МОН доручило розпочати прийом учнів до шкіл

Міністерство освіти і науки доручило організувати прийом заяв про зарахування до шкіл

МОН доручило розпочати прийом учнів до шкіл

Міністерство освіти і науки доручило організувати прийом заяв про зарахування до закладів освіти для здобуття загальної середньої освіти в 2022/23 навчальному році.

Відповідний наказ підписаний міністром освіти і науки Сергієм Шкарлетом.

Заяви про зарахування до школи можуть подаватися нарочно, факсом, електронною поштою, іншими засобами зв'язку чи у будь-який інший спосіб за вибором заявника.

Також органи управління у сфері освіти та керівники шкіл мають забезпечити проведення конкурсних випробувань до 5-11 класів закладів (у випадку їх проведення) у найбільш безпечній для дітей формі, зокрема, з використанням цифрових технологій та здійснити видачу наказів про зарахування до закладів загальної середньої освіти.

Норми наказу діятимуть протягом воєнного стану в Україні.

Освіта.ua
13.05.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Іван
Назва чудернацька.Що значить доручило?Є Закон і його потрібно виконувати.І вже скрізь іде набір до шкіл.А от поради,як це зробити в умовах війни,це було б правильним.
гори Крпати
Те дистанційне навчання, яке було у нас до цього часу треба докорінно змінювати у сторону модернізації та суттєвого покращення. Бо інакше освіта впаде нижче всякої планки. І це питання станом на сьогодні стало важливим з якої сторони на нього не дивися. У нас 9 річна школа, яка розташована від райцентру за 120 км. Але навіть у нас батьки та учні почали розуміти, що саме така форма навчання є найбільше безпечною для дітей. Хоча разом з тим погіршення рівня знань ніхто не заперечує. Просити закордонні організації усіх школярів України забезпечити планшетами це майже не реально. А 1 класників цілком реально. І пора вже нашим мобільним операторам перестати наживатися на учнях та вчителях. Viber, Skype, Zoom, Telegram, Meet мають бути безкоштовними та без жодних обмежень в трафіку у будь-якому тарифі. Від 50-75 гривень і вище. Це принизливо, коли оператори пишуть, що картинки безкоштовно, а відеотрафік згідно тарифу. Так який смисл у картинках? Учні мають спілкуватися на уроці
гори Крпати
Для того щоб дистанційне навчання стало ефективним, зокрема у ВНЗ, їм треба від тепер розробляти віртуальні кімнати для виконання різних практичних та лабораторних завдань. Щоб студенти хоч на очі бачили, як виглядає обладнання, а також змогли виконати віртуальні дослідження. Бо на одній теорії спеціалістів не можливо готувати. Це можуть робити ВНЗ окремо, але також до реалізації таких завдань, ВНЗ можуть об’єднатися разом. І чим їх більше об’єднається, тим ефективний буде результат роботи. Тепер як ніколи треба максимально зблизити віртуальний світ до реального. І чим краще це вдасться зробити, тим легше буде готувати різного роду спеціалістів. Коли тільки починалася пандемія, усі розуміли що вона надовго. Але тільки деякі взялися досконало оволодівати методами дистанційного навчання. Йшов 1 рік пандемії, так само хтось працював, а хтось не дуже. Зрозумійте вже одне і єдине. Рано чи пізно влада може провести всебічне опитування здобувачів знань. І там де роботи не буде...
Роман
Для гори Крпати: На жаль, у деяких галузях віртуалізація неефективна :( Наприклад, віртуальні фізичні чи хімічні лабораторії годяться для попередньої підготовки до виконання досліджень, але аж ніяк не можуть замінити реальні дослідження, бо у віртуальних лабораторіях студент має справу з ідеальними умовами, ідеально чистими речовинами, ідеальними вимірювальними приладами, а в реальному світі все це неідеальне і (сюрприз-сюрприз!) поводиться не зовсім так, як в ідеальній теорії в підручнику (похибки вимірювання, реальні прилади, наявність домішок тощо). Та й наприклад, така банальна штука як помилка лаборанта... Наприклад, пам’ятаю, у одній з лабораторних робіт з фізики на визначення в’язкості, яку я свого часу виконував будучи студентом, лаборант помилково замінив досліджувану речовину на іншу із сусідньої роботи, на чому "погоріла" частина студентів, що замість реального виконання роботи просто переписали значення з довідника для вказаної у "методичці" речовини ;)
Коментувати