Учителі мають діагностувати рівень знань учнів

Спосіб діагностування залишкових результатів навчання педагоги обиратимуть самостійно

Учителі мають діагностувати рівень знань учнів

На початку навчання учителі мають виявити рівень оволодіння учнями програмовим матеріалом за минулий рік.

Про це йдеться в методичних рекомендаціях щодо організації освітнього процесу, наданих МОН.

Зокрема, педагогам рекомендують виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким діти оволодівали в умовах воєнного часу самостійно або дистанційно.

«Це дозволить з’ясувати навченість учнів, їхню готовність до засвоєння нового змісту, а також допоможе визначити оптимальні умови для планування й організації подальшого освітнього процесу», – зазначають в Міністерстві освіти.

Також учителям потрібно визначити необхідність організації традиційного повторення вивченого матеріалу за минулий рік та запровадити «коригуюче навчання».

У Міністерстві освіти наголошують, що в календарно-тематичному плануванні необхідно визначити достатню кількість навчального часу для повторення і проведення діагностування результатів навчання за попередній рік.

«Спосіб діагностування залишкових результатів навчання вчитель обирає самостійно. Результати діагностування не підлягають обліку і не враховуються під час оцінювання за перший семестр», – підкреслили в Міносвіти.

Освіта.ua
22.08.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Веніамін
МОН - це міністерство обкурених неандертальців!
Вчитель
Там і без діагностування всьо плохо... І буде так, поки не буде відповідальності батьків за навчання.
За-раза
Для Вчитель: Її вже не буде ніколи, бо є мовчазні цапи і цапині відбувайли :)))
Коментувати
Думка
Ну зробимо діагностичний зріз і що він покаже? Все те саме- нуль знань.Діти не вчаться !!! Більшість не вчаться!!! А дистанційна для них - унікальна можливість байдикувати далі.Погану оцінку дитинці не став, бо дитиноцентризм це не дозволяє.Адміністрації не потрібні твої зусилля, твої навчальні проблеми.Просто став гарні оцінки і все.Процвітає страшенна бюрократія, процентоманія,бумаготворчістт і конкурсоманія найвищого рівня.В таких умовах ми знаходимось давно і нічого , на жаль, не змінюються.Все зроблено,щоб вчитель відчував себе бидлом.
Вчитель
А наше МОН де живе, у космосі? Кожен учитель розпочинає роботу в новому н.р. із діагностування дітей для розуміння побудови наступних уроків. Америку відкрили, прописавши це у своїх недолугих рекомендаціях. Панове працівники МОН, час спуститися на землю, ми тут живемо. Ви б краще сказали, де забезпечення для навчання дітей 5 класів у НУШ? Нам через тиждень розпочинати навчання, а як? 4 ноутбуки на 38 учителів і 4 старих комп’ютера! А, ще ж є комп’ютерний клас, то, мабуть, треба забрати і вчителям роздати, так? То де ваша реформа освіти? Як її втілити в життя? Не підкажете? Діагностуванням??? Може хоч щось зробите нарешті корисне, з вашої даремної писанини маємо лише нульові результати. За що ви лише зарплати отримуєте? Понапридумували стонадцять структур-дармоїдів, і всі лише пишуть якісь недолугі рекомендації. Коли цей жах нарешті закінчиться?
unforgiven 2
Це не війна, а тотальне знищення людей! Так само, як пландемія відомої застуди. Однак, більшість людей, до цього часу не розуміє, що ми живемо в цивілізованому світі і всі катаклізми створені штучно. Головне завдання - скорочення чисельності населення планети!