У МОН визначили, як розвивати цифрову компетентність учителів

Затверджена типова програма підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетентності

У МОН визначили, як розвивати цифрову компетентність учителів

Міністерством освіти затверджена типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності.

Документ має на меті підвищення цифрової компетентності вчителів шкіл, їх підготовку до подальшої роботи з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема її цифровізації.

Основними завданнями програми є поглиблення знань вчителів із питань безпеки у цифровому освітньому середовищі школи, удосконалення розуміння особливостей організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, розвиток здатності вчителів критично оцінювати достовірність та надійність інформаційних джерел.

Окрім того, програма має сприяти розвитку в учителів уміння підтримувати комунікацію, співпрацю, вирішувати професійні проблеми за допомогою використання цифрових технологій, мотивувати їх до навчання впродовж життя за допомогою цифрових технологій, мотивувати вчителів до створення та поширення нових електронних освітніх ресурсів із відповідних предметів або курсів тощо.

Зміст програми підвищення з розвитку цифрової компетентності складається з 5 модулів, кожен з яких містить декілька тем.

Загальна кількість годин, передбачених на теоретичну, практичну та самостійну роботу, складає 150 годин.

Очікується, що за результатами навчання вчителі, які пройдуть курс підвищення кваліфікації, усвідомлюватимуть потенціал цифрових технологій і будуть зацікавлені у їх дослідженні для підвищення ефективності професійної діяльності; впевнено, творчо та критично використовуватимуть низку цифрових технологій для підвищення якості власної професійної діяльності; критично ставитимуться до відповідності сучасних цифрових технологій педагогічної діяльності.

Закладам післядипломної педагогічної освіти рекомендовано розробляти програми підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетенції на основі зазначеної типової програми.

Освіта.ua
14.12.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ДМ
Вчителі на уроках змушені проходити курси, бо економлять кошти і заміни не платять! Це вже НУШ?
Мама
Для учитель: згодна з Вами! Те,що МОН робить з предметом " музичне мистецтво" та " мистецтво"- незрозуміло. Замість вчителів музики,які цьому навчались,години віддаються вчителям ,які дуже далекі від мистецтва взагалі. Думаю,що скоро вчителів музичного мистецтва в школах взагалі не залишиться. Будуть викладати ці предмети всі,хто хоче. А що? В нашій державі " и так сойдёт".
Вчителька
Задача: За атестаційний період тривалістю 5 років учитель має пройти курси на 150 годин з усіх напрямків та спеціальностей, необхідних для роботи. А курси з цифрової компетентності вже заявлені як 150годинні. Тож питання: чи то 150 + Х =150, чи МОНУ не в курсі стосовно положення про обсяг необхідної кількості годин (адже фахові+інклюзія+НУШ= від 120 до 180 годин)?
Наталя
Для Вчителька: все вирішуєте самі при складанні свого плану профрозвитку, використовуйте свою автономію) далі подаєте його на педраду з аргументацією чого саме Вам потрібен той чи інший напрям ПК)… далі буде…
Коментувати
вчитель
А потім нефахівці викладають предмети, у яких нічого не розуміють. А курси пройшли. Курси для нефахівців- це допуск до ведення предмету на рівні спеціаліста, якщо немає фахівця. А то смішно: учитель російської мови та літератури за 3 дні проходить курси- і він вже лжефахівець у галузі мистецтва. А фахівці навчалися 5 років. Зупиніться! А вчителі початкової школи яке право мають викладати мистецтво? Вони розуміються? Та ні, викладають математику чи мову. А Мистецтво дітям, немов би , не потрібно! Ера нефахівців настала!
Наталія
Цифрова компетентність у всіх на різному рівні. На платформі Дія кожний може перевірити свій рівень і отримати Цифрограм. Можливо комусь і потрібні заняття за типовою програмою, але не всім.
дістало
Шкарлет!!! ЗУПИНИСЬ. ЩО ви там робите???? Дітей і так не вчать. То дистанційка, а як пішли в школу то частина вчителів хворіє (вони тоже люди) а ще частина на всяких курсах . Такого безладу ще в освіті не було. Яка цифрова компетентність. Замість того щоб вчити дітей зараз проводять СЕМЕСТРОВІ контрольні роботи . Живуть тими часами... А адміністрація - це ж смішно!!! А ПОТІМ ДИВУЄМОСЯ ЗА ТАКІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗНО
Математичка
А за що ж вони гроші отримуватимуть! Вчителі пашуть, світу божого не бачать, а їм же ш треба якось імітувати видимість роботи, щоб зарплату отримати. От і придумують!
845
Вони всі здуріли там. З вересня пройшла вже 3 курси: фахові, інклюзія і Нуш. Сім’я мене майже не бачить. Починаю проклинати свою роботу і думаю її кинути.
Володимир
І так усі вміють.