ДПА-2015 з фізичної культури в старшій школі (11 клас)

Порядок державної підсумкової атестації учнів 11-х класів з фізичної культури у 2015 році

ДПА-2015 з фізичної культури в старшій школі (11 клас)

Атестація з фізичної культури проводиться в один день і може складатися з трьох частин: тестові завдання з теоретико-методичних основ фізичної культури (у формі контрольних робіт), практичних завдань інструктивно-оздоровчого спрямування та залікових вправ.

На виконання тестових завдань відводиться 45 хв., практичних завдань – 90 хв. Загальна тривалість атестації не повинна перевищувати 3-х академічних годин.

Завдання для атестації складаються згідно з навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів "Фізична культура. 5-11 класи" та "Фізична культура. Профільний рівень, 10 – 11 класи" (авт. колектив: Єрмолова В., Іванова Л., Смоліус Г. та ін).

Тестові завдання з теоретико-методичних основ фізичної культури та залікові вправи рекомендуємо підготувати окремо для учнів, які навчалися за програмами для рівня стандарту, і окремо – для учнів, які навчалися за профільним рівнем. Практичні завдання інструктивно-оздоровчого спрямування можна підготувати однотипні і для всіх рівнів вивчення.

Кожен (кожна) учень (учениця), який (яка) проходить атестацію з фізичної культури, має отримати інструкцію з виконання тестових завдань, індивідуальний варіант роботи (теоретико-методичних основ фізичної культури) відповідно до рівня стандарту чи профільного рівня.

Варіант атестаційної роботи з теоретико-методичних основ фізичної культури рекомендуємо укласти з 36 тестових завдань, що відповідатимуть вимогам до знань випускників з предмета. До кожного із завдань можна включити 4-5 варіантів відповідей, серед яких правильною є одна. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна кількість балів – 36, що відповідатиме 12 балам шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів.

Варіант практичної частини інструктивно-оздоровчого спрямування та залікових вправ для кожного з учнів обирається шляхом випадкового вибору учнями білетів. Білети повинні містити два завдання: практична частина інструктивно-оздоровчого спрямування і залікова вправа (окремо для хлопців та дівчат).

Для підготовки практичної частини рекомендуємо включити завдання інструктивно-оздоровчого спрямування, що дозволять оцінити вміння учнів організувати й проводити індивідуальні та групові заняття різного спрямування, фізкультурно-оздоровчі заходи у режимі дня, рухливі ігри.

Загальну оцінку за атестацію з фізичної культури рекомендуємо визначати як середнє арифметичне трьох випробувань: тестових завдань з теоретико-методичних основ фізичної культури, практичних завдань інструктивно-оздоровчого спрямування та залікових вправ.

До проходження атестації допускаються учні основної медичної групи, які мають медичний дозвіл: списки учнів, які проходять зазначене випробування, завіряються лікарем медичної установи, що обслуговує навчальний заклад.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

Популярні новини
Учні 5–9 класів проводять сидячи 10 годин на добу Загрозливою є тенденція щодо зниження фізичної активності серед дітей і підлітків
Школи проведуть національний урок з безпеки дорожнього руху В українських школах відбудеться проведення єдиного уроку з безпеки дорожнього руху
Учитель наділений свободою творчості, – Служба якості освіти Освітнє законодавство надає педагогічним працівникам право на академічну свободу
Місцеву владу просять не скорочувати вчительські надбавки Профспілка та Міністерство освіти сподіваються на забезпечення трудових прав учителів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів