Випускники не орієнтуються в історичній хронології, – очільник УЦОЯО

Випускники шкіл, які брали участь у ЗНО, не орієнтуються в історичній хронології

Випускники не орієнтуються в історичній хронології, – очільник УЦОЯО

Випускники шкіл абсолютно не орієнтуються в історичній хронології та не володіють картографічними вміннями.

Про це під час прес-конференції сказав в.о. директора Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко, повідомляє Укрінформ.

За його словами, цьогорічні випускники шкіл, які брали участь у тестуванні з історії України, продемонстрували більш загрозливі результати з історії ніж учасники ЗНО з математики.

«Майже 20% наших абітурієнтів не склали тест з історії України. Це діти, які абсолютно не володіють картографічними вміннями. І які абсолютно не орієнтуються в історичній хронології, не в тому понятті – що, де, коли і як відбувалося, а вони не здатні розташувати події, між якими відстань 10-20 років», – наголосив очільник Українського центру оцінювання якості освіти.

Окрім того, він зазначив, що учасники ЗНО з історії України були не здатні аналізувати елементарну діаграму і співвідносити дату на ній з варіантом відповіді.

Бойко також підкреслив, що такі абітурієнти, здобувши повну загальну середню освіту в умовах незалежності, не спроможні пригадати або пам'ятати чотири канонічні події, які привели до незалежності України.

«З точки зору суспільствознавчого компоненту наші діти демонструють більш загрозливі і більш невтішні результати ніж ті, які демонструють з математики», – сказав в.о. директора Українського центру оцінювання якості освіти.

Освіта.ua
19.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вера
Все дело в целях. Дети из Донецка, которые сдавали зно довольно хорошо сдали историю Украины, потому что готовились. В Донецке историю Украины не учат, все готовили с нуля.
Нерогуль
Для Вера: И сколько таких учеников из Донецка? На пальцах рук пересчитать можно? Или пальцев на одной руке всё же хватит?
Коментувати
Ивановна Светлана федотовна
Мій син вивчив історію України за 1 рік до ЗНО на одній з безкоштовних онлайн платформ з підготовки до ЗНО і склав на 155 балів ???? за сімейними обставини (навчаючись на домашній формі здобуття освіти) з середнім балом атестата 6. До біса школу та її проблеми, бажання понад усе. Нормальні тести були в цьому році, доступні, легкі, зрозумілі. Робіть хоть щось і все буде ЗНО, не варто нюсплдіватись на школу, в інеті працюють професіонали і головне, цілком безкоштовно ????
Бурчик
Чесно кажучи, не дивуюсь. За результатами PISA-2018 26% українських 15-річних учнів не мають базового рівня в читанні, 5-6 рівня досягнули лише 3% (а це повне розуміння тексту). Так що не треба кивати на дистанційне навчання. Треба признатися, що українські діти не можуть нормально прочитати та зрозуміти текст. А проблеми з математикою, історією - це вже похідне від цього. (https://nus.org.ua/news/rezultaty-pisa-2018-v-ukrayiny-trohy-girshi-pokaznyky-za-seredni-krayin-oesr/)
Drake
Загалом проблема дійсно присутня. Проте не слід забувати за такий фактор як "дистанційне навчання". З особистого досвіду скажу, що з моїх колег(вчителів) тільки 5-10% проводили уроки онлайн. Всі інші або не мали технічних засобів ( 5-10%) або просто не мали бажання ( 80%). А для чого вчитись новому, якщо заробітня плата так ж. Директори самі ж не знали, як працювати в інтернеті і тому не наполягали, щоб це робити працівники. Результат - повністю провалене навчання з більшості предметів. Так, є дійсно проблема у годинах за які від нас вимагають подати курс Історії. Але якщо працювати в хороших умовах, в колективі де кожен якісно працює то труднощів не так багато. Матеріал на ЗНО з історії вивчається і на "Мистецтві" і на "Українській літературі". Хоча, знаючи, що багато директорів набирають кадри не з якісним критерієм, а просто по родинних зв’язках чи за 1000 $ то стає зрозумілим звідки стільки проблем в освіті. Поки нема системної роботи в школі і ніхто не контролює директорів - не буде якісного навчання з будь-якого предмету.
Скрипач не нужен
Для Drake: Еще бы вспомнить, что учитель не в вакууме работает, а с детками по типу Софии из поста ниже. Представим, что я учусь у тебя в 11-м. Мне не уперлась твоя история. Я хочу гулять, пить пивко, слушать моргена и залипать в смартик. Как ты будешь меня учить?
Коментувати
Дмитро
Існуючі програми та методики вивчення історії мало кому підходять. Треба їх змінювати. Це ж саме й інших предметів стосується
Наталя
Історію не треба сприймати як предмет. Її треба сприймати як життя. Не забувати, не зубрити, а зрозуміти: чому, як, хто...вона вчить логічно мислити, адже причинно-наслідковий зв’язок ніхто не відміняв. Знати історію своєї країни, це бути хорошим співрозмовником, цікавою людиною, патріотом своєї Вітчизни. Мені просто соромно за таких " Софій"чи які просиджують урок історії в школі і навіть не розуміють навіщо
Polartev
Ну, тут конечно капец. Я сдавал ЗНО в этом году по истории. Хоть и планирую эмигрировать, но сдал на 192. Ведь просто стыдно, на мой взгляд, не знать историю места где родился.
Maison
Историю вершили закалённым клинком Историю крушили закалённым клинком Историю кололи закалённым клинком Виновную историю пустили в расход...
я
Для Maison: егор летов фарєва
Коментувати
Наталія Басюк
Діти ніколи на відмінно не складуть історію,адже на ЗНО стоїть вибір або історія або іноземна!!!!Інше-це 1.5 год на вивчення історії у 10-11 кл.,коли іноземної -3! І так ми хочемо виховати патріотів,які залишаться в Україні!!??
Учениця.
Для Наталія Басюк: Та хоч і 10 годин на тиждень. Як у мене погана пам’ять на історичні дати, то хоч зубри, хоч не зубри - не вивчу я історію. Математику склала на 198 балів, а от історію, якби пішла на зно , то і прохідного не набрала б.
Дмитро
Для Учениця.: ???????????? У 2019 р. складав історію та математику. У мене була обов’язковим - історія, а далі математика або іноземна. Майже однаково склав.
Коментувати
Нова школа
Для старий учитель: останні 15 років історичні події нашої нещасної країни переписувались щонайменше два рази. Працюючи зі школярами можу запевнити, що діти у складанні ЗНО віддають перевагу іноземній мові (!!!!) і математиці, а не історії, тому що якщо готуватися до тесту за підручниками так званих "неактуальних" видань, шансу скласти тест хоч на мінімальний бал немає. І щось мені пвдказує, що про ситуацію в Китаї та Росії ви знаєте максимум з новин ТСН. Перед тим як щось казати, а тим паче соромити варто було б подивитися хоча б один докуметальний фільм, я вже не кажу про прочитання статті чи блогу.
Дмитро
Для Нова школа: а як я у 2019 р. склав на 173? Хоча б, якби нормально переніс, то б було більше 190. Даремно я тоді дуде сильно хвилювався. Історія часто змінюється і добавляється нове, але ці зміни не в перший же рік не включають у програму зно. Є перехідні періоди.
Коментувати
старий учитель
Для Елена: вм в якій країні живете? Не подобається? чемодан-вокзал- Росія чи Китай. Там вся історія зводиться до вивчення Мао чи статті Путіна. Справа не в науці - просто після смерті Власова (Віталія) не вистачає розумних складачів тестів
Іван
Це є результат липового онлайн навчання,якого в більшості шкіл не було зовсім. проте всі бодро рапортували про його ефективність. Тепер все вилізло боком.
АННА
Для Іван: ВИ ПРАВІ НА СТО ПРОЦЕНТІВ
Коментувати
Іван
У школах зменшують вивчення історії ,тому такі результати,від 5по 9 клас лише 10 годин історії,А математики набагато більше,,у нашій країні так якби усі школи математичного профілю.Тому і маємо низький рівень знань.Хто не знає свого минулого той не може жити в майбутньому.
Елена
Вы свою поганую историю чаще переписывайте, ещё лучше напишут) дб свидомые.
Для Елена:
Заткни пельку, сучко.
Елена
Для Для Елена:: cам заткни зеленым ч л е н ом свою
Коментувати
Результат перевірки
А чи не здається вам, нешановне панЬство з МОН і УЦОЯО, що учні неуспішно здали ЗНО на основі складених і затверджених вами програм? І вивчали матеріал стільки годин, скільки ви їм відвели ( не треба свистіть, що вчитель сам коректує програму. Бо якщо і можливий якийсь маневр, то в межах 1-2 годин, які ще треба якось викроїти з не менш важливої наступної теми). Перелік знань, умінь, навичок ( модне слово "компетентностей") теж диктує програма. То хто ж винен, що учні не орієнтуються по картах чи в хронології. Не повірю, що це вина ненависних вами вчителів, на яких ви готові звалити всі гріхи. Нехай на всю країну і знайшлося б кілька тих, хто в чомусь не допрацював з дітьми. Але ж не поголовно в усій Україні! То хто ж винен? Що скажете, УЦОЯО і МОН, у своє виправдання? Кого ж призначите офірним цапом???
Мама
Ви свідомо підсадили дітей на тести, які зводяться до тупого тикання у якийсь варіант. Ще років 15 тому був такий анекдот, що американські діти не можуть Америку на карті знайти. Це було так дивно смішно, а тепер своїми програмами та підручниками на американський лад і українських дітей довели до такого ж. А тепер очі під лоба пускають і дивуються. Запроданці.
София
Я не поленюсь написать комментарий, просто чтобы сказать вам что это бред. Бред. Я закончила 11 класс в этом году, и я нормально сидела на истории, слушала, мне этот предмет был интересен для общего развития. Но зачем мне знать эти дебильные карты которые десятки раз менялись, зачем мне знать в каком году какого числа была битва под Желтыми Водами. Вы заставляете учить тонну информации которая понадобится только на 2 часа жизни- на ЗНО. Математика ещё понятно, почему обеспокоены. Но историю Украины учат только для того чтобы поступить. Особо иметь интеллект не нужно. Мне кажется что вы не должны беспокоится из-за таких «плохих» результатов, потому что это все равно бесполезный предмет ЗНО( не говорю о истории с точки зрения стратега и наблюдателя)
Галина
Для София: на більшість спеціальностей історія не потрібна. А для дпа вона була на вибір з іноземною. Тому здавати історію було потрібно малій кількості людей. Більшість з тих хто її здавав просто боявся здавати іноземну
Скрипач не нужен
Для София: Зная когда была битва на ЖВ ты сможешь соотнести ее дату с другими битвами кампании БХ. Соотнеся все битвы и их результаты ты сможешь понять почему БХ пошел под протекцию царя. Зная о условиях договора 1654 года, ты поймешь что и кому и когда был должен. Отталкиваясь от этого можно будет прикинуть кто не выполнил свои обязательства. А это, в свою очередь, потянуло за собой остальные причинно-следственные связи. История - цепь. Важно знать не только то, что она состоит из звеньев, но и то, какое звено было перед каким. Плюс окна Овертона никто не отменял. Ты сейчас вворачиваешь что "история не нужна", а математика нужна. Пройдет немного времени и математика уже будет не так нужна как казалось раньше. Все это закончится крестиками вместо подписей. В общем, мышление ребенка у тебя.
София
Для Скрипач не нужен: кхм ну потому что я ребёнок наверно… мне 17 И взрослой казаться не хочу, спасибо. Я высказала что думаю, хотя бы пытаюсь и пока я считаю что это бесполезный предмет. Понятие нормы постоянно меняется, но действительно ждать чего то тоже не имеет смысла. Для меня история остаётся как художественная литература, которую интересно читать и узнавать факты. Но на практике она нужна только чтобы сверкнуть раз в пару лет фактом в обществе. Но я могу так с математикой тоже сделать. И не спорю что есть польза строить логические цепочки..
Коментувати