МОН пропонує на обговорення Порядок утворення спецкласів

Навчання у спецкласах матиме корекційну спрямованість та забезпечуватиме засвоєння освітньої програми

МОН пропонує на обговорення Порядок утворення спецкласів

Міністерство освіти пропонує для громадського обговорення «Порядок утворення та умов функціонування спеціальних класів у закладах загальної середньої освіти».

Документ має унормувати новий підхід до формування спеціальних класів для забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами поряд з домом та права обрання батьками закладів освіти та форм навчання.

Згідно з проєктом, спеціальний клас має бути утворений керівником закладу освіти за умови наявності не менше п'яти письмових заяв про зарахування до закладу освіти для класів з граничною наповнюваністю більше 10 учнів або більше 50% від граничної наповнюваності інших класів.

Гранична наповнюваність спецкласів залежно від категорії особливих освітніх потреб чи труднощів та рівня підтримки, який рекомендований таким дітям, складатиме від 8 до 15 осіб.

Передбачається, що контингент класів для учнів із соціоадаптаційними чи соціокультурними труднощами тимчасового перебування буде змінним, а до одного спеціального класу зможуть зараховуватися учні різного віку за умови, якщо їх різниця у віці становить не більше двох років.

Освітній процес у спеціальних класах матиме корекційну спрямованість та забезпечуватиме опанування державних стандартів повної загальної середньої освіти й засвоєння освітньої програми, розвиток здібностей та подальшу соціалізацію учнів.

Навчання у спеціальних класах організовуватиметься за освітньою програмою закладу освіти із забезпеченням корекційно-розвиткового складника.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту приймаються у довільній формі до 29 травня 2022 року на електронну адресу: ol.nabochenko@gmail.comnabochenko@mon.gov.ua.

ОЗНАЙОМИТИСЬ З ПРОЄКТОМ

Освіта.ua
12.05.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів