Напрями та види креативної освітньої діяльності
Органічне поєднання умов діяльності ліцеїстів у всіх означених напрямках забезпечує сприятливі умови для активної творчої діяльності
Шляхом проведення дослідження було визначено п'ять органічно пов'язаних напрямів освітньої діяльності ліцеїстів:
- урочна навчально-дослідницька;
- позаурочне самостійне навчання;
- позаурочна науково-дослідницька;
- урочна та позаурочна валеологічна;
- урочна та позаурочна культурна світська.
Креативна педагогічна система передбачає здійснення п'яти органічно пов'язаних видів навчання: фронтального; колективного; групового; індивідуального; індивідуально-групового. Основною формою фронтального та колективного навчання є урок. Групове та індивідуальне навчання здійснюється в урочній діяльності та в позаурочний час як консультації. Індивідуально-групове навчання здійснюється ліцеїстами в другій половині навчального дня з метою активізації всього навчального процесу в ліцеї.
Головною педагогічною метою індивідуально-групового навчання є включення ліцеїстів у безперервний процес самовдосконалення: самовиховання, саморозвиток, самонавчання. Реалізація головної мети індивідуально-групового навчання досягається дотриманням принципів єдності мети, завдань, педагогічної технології навчання, виховання ліцеїстів у будь-яких видах діяльності та обов'язкової спадкоємності педагогічних дій з боку вчителів усіх видів навчання. Самоосвіта - це самостійна робота ліцеїстів у бібліотеці, кабінетах, лабораторіях та вдома по виконанню програми особистого самовдосконалення.
Освіта.ua
05.02.2005