфак З 107 балами! Де справедливість ? З них будуть лікарі , а діти ,що здавали хімію цього року( завдання надскладні ,набрали по 149) не зможуть навчатися. Мало того, вони на другий рік не зможуть скористатися цьогорічними сертифікатими. А учні за попередні роки зможуть. Чому такі кардинальні зміни?ЧОМУ ІЗ-ЗА ЧИЄЇСЬ ДУРОСТІ ПОВИННІ СТРАЖЛАТИ ДІТИ?
ЕХО
Для Світлана: завдання були нормальними.Я сама цього року складала ЗНО і в мене мінус 7 балів(каюсь,поспішила,треба було краще подумати).Але не нарікаю на ЗНО.Завдання були посильними,сама винна,що не подумала.І ті діти,які склали на 149 також самі винні у таких низьких балах.
українець
Ну так ви ж вундеркінд.
Единственный стоматолог
И правильно все сделали. А то уровень знаний в половины студентов на очень низком уровне. Надо же хоть что-то менять. И где ты ты видела такие баллы. У нас минимум 155 в группе.Если так ныть. Я молчу, что вы будете делать во время учебы.
Коментувати
Даша
Не все поступают в медин, некоторые поступают на другие специальности, снизьте пороговый балл !!!!
Наташа
В 2018 надо снизить порог до 13 балов, валили детей не на школьной программе, зачем это делать, если из-за вас никто не поступит, ведь вы бы сами не сдали бы ни одного экзамена ни по одному предмету
ЕХО
Для Наташа: покажіть,будь ласка,завдання "не на шкільну програму".Я навчалася в класі з профільним предметом економіка,але з хімії в попередні роки вся програма була пройдена.І особисто для мене не було там нічого такого про що я навіть уявлення не мала.
Мама
Такое впечатление что "ЕХО" это и есть тот идиот который составлял ЗНО по химии. По тому как отгавкивается, на ребенка после 11 класса не похож, это мнение мамы.
ЕХО
Якраз я і є той самий звичайний одинадцятикласник.Просто об"єктивно дивлюся на речі і не намагаюся звинуватити у своїх помилках когось.І це не лише моя думка.Моя подруга зробила в тесті лише 2 помилки і для неї ці завдання також не були надважкими.Та й думаю,для багатьох це було так. І невже ви думаєте,що людина,яка закінчила 11 клас,не може мати свою тверду думку?Це обов"язково має бути чиясь мама?Що ж мушу вас розчарувати,ви неправі.
Коментувати
Абітурієнт
Думаю, що прохідний в мед 150 НЕ потрібно знімати. Я та багато моїх знайомих з легкістю його пройшли. І при вступі я не хочу зайвих конкурентів які здали хімію на 140, шо за лікар з них буде, якщо вони не могли навіть підготуватись до зно, як мінімум за рік. Про 150 балів на дану професію було повідомлено ще в минулому році необхідно було реально оцінювати свої сили і більше займатися хімією.Я вважаю, що все справедливо.
Здав усе, начебто все вийшло
Для Абітурієнт: підтримую. Хоча хімію здав найгірше з усіх предметів, але це мені показало, що літом варто більше часу виділити на хімію. На щастя, поріг пройшов. Останній предмет, певне найбільше переживав. А вам успіхів :)
Ника
В практике врача знания школьного курса по химии, как органики, так и неорганики вообще не используются и не применяются. Более того, даже биохимия, которая преподаётся в мединститутах не особо на что-то влияет на практике. Высокий бал на ЗНО не гарантирует, что студент будет хорошим врачом, как не гарантируют этого и высокие оценки в дипломе медвуза. Это показатель того, что человек обучаем, не более. Практикующие доктора поймут, почему. Р.S.: вся тестовая система в целом - далеко не показатель уровня знаний абитуриента.
Вероника
Да ладно, не применяются. Ещё и как применяются!! А потом врачи рекомендуют использовать масляные смазки с латексными презервативами, не могу объяснить, что такое физраствор, не понимают, какое преимущество гидроксоапатита перед фторапатитом и так далее. Не придумывайте!! У врачей определённый порог знаний по химии просто доведён до автоматизма, не более чем!!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!