В Україні реорганізують методичні кабінети

До вересня в Україні має бути проведена реорганізація науково-методичних установ

В Україні реорганізують методичні кабінети

До 1 вересня 2020 року органи місцевого самоврядування мають провести реорганізацію науково-методичних установ.

Про це повідомили в Міністерстві освіти і науки, посилаючись на норми нового закону «Про повну загальну середню освіту».

В освітньому відомстві зазначають, що важливою новелою закону є започаткування діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Прикінцевими та перехідними положеннями закону «Про повну загальну середню освіту» визначено завдання органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям до 1 вересня забезпечити створення районних, міських центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації науково-методичних (методичних) установ (центрів, кабінетів).

Реорганізації не підлягатимуть заклади післядипломної освіти.

Відбір працівників до зазначених центрів має відбутись на конкурсних засадах.

Засади формування та функціонування мережі центрів професійного розвитку педагогічних працівників, їх основні функції та завдання будуть визначені відповідним положенням, що має затвердити Кабінет Міністрів.

Освіта.ua
09.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
Пропрацювала 32 роки у школі! Працювала у різних школах і з різними директорами, але методисти завжди однакові. Чогось навчили? Ні. Тільки ласі їхати на перевірки у школи, бо знають, що звідти додому повернуться з подарунками. А в нас так заведено у школах, на жаль. Кланяємось і подарунки наперед даруємо, щоб на перевірці все було окей! Згадується фільм старий "Девушка без адреса", як героїня питала, нащо ця контора. Бо та контора передає бумаги цій конторі, а та контора передає тій, що стоїть вище!!!
Тетяна
Сьогодення показало, що вчителі не потрібні, бо діти самі все вчили. Кошти засновника, тому і не вам ними розпоряджатися
Маша
Сьогодення показало, що не тільки методкабінети, а і РУО в цілому не потрібні ні школі. ні батькам, ні вчителям. Паразитичні структури. Жодної користі від них немає. Краще ці кошти направити на обладнання шкільних кабінетів та розробку ППЗ для кожного предмету. У кожний кабінет швидкісний інтернет, ППЗ, мультимедійну дошку та комп’ютери для учителя та учнів. У кожний кабінет відповідне обладнання. Тоді буде сенс щось змінити. А "мудрі вказівки та термінові звіти" ці паразити нехай засунуть собі у дупу. Без них вміємо читати накази, листи та рекомендації МОНУ.
Валентина
Для Маша: Як не потрібні?! Адмінресурс перед місцевими виборами залучити, перевірки влаштувати кожен своєї ділянки, але одночасно...
Eugen Zimmermann
Для Маша: "ці кошти" - це які?
Коментувати
Освітяни Погребищенського р-н
Шановні колеги - освітяни! Приємно, коли вчителі поважають працю один одного, бо ця праця важка і почесна. Адже у Законі "Про освіту" ст. 54 зазначено, що справжній вчитель - це той вчитель, який "особистим прикладом утверджує моральні та суспільні цінності, зокрема правди, справедливості, гуманізму, толерантності, працелюбства" тощо. Колишній вчитель трудового навчання с. Павлівки Вінницької області Панасюк Юрій Васильович, якого Ви вже знаєте з неодноразової переписки, звільнено з посади вчителя згідно пункту 4 статті 40 КЗпП України за прогули. З цього моменту він, порушуючи людську гідність, щороку пише у різні інстанції на чесних і добросовісних людей району, які йому з якихось причин не угодні, придумуючи на кожного якість наклепи (на прокурора , начальника міліції, відділу освіти, РМК, лікарів). Поскільки зараз вирішуються проблеми реорганізації методкабінетів, то він знайшов момент шкодити освітянам району, адже у нього до них неприязнь, бо працівники районного методичного кабінету рекомендували йому працювати по сучасному, цікаво, мотивувати учнів до навчання. Він ігнорував, прогулював роботу і писав в цей час кляузи. З його епістолярного листування видно, яка він людина. Методкабінет завжди працював на належному рівні, допомагав освітянам у впровадженні інновацій, на базі власних уроків методистів проводилися семінари, майстер - класи, фестивалі. Люди чесні, без всякої корупції. Панасюку Ю. В. повинно бути соромно за неправдиві і перекручені кляузи, які щовесни і щоосені народжуються уже більше 5 років у його голові. Бажаємо праівникам районних методичних кабінетів пройти реорганізацію на користь освітян району.
Eugen Zimmermann
Для Освітяни Погребищенського р-н: ви не за адресою. Такі питання вирішують у суді.
Коментувати
Світлана
Дорогі колеги, ці дебати ні про що. Допоки немає Положення про нові центри, про що говорити, для чого взбивати піну і поливати брудом ВСІХ огульно. Якщо конкурс на посаду в ЦПРП буде аналогічним з конкурсом на посаду директора закладу освіти, із залученням експертів в галузі освіти, громадськості, ДСЯО, то знаходьте можливість впливати на склад комісій, домагайтесь прозорості і відкритості конкурсу. Створіть громадську організацію ;) , станьте активними агентами змін у формуванні оновленого супроводу професійного розвитку педагогів, зрештою, самі подайте документи на конкурс і спробуйте цього "хлібчика". Повірте, що він часто гірчить.
Панасюк Юрій
Колектив НВО, Ви не просто джек-пот виграли у вигляді методкабіни, Вам пощастило "зловити божка за нозі".Ознайомлю з окремими "особистостями" Погребищенського методкабінету(надалі-РМК), на чолі з нач.від.освіти Бутенко З.М..ЦЕ Вінничина.У нас РМК-це бізнес в освіті,торби з індиками,зерно,бабло.Беруть звісно не всі--ізбранниє.Зав РМК Сидорук Т.П."безвідмовна" у своїй доброті до "дающих" і немає значення їх освіченість, хоча чим тупіший представник "з преподношенієм" тим більше з нього подаяніє.Користь РМК для шкіл-звичайний "тормоз"для власних ідей, розробок,напрацювань та розхитуванням нервів ще тим що працюють.
Панасюк Юрій
Якщо ти методист-в даний час найактуальніше доказати свою високу професійність в павутині Інету,хоча це повинно бути буденною повсякденщиною, а не чекати "з нагоди вірусу",тебе повинні бачити та чути.Пані Сидорук,як проводиш навчання зараз?А практично -Хріново, відхопила в школі№2 кращий клас щоби не підірватись,взяла би гірший та показала майстерклас, та запрошувала для відкритих уроків учителів району.Зарплата методиста за тих кілька уроків та статус зобовязує.Я певен-поурочні плани для зав РМК писати "западло", так як і не пишуть їх твої "похресники"з вищими категоріями з Павлівської школи;диреХторка Синюченко з своїм педофілом-географом/
Панасюк Юрій
Зараз готуються звіти директорів про стан навчпроцесу(якого де-факто не було)і готує Прокопенко-уч.молодших класів. А "хрещениця" вчергове попре доповідь з абсолютною тупізною про суть та спосіб створення інформації,адже ІКТ для таких"Фількина грамота".Сидорук, а не поділилася б ти своєю високоморальністю перед погребищанською спільнотою учителів,про відношення до колег своєю зверхністю,бондючністю,зарозумілістю.Як може зав РМК в присутності колективу школи,батьків,голови села виганяти учителя з звіту"хрещениці" зі словами:"Закрийте(д... ослівно)рота,вийдіть... з учительської!"Це власної думки учитель не повинен мати? А твій дибільний власноручно написаний «АКТ» про посадові обов’язки-я роз тиражую та вручу чи не кожному учителю району.Край повинен знати своїх «ХЕРОЇНЬ». РМКза відкати "кришує"своїх! А на нарадах заучів-"Беріть ручку записуйте,чи дуже розумні?»
Панасюк Юрій
РМК-сьгодні це п’яте колесо у возі.Я бачив повсякденні уроки методистів,інші також,серед них високоосвічені люди і о ПАРАДОКС не здатні володіти класом в абсолюті.Методист закривав учнів в класі «на самоізоляцію», просив інших-заберіть,з останніх уроків відпускав додому.Сидорук,хто дав індульгенцію окремим уникати більше 10років курсів підвищення і отримувати категорії?Хто як не ти цю стезю протоптала «на Козицького». Хто з відповідальних директорів дасть добро(особливо у містах) при вищі категорії уникати компа десятою дорогою,десятиліттями немати «щось похоже»на кабінет? Чому флюгер (до тогож єдиний що є)на географмайданчику показує 20років напрям «наХЕРсон»?Чому при оцінках з хімії 10-12 у 9класі Павлівки, пані директор Носова(школа №1)-виставляє лише 6 балів? Чому при призначенні Бутенко заврайво-організовувала бойкот?Тепер ти,сірий кардинал, «прикормила» свободівку,яка продала не тільки честь політ сили,а й власну та стала курвою освіти незгірше тебе.
Панасюк Юрій
Сидорук,ти рвалась на урок нім мови-це щоб погріти дупою стільця? Глухою,німою,сліпою-але Єнеральшою з влади.Твою «похресницю» також по уроках носить.Вона(дослівно)-знає методику та структуру уроку, цеж ОХрінітельна підстава бути передовою диреХторкою.Дайте «ЇЇ Тупості» любу простесеньку задачку з математики,фізики,хімії чи завдання інших предметів-це просто тупо «два нулі».Заврайво Бутенко,навіщо на 50 учнів Павлівської зош-чотири техпрацівники? При 200 учнів-працювало два у школі, 0,5 у їдальні.У нас війни немає?Економимо? Чи продажність в абсолюті? А з району відкати на область ідуть чи возите? Якщо стільки «ЧОМУ»-перевести у гривні,то владо—НАХИРА нам купувати «дешьовиє вещі» ,як ми не настільки багаті? Говорять-небуло армії прийшла віна, що буде-освіту уже вгробили. 800 вишів в Україні і біля 140 на всю Західну Європу. Гнилий престиж з купленими дипломами стоїть на порозі.Що далі?
наталия
Чого тут гризтися? Ніхто з реформаторів не читає думки цих сторін. Ніхто не бере до уваги ваші пропозиції. Починаючи із землі, закінчуючи освітою. Ви що не розумієте, що давно йде РОЗВАЛ у всіх сферах. УСПІШНИЙ ЗАНЕПАД
Колектив НВО
Людмила І. А я б хотіла захистити методистів. Не всі погані. Мені пощастило працювати з розумними, талановитими фахівцями. Для вчителів вони не інспектори, а наставники. Є до кого звернутися за допомогою, порадою чи роз’ясненням. І не треба казати, що методисти не працюють. І працюють, і вчаться, і вчать...
наталия
Для Колектив НВО: точно так само, як і вчителі. Хтось дійсно виконує свою роботу ВЧИТЬ і сам вчиться, а хтось (здається з цими реформами таких більше) проводять уроки на "відчепись". І нічого, ніхто їх не звільняє, навіть категорію не понижають.
Коментувати
Мама учениці 3 класу
Згадується вислів: "У чужому оці й порошинку бачить, а у своєму й пенька не помічає". Або такий: “У самих хата горить, зате приємно, що у сусіда корова здохла”. І таких коментаторів, дивлюсь, багато. Що? Відчуваєте, як приємне тепло розливається по тілу і стає так приємно, коли когось звільняють.
Валентина
Боже, скількив в країні проблем., а тут знову нова тема для того, що розсварити народ. А ви ведетеся!
Надежда
Да. Если дать нашим людям повод и возможность - сожрут заживо.Ментальность? Сами же каждый день о вечном, о доброте говорят. Економные все такие. За бюджет переживают. Наверное забыли как категории получали для повышения зарплаты, как курсы проходили для корочки. И довольные были, когда удавалось "договорится". Теперь такие правильные, роботящие все. Только уровень знаний падает. Кто виноват? Родители и да! Методисты завалили отчетами. Какие отчеты? Требует их ваша администрция, а говорят, что свыше, чтобы вы поздавали то, что им надо. Значит разогнать администрацию в школах! Пусть каждый учитель созванивается с МОН напрямую !
наталия
Для Надежда: Щоб вчитель працював напряму з Міністерством? Це ж кожен вчитель буде на виду, все ж буде видно і прозоро, не заховаєшся серед інших, за спинами відповідальних за організацію навчальної діяльності. Якщо зникнуть міфічні "вони", кого звинувачувати у своїй профнепридатності? Хоча, мабуть, так і буде.
учителька
Для наталия: Я згодна так працювати. Буде видно мою працю і мене оцінять за мої здобутки.
Eugen Zimmermann
Для учителька: та не факт))
Коментувати
Марина
Є педагогічні працівники, які більше 20 років працювали в школі, а потім влаштувалися на роботу в методичний кабінет, але попрацювавши декілька місяців зрозуміли, що робота методиста не така вже й проста, як дехто вважає.
Родион
Для Марина: Мабуть не вживаються в тому гадюшнику.
Вероніка Андріївна
Школа теж нагадує гадюшник , коли мова йде про попереднє навантаження, про кількість годин і про ЗАРПЛАТУ. Педагоги готові загризти один одного. Цирк та й годі.
Eugen Zimmermann
Для Родион: я два роки тому пішов з гадюшнику-школи. Зараз працюю в методичному кабінеті. І дивна річ - спілкуєшся з керівництвом шкіл - такого дурачка включають!)) На кожному рівні свої особливості.
Коментувати
Бувший
Методист - пережиток минулого: переповідає на нараді те, що учитель прочитав уже тиждень тому, "плодить" рейтинги, провокуючи окремих до хабарів моральних (як от лайки під фотографією в соцмережах) і матеріальних (ой, треба по 200 скинутись - бо день народження...). Або надсилає накази з купою помилок, хоч сам - учитель української з вищою категорією)))) На організованих ним же заходах чекає коли вже його будуть "щиро" пригощати і засипати компліментами.... Загальне враження від таких методистів - примітивні... "Відсохнуть і відваляться" рано чи пізно... Краще - раніше, бо зайвий баласт.
Eugen Zimmermann
Для Бувший: і головне - ніхто твою брехню перевірити не може. Знай, гівно лопатою греби на людей - в інтернеті не видно себе!
Коментувати
Вчитель
Працюю більше 25 років в школі ніколи ніяких проблем з методичною службою не виникало. Всі питання вирішувалися толерантно і без проблем.
Eugen Zimmermann
Для Вчитель: я сам дивуюсь - де у інших такі демонично-сатанинські РМК беруться?
Коментувати
методист
Живой организм (любой ЖИВОЙ организм) - это целостная система, которая не может существовать без взаимосвязи и взаимодействия структурных элементов. Мясо на рынке - это кучка структурных элементов, которые не связаны между собой. Разрушение систем приводит к потере суверенитета государственного. Развалили армию - началась война, потеряли суверенитет над территориями. Допустили к власти проходимцев и популистов, развалили финансовую систему - потеряли экономический и политический суверенитет. Развалили экономику - молодежь и профессионалы уехали из страны. Вытолкали население за границу - получили его обратно в качестве носителей вируса. Развалили медицину - получили эпидемию и не одну. Стоит ли ругать методистов? Институты ППО плохие, методисты плохие, директора тоже плохие, ученики плохие, родители плохие... Поливают других те, кто учить не умеет и учиться не хочет. А методисты? Никуда они не денутся. Назовут по другому может быть. Они были, есть и будут.
Петро Дмитрович
А мій текст простий: чому видалений мій коментар від 11 квітня? Я не нападав з піною біля рота на методистів, але я їх скопом і не захищав. Я просто написав, що вони, як і всі люди, бувають дуже різні. Тому "стригти всіх під одну гребінку" не варто, та і не справедливо. Хто тут адміністратор сайту? Я чекаю відповіді.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!