МОН оцінює рівень падіння якості середньої освіти у 8%

Міністерство освіти й науки оцінює показник падіння якості середньої освіти приблизно у 8%

МОН оцінює рівень падіння якості середньої освіти у 8%

Міністерство освіти та науки оцінює показник падіння якості середньої освіти приблизно у 8%.

Про це заявив міністр освіти Сергій Шкарлет в інтерв’ю РБК-Україна.

За словами міністра, дистанційна освіта ніколи не замінить повноформатного очного спілкування. Але вона є можливістю не зупиняти освітній процес під час, наприклад, «червоних» зон карантину, коли відвідування навчальних закладів заборонено.

«У цілому ми приблизно на 8% відсотків оцінюємо падіння якості, але це насправді не критично. Ми розуміли, що якість освіти в будь-якому випадку буде падати. Від чого це залежить? Є трикутник – учень, вчитель і сім'я. Перш за все від первинних навичок і того, що заклала сім'я дитині, у принципі, первинно буде залежати весь процес навчання. Якщо батькам не байдуже, у будь-якому випадку навіть у дистанційній освіті втрата якості не критична», – наголосив Сергій Шкарлет.

Освіта.ua
24.05.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ВЧИТЕЛЬ
ГАНЬБА! Які 8% - Реально ВСІ 25%??? Мабуть у міністерстві подивилися на стелю та й намалювали цифру 8.... Зараз вчителі виставляють оцінки то той хто вчився на дистанційці той отримає нормальні оцінки, але таких відсотків 45, а інші отримають теж оцінки та , щоб не погіршити якість освіти в закладі ці 55% отримають теж гарні оцінки...МОН схаменіться поки не пізно та спустіться з небес на землю - всі реформи початі попередниками необхідно припинити, зібрати ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ З"ЇЗД ВЧИТЕЛІ ТА ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ , А ЇХ ТАК БАГАТО.
небайдужий
Це жах!!!Замість того, щоб шукати шляхи вирішення ПРОБЛЕМИ міністр заспокоює незрозуміло кого.Гнати такого Шкарлета с-ю мітлою!!! Зелень рулить. ХОЧУТЬ знищити освіту . СХАМЕНІТЬСЯ!!!
Освітяни
Вам писати правду, чи писати те вам хочеться почути? Дистанційне навчання лише поставило усе на свої місця. Той хотів учитися, він вчився. А серед тих котрі не хотіли вчитися якраз і взялося 8%. Хоч на практиці там набагато більший відсоток. Якщо у класі 20 учнів, то до 50% відвідували уроки і виконували завдання. Ще 30% Це теж робили, але не зовсім старанно. І 20%, а часом більше. Узагалі нічого не робили. І тільки дякуючи класним керівникам ми від них зрідка отримували роботи. Наш населений пункт далеко у Карпатах. Але попри те, з комунікаціями не все так погано. Це означає, що дистанційне могло бути кращим. Тільки не від нас це залежить. Якщо дивитися на перспективи дистанційного навчання, як моделі здобуття освіти. То тільки після 5, 7 класу. Та за умови суттєвого покращення технічних засобів шкіл та учнів.
Освітяни
Ще порада. Якщо влада буде розподіляти техніку так, як тепер учителі її ніколи не отримають. Самі розумійте чому. І винна буде знову влада. Хоч на справді винною є місцева влада. Треба конкретно. Не школу, а на кабінети. Наприклад 10 червня ноутбуки мають отримати кабінети історії та математики. 15 червня біології, фізики, географії названої громади. і т.д. Тоді з цього щось буде.
Скрипач не нужен
Для Освітяни: Такого никогда не будет. Т.е. совсем никогда.
Коментувати
399
Міністерство освіти й науки оцінює показник падіння якості середньої освіти приблизно у 8%. Цікаво, чи вірить міністр такому показнику. Всім зрозуміло, що це маячня.
Володимир
А хто визначав 8%? Дуже цікаво.
Анна
Для Володимир: Честно говоря, я думала что на 9%.
Коментувати