Сертифікація вчителів дає змогу знайти «агентів змін», – Держслужба

У Держслужбі наголошують, що в Україні триває реформа, яка змінює старі недієві підходи

Сертифікація вчителів дає змогу знайти «агентів змін», – Держслужба

Сертифікація вчителів надає змогу знайти «агентів змін», які вміють і знають, як втілювати кращі педагогічні практики в життя.

Про це заявили в Державній службі якості освіти з нагоди проведення Дня Європи в Україні.

Зокрема, у Держслужбі наголошують, що в Україні триває реформа Нової української школи, яка докорінно змінює старі недієві підходи.

«Мета сучасної школи — виховати інноватора, який приймає зважені рішення та аргументує свою позицію, поважає людську гідність і права людини», – йдеться у повідомленні.

Також у службі зазначають, що нова система освіти надає вчителю більше свободи для вибору форматів навчання та творчого підходу до занять.

«Звісно, є затверджені освітні програми, та вчитель може адаптувати їх до потреб учнів. Академічна свобода педагога є запорукою демократичної освіти, і це — євроінтеграція. Разом з цим, сертифікація вчителів, яку проводить Державна служба якості освіти, дає змогу знайти «агентів змін», які вміють і знають, як втілювати кращі педагогічні практики в життя для успіху країни і людини», – підкреслили в Службі якості освіти.

Окрім цього у Держслужбі нагадали, що в 2019 році державну атестацію шкіл змінив інституційний аудит — новий, європейський, підхід до оцінювання діяльності закладу освіти.

«Якщо атестація зосереджувалася на перевірці паперових звітів та пошуку помилок у роботі, то тепер завдання незалежних експертів — надати рекомендації для вдосконалення освітнього та управлінського процесів, визначити можливості розвитку якісної школи. Школа має бути комфортним місцем для спілкування педагогів, батьків та учнів», – повідомили в Державній службі якості освіти.

Освіта.ua
16.05.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олександр
В переважній більшості учні не хочуть вчитися, а вчителі не бажають навчати учнів і не лише тих, які не хочуть вчитися, а усіх! Ефективним та цікавим для учнів організувати навчальний процес дійсно непросто, а при сучасній шкільній програмі та рівні оплати праці вчителів - НЕМОЖЛИВО ! ( допускаю поодинокі виключення)
Тарас
Для Олександр: Гриневич уже свої покатушки по країнам і континентам закінчила. Забудьте ви вже про развлєкаловку для учнів. Я працюю з учнями з США, Німеччини і вони орють науку як важколомова кобила. Цікавинки засуньте Гриневич ... Ми створили систему освіти яка не мотивує дітей учитись -атестати роздаємо навіть неграмотним - знаю такі випадки. а один учудив і відмовився брати атестат. Сказав візьму якщо директор додому привезе. І возила бо побоялась скандалу. МОН ви там по4уріли геть? Може вже досить роздавати атестати як непотріб?
Коментувати
Тарас
Ну є у мене колега агент змін . На недоконференції недоучителів їздить з зам міністрами фоткається, сертифікатів накупляла 3 десятки. А результату немає. Дисципліна на нулю, діти не вчать. У репетитори її не гукають - кому така біла ворона неспроможна потрібна? Ну покажіть суспільству агента який отримує результати - немає. Повипендрювались та й крутяться біля начальства. Нуш -афера
Гість
Сертифікацію треба проходити кожні три роки, а атестацію 5. Що вигідніше? Причому якихось відчутних бонусів вона не дає. Так смисл з неї?
Аскет
Результат роботи - найкраща сертифікація вчителя. А , при всіх рівних умовах, результати ЗНО є результатом роботи вчителя.
Скрипач не нужен
Для Аскет: Если ты такой умный, то как ты законтришь ученика, который не хочет учится (идиота кусок или богатые родители) и который записался на ЗНО по твоему предмету? Кстати, ты учитель/препод?
Небайдужий
Для Аскет: можна навчити того, хто хоче вчитися. Але, на превеликий жаль, в кожному класі все частіше трапляються, вибачте, довбні, які самі не хочуть і іншим заважають, але їхні прибацані "яжематері" тиснуть на директорів і вчителів, мовляв, неправий вчитель, бо заставляє виконувати домашні завдання, слухати на уроці, писати самостійні і контрольні, і не хоче їхнім ледарям ставити високі оцінки. І винен вчитель, бо діти у них, бачте, особливі! А потім на ЗНО ці трутні показують мізерні результати, а винен вчитель ??? Ви далекі від сучасної школи! На жаль, в багатьох сім’ях закладається негативне ставлення до школи, зневага вчителя. І командувати в школі починають саме такі батьки, на жаль, яким потрібні лише оцінки.
Коментувати
Дмитро
У яких Вузах вчать на вчителя інноватора чи агентів змін? !