ДПА-2015 з історії України та всесвітньої історії в старшій школі (11 клас)

Порядок державної підсумкової атестації учнів 11-х класів з історії України та всесвітньої історії у 2015 році

ДПА-2015 з історії України та всесвітньої історії в старшій школі (11 клас)

Атестацію з історії України та всесвітньої історії в старшій школі рекомендується проводити у вигляді контрольних робіт або стандартизованих завдань у тестовій формі.

Зміст контрольних робіт має відповідати навчальним програмам та змісту підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Атестація з історії України та всесвітньої історії в старшій школі проводиться упродовж 90 хвилин.

Атестаційні роботи з історії України та всесвітньої історії (9 та 11 класи) мають включати завдання  базового рівня  хронологічних та картографічних знань,  відомостей про історичних діячів та культурно-історичні пам’ятки,  передбачати  пояснення окремих понять і термінів, формулювання і висловлювання власної думки.

Під час виконання  контрольних робіт учні мають продемонструвати:

  • знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології, картографії,  історичних особистостей, пам’яток культури;
  • вміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
  • вміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
  • вміння працювати з різноманітними історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами, плакатами тощо.
  • Завдання атестації можуть бути таких форм і типів:
  • завдання з вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих варіантів (при цьому передбачити завдання на роботу з картою, візуальними та текстовими історичними джерелами);
  • завдання на встановлення відповідності поданого переліку подій, термінів (позначених цифрами) до наявної логічної інформації (позначеної буквами);
  • завдання на встановлення правильної послідовності поданого переліку подій (позначених буквами) щодо їхнього логічного розташування  (позначити цифрами);
  • завдання множинного вибору (з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів).

Рекомендується така система оцінювання:

Види завдань

Система оцінювання

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

За правильну відповідь 1 бал

Завдання на встановлення відповідності

Від 1 до 4 балів

Завдання на встановлення правильної послідовності

Від 1 до 3 балів

Завдання множинного вибору

Від 1 до 3 балів

 

Загальна сума від 0 до 36 балів включно.


Для виведення оцінки набрану суму балів слід розділити на 3.

Учитель на власний розсуд може змінити структуру, додати завдання відкритої форми. При цьому мають бути чітко виписані критерії оцінювання таких завдань.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

Популярні новини
Учні 5–9 класів проводять сидячи 10 годин на добу Загрозливою є тенденція щодо зниження фізичної активності серед дітей і підлітків
Школи проведуть національний урок з безпеки дорожнього руху В українських школах відбудеться проведення єдиного уроку з безпеки дорожнього руху
Учитель наділений свободою творчості, – Служба якості освіти Освітнє законодавство надає педагогічним працівникам право на академічну свободу
Місцеву владу просять не скорочувати вчительські надбавки Профспілка та Міністерство освіти сподіваються на забезпечення трудових прав учителів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів