+1
Працюю вже другий рік періодично дистанційно. Мої висновки:
- Давати учням тести з обмеженим часом виконання? Не знаю як у всіх але у нас в районі досить нестабільний інтернет тому не всі можуть швидко виконати завдання. До оого ж, платформи типу "на урок" мають багато дефектів. Як от учень може спочатку пройти тест під чужим іменем а потім вже під своїм, знаючи відповіді.
- Google Forms більш цікавий варіант але знову ж таки , можна обманути.
- Єдиним підходящим для мене варіантом було проведення міні-турнірів в програмі "Kahоot". Так, вона трохи складна але учням дуже подобалось. Вони з радістю заходили на уроки, а інколи й батьки грали разом з нами.
- Ну і самий простий спосіб для мене був, це усне опитування через Google Meet. Питання- відповідь і так швидко. Шукати в конспекті чи підручнику даремно, бо хтось знає і відповість скоріше.
----
Тому я задоволений дистанційним навчанням. Але це мінус для зору і мінус 6-7 годин кожного дня.
28.04.2021 в 17:20