На розподіл субвенції впливає контингент учнів, – МОН

Фактичну кількість ставок чи фонд оплати праці не враховують при розподілі освітньої субвенції

На розподіл субвенції впливає контингент учнів, – МОН

Розподіл обсягу освітньої субвенції між місцевими бюджетами здійснюється на підставі контингенту учнів станом на 5 вересня року, що передує плановому бюджетному періоду.

Про це йдеться у листі Міністерства освіти «Про розрахунок обсягу освітньої субвенції на 2022 рік».

Згідно з роз’ясненнями, наданими у листі, фактична кількість ставок чи фактичний фонд оплати праці не враховуються при розподілі освітньої субвенції.

Тобто освітня субвенція розподіляється між відповідними бюджетами на основі формули, яка має враховувати кількість учнів, розрахункову наповнюваність класів та навчальні плани.

«Розподіл обсягу освітньої субвенції між місцевими бюджетами щороку здійснюється на підставі контингенту учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти станом на 5 вересня року, що передує плановому бюджетному періоду. Тобто, розподіл освітньої субвенції на 2022 рік здійснено на підставі статистичної інформації про контингент учнів станом на 05 вересня 2021 року, поданої закладами о освіти в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» (ІТС «ДІСО») за формою № ЗНЗ-1», – зазначається у листі-роз’ясненні.

Також у відомстві зауважили, що розподіл освітньої субвенції у 2022 році здійснюватиметься за єдиними підходами для всіх 1463 місцевих бюджетів України на основі фактичного контингенту учнів та з урахуванням об'єктивних параметрів: щільності учнів та відсотка населення, що проживає у сільській місцевості.

«Таким чином, фактична кількість ставок педагогічних працівників чи фактичний фонд оплати праці педагогічних працівників не враховуються при розподілі освітньої субвенції між місцевими бюджетами», –зазначено в листі Міністерства освіти.

Освіта.ua
06.01.2022

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Харків, Дмитро
Друзі! Влада може багато чого зробити для освітян, але для цього потрібно змінити філософію розвитку краіни—- розвиватись на власній , украінській основі. Не «рефомуватись» під захід ,як ім вигідно. А звідти , в т.ч. І від сороса, команда - школи скоротити, залишити 9-річку, вузи закрити, магістратуру знищити, академіі примусити вмирати від безгрошів‘я , вчителя зробити бідаком, вчені не потрібні…. Мусимо про це голосно казати, не боятись !!!
Тамара
Для Харків, Дмитро: До сих пір йдуть дебати щодо значення і першої появи назви "Україна" саме з великої букви, що кидає тінь на минуле, без якого тяжко будувати майбутнє. Звідси всі ті потуги вигадати "перемоги та покращення". Однак, для молодого спеціаліста гостро стоїть питання: А куди піти працювати, де більше платять? Як не дивно, це як раз іноземні компанії. То що і для кого готуємо? Лише в аду на Землі запитують дипломи та й то часто щоб просто посміятися.
MK Ultra
Вами управляет тот, кто владеет вашим вниманием. А вас тупо отвлекают.
Коментувати
Микола
Весь світ дивується, як українські педагоги при такому відношенні влади (в т.ч. і нинішньої) працюють так, що найрозумніші учні і студенти серед всіх держав є тільки в Україні!!!
Вершина
Какое МОН умное! А почему нет формулы расчёта заработных плат чиновников ОТГ? В нашей громаде чиновникам кабинетов не хватает! Эффективность работы их низкая,зато безо всяких сертификаций и аттестаций имеют и зарплаты,и премии по 300%!
Око
Для Вершина: Це не тільки у вас. Це так всюди. Цинізм влади зашкалює. А потім дивуємось цинізму і невігластву депутатів. Хто прийшов до влади, ті, хто думає про державу, народ? Та невже?
Коментувати