В Україні вдосконалили проведення перевірки шкіл

Порядком унормовано очно-дистанційне оцінювання управлінського та освітнього процесів

В Україні вдосконалили проведення перевірки шкіл

Державна служба якості освіти удосконалила Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти.

За словами голови Держслужби Руслана Гурака, новий навчальний рік розпочнеться з удосконаленим порядком проведення інституційного аудиту шкіл, яким унормовано очно-дистанційну форму оцінювання управлінського та освітнього процесів.

«Порядок доповнено інформаційною системою EvaluEd, що дасть змогу вивчати більшу кількість закладів освіти завдяки автоматизації окремих процедур інституційного аудиту», – розповів Руслан Гурак.

Зокрема порядок проведення інституційних аудитів доповнено критеріями та індикаторами оцінювання діяльності закладу освіти щодо рівня організації дистанційного навчання та надано право обом сторонам на аудіо-, фото- і відеофіксацію процедур.

Окрім того, новаціями передбачено консультування колективів закладів освіти та затверджено форми актів.

Також голова Держслужби повідомив, що спільно з проєктом SURGe установою було розроблено чіткий інструментарій для практичної допомоги школам у самооцінюванні власної діяльності – «Абетку для директора» в другій, суттєво доповненій, редакції.

Освіта.ua
21.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
гога
Сначала обеспечьте каждого учителя ноутбуком,интернетом и отдельным кабинетом, а детей всех приведите на онлайн-урок, чтоб сидели и учились, а не повыключали камеры и спали, а потом проверяйте к о з л ы
Павло Іванович
Чому така недовіра до вчителя? Ви краще перевірте яких випускників випускають педвузи, з якими теоретичними і практичними вміннями і навичками вони покидають його. Організуйте якісні курси підвищення кваліфвкації вчителям, а то все спускаєте на самоосвіту. Вчитель думає, як на ту мізерну подачку від держави, що називають зарплатою, вижити, а ще треба до уроків підготуватись, домашні роботи, сім’я, коли самоосвітою займатись він має? Ідіть самі працювати в школу і хай вчителі переймуть досвід у вас, перевіряючих.
Освітяни
У наші державі має бути стандарт "ПОВНОЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ". Рік або півтори з економіста на вчителя це не педагогічна освіта! Як на Закарпатті так і в інших областях дійсно спостерігається відтік кадрів. Але шановні! Для керівників, методистів, чи працівників центрів професійного розвитку така норма має працювати. Як може надавати особа методичну допомогу, якщо вона не прослухала повний курс педагогічної освіти? Як взагалі туди приймають без педосвіти? Стандарт повної педагогічної освіти має включати: Бакалаврську програму з обов’язковим психолого-педагогічним модулем, а також за необхідності магістерську програму. Наприклад в Угорщині вчитель це вчитель. А у нас кожен батрак може стати учителем. Всі вірили у децентралізацію та притік професіоналів. А виявилося, що професіоналів замінили та збрід. У кого більше грошей, той пробирається. Ми шоковані такими реформами.
Галина
Для Освітяни: так стандарти потрібно змінювати. Вже давно не існує такого понятт "повна вища освіта".
Нерогуль
Для Освітяни: Провильно формулируйте! Какое главное требование к учителю? Знание мовы! От же - "Кожен рогуль, розмовляючий на мові, може стати вчителем". Главное требование соблюдено? Да. Как известно, "мова" и "профессионализм" - вещи несовместимые. Если по всем качествам профессионал в области педагогики, но рзаговаривает по-русски - не подходит.
Скрипач не нужен
Для Нерогуль: Чем ты лучше тех, про кого пишешь, если ты пишешь такое? Язык это просто "шасси" и ничего более. Любой человек, на каком бы он языке не говорил, может быть профи.
Коментувати
небайдужий
І що? Прочитавши "Абетку для директора" неадекватний керівник з психічним діагнозом вилікується, перестане бути хамом по відношенню до учнів, вчителів, батьків.(Хто себе поважає, той йде зі школи). Подивіться на плинність кадрів в закладах, виженіть таких керівників. Вони ж позор для освіти!!!
Результат перевірки
Емоційне, психологічне насилля та приниження над педагогами стає все більш витонченим? Удосконалюється? Ну-ну, дерзайте! Нехай кожна копійка, зароблена на стражданнях простого вчителя, обернеться на сто болячок кожному перевіряльнику. Це ж якою гнидою треба бути, щоб погодитися на цю роботу!? Довелося мені таких побачити під час інституційного аудиту нашого навчального закладу. Саме нічорта не тямить, тупеньке, тільки пальчиком водить по інструкціях у записнику. А коли хоч на крок відвести круту перевіряльницю від того, що у неї записано, то тільки очками кліпала. І ще хватило совісті лізти на уроки до вчителів, які по 30-40 років у школі відпахали! Що вона там хотіла виявить? От як видавите стару гвардію зі школи, на кому тоді наживаться будете? Самі ж у школу точно не прийдете працювать. А молоді на таке мотання нервів не погодяться.
Тарас
Дармоїди, трутні, хаптурники, відволікачі від навчання